Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیوع ویروس کرونا در آستانه تعطیلات سال جدید میلادی در بسیاری از کشور‌ها روندی صعودی به خود گرفته و شمار مبتلایان و قربانیان در حال رکورد زدن است. خبرگزاری میزان - در آستانه تعطیلات سال جدید میلادی روند شیوع ویروس کرونا به طور نگران کننده‌ای افزایش یافته است.   همچنین رکورد شمار مبتلایان و قربانیان در بسیاری از کشور‌ها موجب بروز نگرانی شدیدی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  قدرت انتقال نوع جدید کرونا در انگلیس   ویروس کرونا جدید که در جنوب شرقی انگلیس کشف شده است، ۷۰ درصد بیشتر قابلیت انتقال را دارد.   بر اساس گزارش‎ها به نظر نمی‌رسد که خطرناک‌تر از ویروس اصلی کرونا باشد، اما قدرت انتقال آن بیشتر است.   محدودیت‌های سطح ۴ در انگلیس   از نیمه شب امشب، لندن، جنوب شرقی و شرق انگلیس وارد سطح ۴ محدودیت‌های کرونایی می‌شوند.   شرایط دیدار خانواده های انگلیسی در زمان کریسمس برای بسیاری از مناطق انگلیس برداشته شده است.   آغاز توزیع واکسن مدرنا در آمریکا   توزیع واکسن مدرنا پس از اینکه روز جمعه توسط تنظیم کننده داروی سازمان غذا و دارو آمریکا تایید شد، در بیش از ۳ هزار و ۸۰۰ سایت در سراسر آمریکا آغاز می‌شود. بیشتر بخوانید: آمار جهانی کرونا تا ۳۰ آذر آمار جهانی کرونا تا ۲۹ آذر افزایش شدید مبتلایان در تایلند   تایلند با ثبت ۵۱۶ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا، افزایش روزانه بالایی را در زمینه تعداد مبتلایان به ثبت رسانده است.   محدودیت‌های جدید در ایتالیا   مردم ایتالیا تنها در روز کریسمس و سال نو میلادی، یک بار در روز اجازه دارند تا خانه خود را برای دیدار با دوستان یا اقوام خود ترک کنند.   همچنین انجام سفر ممنوع است.   محدودیت‌های جدید در سیدنی   در استرالیا، بخش سواحل شمالی سیدنی در محدودیت‌های کرونایی به سر می‌برد و در صورتی که گسترش عفونت منجر به محدودیت‌های وسیع تری شود، بقیه شهر در حالت آماده باش قرار خواهد گرفت.   انتهای پیام/ برچسب ها: حوادث بین الملل کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا حوادث بین الملل کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۲۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان

مسئولان وزارت صحت عامه طالبان در مراسم بزرگداشت روز جهانی مبارزه با بیماری مالاریا در کابل گفتند: درسال ۲۰۲۳ بیش از ۱۸۰هزار مورد ابتلا به بیماری مالاریا در کشور ثبت شده است.

به گفته مسئولان این آمار نسبت به سال ۲۰۲۲ حدود ۳۰ درصد افزایش نشان می دهد.

بنابر اعلام این وزارتخانه، افغانستان از نظر شیوع مالاریا پنجمین کشور حوزه مدیترانه است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • جو کول پیش‌بینی می‌کند؛ از قهرمان لیگ قهرمانان اروپا تا قهرمان یورو و برنده توپ طلا
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه ؛ توقف در بدیهیات
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • واکنش ایران به تحریم‌های آمریکا، انگلیس و کانادا
  • کنعانی تحریم‌های جدید آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • تشدید تدابیر امنیتی در آستانه مسابقات قهرمانی اروپا در آلمان