Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-28@09:32:25 GMT

مباحث سمت خدا کتاب شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۹۲۲۴۱

مباحث سمت خدا کتاب شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم ، کتاب «حضرت ادریس» از سوی دفتر نشر معارف منتشر شد و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت. این کتاب که دومین دفتر از مجموعه سیره تربیتی پیامبران(ع) از سلسله مباحث برنامه سمت خدا است، به قلم محمدرضا عابدینی نوشته شده است.

مجموعه سیره تربیتی پیامبران(ع) سلسله سخنرانی‌های آیت‌الله عابدینی در برنامه تلویزیونی سمت خدا است که به سیره انبیای الهی(ع) در شرایط مختلف می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این سسله سخنرانی‌ها به سبک زندگی پیامبران و نوع مواجهه با دنیا و راه نجات از مشکلات و مصائب و توجه به فطرت انسان‌ها پرداخته شده است.

کتاب «حضرت ادریس(ع)» از شش گفتار تشکیل شده است. در گفتار اول و دوم سیره و اوصاف حضرت ادریس(ع) مطرح می‌شود و در گفتار سوم نیز روش‌های تبلیغی آن حضرت بیان شده است. در گفتار چهارم تا ششم کتاب‌ها و حدیث‌هایی که از آن حضرت باقی مانده است، منعکس شده است. از حضرت ادریس(ع) جملات حکمت‌آمیز و اخلاقی و همچنین چند ادعیه نقل نشده که در این بخش به آنها پرداخته شده است. همچنین معرفی کتاب «ینبوع الحیاه» بخش دیگر این اثر را تشکیل می‌دهد.

کتاب «حضرت ادریس» از سوی دفتر نشر معارف منتشر شد و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت. این کتاب که دومین دفتر از مجموعه سیره تربیتی پیامبران(ع) از سلسله مباحث برنامه سمت خدا است، به قلم محمدرضا عابدینی نوشته شده است.

مجموعه سیره تربیتی پیامبران(ع) سلسله سخنرانی‌های آیت‌الله عابدینی در برنامه تلویزیونی سمت خدا است که به سیره انبیای الهی(ع) در شرایط مختلف می‌پردازد. در این سسله سخنرانی‌ها به سبک زندگی پیامبران و نوع مواجهه با دنیا و راه نجات از مشکلات و مصائب و توجه به فطرت انسان‌ها پرداخته شده است.

کتاب «حضرت ادیس(ع)» از شش گفتار تشکیل شده است. در گفتار اول و دوم سیره و اوصاف حضرت ادریس(ع) مطرح می‌شود و در گفتار سوم نیز روش‌های تبلیغی آن حضرت بیان شده است. در گفتار چهارم تا ششم کتاب‌ها و حدیث‌هایی که از آن حضرت باقی مانده است، منعکس شده است. از حضرت ادریس(ع) جملات حکمت‌آمیز و اخلاقی و همچنین چند ادعیه نقل نشده که در این بخش به آنها پرداخته شده است. همچنین معرفی کتاب «ینبوع الحیاه» بخش دیگر این اثر را تشکیل می‌دهد.


تاکنون از مجموعه سیره تربیتی پیامبران علاوه بر دفتر دوم (حضرت ادریس علیه السلام)، دفتر سوم  مربوط به «حضرت نوح علیه السلام»، دفتر چهارم  مربوط به «حضرت هود علیه السلام»، دفتر پنجم مربوط به «حضرت صالح علیه السلام» و دفتر ششم مختص «حضرت ابراهیم علیه السلام» به چاپ رسیده است.

کتاب «حضرت ادریس(ع)» به قلم آیت‌الله محمدرضا عابدینی در 268 صفحه و با قیمت 35 هزار تومان توسط نشر معارف به چاپ رسیده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کتاب سمت خدا آیت الله عابدینی صدا و سیما حضرت ادریس پرداخته شده حضرت ادریس ع علیه السلام سمت خدا سخنرانی ها آن حضرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۲۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توئیت جدید عضو دفتر رهبری درباره سردار بلندپایه سپاه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در سومین سالگرد شهادت سردار سرلشکر شهید سید محمد حجازی، مهدی فضایلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: سردار سرلشکر حجازی را از سال‌های دور می‌شناختم؛ شخصیتی عمیقا دین‌دار، متفکر،اهل تدبیر، پایه‌گذار کارهای ماندگار و در عین حال، کتوم و بدون تظاهر. نقش او در تأسیس خبرگزاری فارس غیرقابل انکار است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899599

دیگر خبرها

  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/ بازدید بیش از ۳۰۰ هزار نفر از نمایشگاه در ۱۴۰۲
  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/بازدید بیش از ۳۰۰۰۰۰ نفر از نمایشگاه در سال ۱۴۰۲
  • عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت‌الله گرامی
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب
  • خون شریک ۲ + فیلم
  • تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا
  • ترکیب تیم مسعود شجاعی با یک بازیکن ناشناخته
  • توئیت جدید عضو دفتر رهبری درباره سردار بلندپایه سپاه
  • کدام برخورد گشت ارشاد با زنان تذکر رهبری را در پی داشت؟