Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@17:00:29 GMT

پول طلا برای حل مشکلات مالی ایران

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۹۲۳۵۸

پول طلا برای حل مشکلات مالی ایران

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، کتاب «درآمدی بر نظریه پول طلا؛ نظام پولی تمدن نوین اسلامی» (تألیف دکتر سید محمدحسین متولی امامی و استاد محمدحسن غلامی) توسط انتشارات کتاب فردا به چاپ رسید.

این کتاب با پشتوانه ۱۵ سال مطالعه کتاب‌خانه‌ای و میدانی تألیف شده، پیشنهادی برای تغییر نظام پولی در شرایط کنونی جمهوری اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این کتاب از سویی به بحران پول اعتباری و غیرانسانی‌ بودن تبعات آن در سده اخیر اشاره گردیده و از سوی دیگر، بر ظرفیت‌های تمدنی نظام پولطلا برای برداشتن گام دوم انقلاب اسلامی و حل معیشت مسلمانان در برابر تمدن غربی تأکید شده است.

این اثر، با بررسی فقهی پول اعتباری، این نظام پولی را ناهماهنگ با اهداف و مقاصد شارع ارزیابی کرده و راهبرد خروج از وابستگی جمهوری اسلامی به نظام پولی غرب را پیشنهاد می‌دهد و استقلال اقتصادی و ثبات معیشت مسلمانان را احیای پولطلا در بستر جمهوری اسلامی می‌داند.

مهم‌ترین ویژگی کتاب حاضر نسبت به سایر مکتوبات طرف‌داران پولطلا در جهان اسلام، بیان نظام پولطلا با قرائت شیعه و هم‌چنین ارائه راهکارهای عملی برای تحقق تدریجی آن در شرایط جمهوری اسلامی است.

این کتاب در سه فصل تدوین شده که در فصل اول، به مفاهیم و کلیات بحث اشاره می‌شود. در فصل دوم، بررسی نظریه فقهی پولطلا انجام شده، در فصل سوم، الگوی پولطلا در شرایط جمهوری اسلامی و در فصل چهارم، به ملحقات بحث پرداخته شده است. این کتاب در ۲۷۴ صفحه تدوین شده و ۳۲ هزار تومان قیمت دارد.

جهت تهیه کتاب به آدرس  https://bookroom.ir  مراجعه فرمایید.

انتهای پیام/

مجید فاضلی کد خبر: 1084421 برچسب‌ها پول طلا انتشارات کتاب فردا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پول طلا انتشارات کتاب فردا جمهوری اسلامی نظام پولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۲۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند، رییس جمعیت هلال‌احمر با صدور پیامی به دبیرکل جمعیت صلیب سرخ کنیا، آمادگی هلال‌احمر ایران جهت کمک و امدادرسانی به سیل‌زدگان کنیا را اعلام کرد.

در متن پیام کولیوند خطاب به «احمد ادریس» دبیرکل جمعیت صلیب سرخ کنیا، آمده است: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب احترام خود را به جنابعالی، کارکنان و داوطلبان محترم جمعیت صلیب سرخ کنیا ابلاغ می‌کند.

متاسفانه، مطلع شدیم بارش باران‌های شدید منجر به شکسته شدن سد در شمال شهر نایروبی و جاری شدن سیل شده است. به طوری که موجب کشته و مجروح شدن تعدادی از افراد شده است.

در این شرایط سخت، از طرف جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب همدردی خود را به جنابعالی، تمام همکاران جمعیت صلیب سرخ کنیا، افراد متاثر اعلام کرده و با خانواده‌های جان باختگان ابراز همدردی می‌کنیم.

همچنین جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای اعزام تیم‌های امدادی و درمانی به منظور حمایت از عملیات بشردوستانه به نفع سیل‌زدگان اعلام آمادگی می‌کند.

کد خبر 6093845

دیگر خبرها

  • ایران هیچ عقب گردی در حوزه اقتصاد و تولید نداشته است
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای تأمین مالی تأیید شد
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • یک بانک برای ۵۷ کشور | ایران وام جدید می گیرد؟
  • اعلام آمادگی مجدد راه آهن جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه
  • مذاکره با بانك توسعه اسلامی برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران
  • مذاکره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • مذاكره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • مذاکره برای تأمین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی