Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا دبیر در مراسم افتتاح ساختمان جدید فدراسیون کشتی ضمن تشکر از مهندس کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: فدراسیون کشتی تا سال ۱۳۷۲ دو اتاق داشت و پس از آن آقای طالقانی یک نیم طبقه گرفت و قرار بود که توسعه پیدا کند که با یک تصمیم صد در صد اشتباه محل فدراسیون به مجموعه آزادی آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اصلا اتفاق خوبی نیست که کار اجرایی و کار فنی در یک جا باشد و حتما اگر جدا و مستقل باشند کار بهتر پیش می‌رود، اما کاری نمی‌توان کرد چراکه به دنبال ساخت فدراسیون در ساختمان جهان پهلوان توفیق بودیم که مجوز ندادند و مجبور شدیم که محل فدراسیون کشتی را در خانه کشتی شهید صدرزاده بنا کنیم.

رئیس فدراسیون کشتی اظهار داشت: روزی که برای ثبت نام به محل قبلی فدراسیون کشتی آمدم دیدم که این مکان اصلا مناسب کشتی نیست و خجالت کشیدم.

وی ادامه داد: درست است که باید ساده زیست باشیم، اما کشتی برند جمهوری اسلامی است و در چشم دنیا است و کشتی باید نگین ورزش یا نگین ایران در همه چیز باشد و کشتی عین فرش، خاویار و نفت ما است و از ورزش بالاتر است و حتما باید مکانش خوب باشد و شروع به ساخت یک محل جدید در خور شأن و نام کشتی کردیم.

دبیر گفت: مجموعه هادی را نیز پیش از این تجهیز و بازسازی کامل کردیم و از ۶۰ تخت به بیش از ۱۰۰ تخت ارتقاء دادیم و اگر این امکانات نبود نمی‌توانستیم مسابقات لیگ را در آن برگزار کنیم.

دبیر گفت: اگر ما کار اداری، کار داوری، کار مربیگری قوی شود و بودجه خوبی داشته باشیم تیم ما قهرمان می‌شود و غیر از این باشد کار شدنی نیست.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: امروز از منصورخان برزگر و محمد بنا دو عزیز کشتی تجلیل شد. آقای بنا در کشتی فرنگی بسیار زحمت کشیده است و اگر ببینید در چند سال گذشته کشتی فرنگی ما متحول شده است.

وی گفت: وظیفه ما تجلیل از بزرگان کشتی است و از آقای بنا ممنونیم که برای کشتی فرنگی کشور زحمت کشیده است و امیدواریم که همانطور که کشتی را می‌سازید، مربی هم بسازید.

دبیر ضمن تشکر از مربیان سابق خود گفت: از آقای منصور برزگر تشکر می‌کنم، ایشان زحمت زیادی برای من کشیده است و گردن من حق دارد. از کودکی به باشگاه سازمان آب می‌رفتم و منصورخان کشتی‌های من را می‌دید و نکات لازم را به پدرم می‌گفت.

رئیس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: منصورخان برزگر گردن کشتی آزاد ایران حق دارد و جا داشت که از ایشان و آقای بنا تجلیل شود و کشتی ایران این مردان بزرگ را فراموش نمی‌کند.

مراسم افتتاح ساختمان جدید فدراسیون کشتی صبح امروز (یکشنبه ۳۰ آذرماه) همزمان با ولادت با سعادت حضرت زینب (س) در محل خانه کشتی شهید صدرزاده برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۲۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی

محمدعلی گرایی ‌به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌روابط عمومی فدراسیون کشتی؛ با درخواست کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی در وزن 82 کیلوگرم به اردوی این تیم دعوت شد.

نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کیومرث هاشمی: با زحمات فدراسیون ژیمناستیک، سهمیه المپیک کسب شد
  • خودرو‌های سایپا، چشم «کره شمالی» را گرفت
  • سرگیجه در کشتی؛ محمدعلی گرایی به تیم ملی دعوت شد
  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • کشتی‌های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد