Web Analytics Made Easy - Statcounter

سالار عبداللهی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: همچنین تاکنون برای ۱۲۶ پرونده نیز معادل ۶۰۸ میلیون تومان اعتبار به صورت بلاعوض پرداخت شده‌است تا عملیات باسازی این واحدها با مشارکت مردمی، مدیریت و نظارت بنیاد مسکن اجرا شوند.

وی بیان کرد: در زمان حاضر ۶ مورد آواربرداری، ۹ واحد پیاده کردن نقشه و ۲ واحد آسیب دیده پی کنی شده‌است و ۱۳ نفر نیز از طریق شهرداری برای گرفتن پروانه کار ساخت اقدام کرده‌‍اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بازسازی اداره کل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: در سیل ۱۶ آذرماه، سه هزار و ۱۶۶ واحد مسکونی در شهرستان‌های دشتستان، گناوه و دیلم دچار خسارت شدند که از این شمار ۶۲۷ واحد باید از نو احداث، ۹۱۵ واحد تعمیر و یکهزار و ۶۲۴ واحد کمک معیشتی دریافت کنند.

وی ادامه داد: ۱۶ تیپ نقشه با متراژهای مختلف طراحی شده و متقاضیان متناسب با سلیقه و نیاز خود می‌توانند واحد مسکونی مورد نظر را انتخاب کنند.

معاون بازسازی اداره کل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: براساس تصمیم‌گیری‌های انجام شده، برای واحدهای احداثی شهری ۱۸۵ میلیون تومان و برای واحدهای احداثی روستایی ۱۶۵ میلیون تومان تسهیلات معیشتی، بلاعوض، احداثی و اجاره پرداخت می‌شود.

عبداللهی اضافه کرد: همچنین به واحدهای تعمیری و معیشتی نیز ۴۵ میلیون تومان در قالب ۱۵ میلیون تومان بلاعوض و ۳۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

وی تاکید کرد: تلاش می‌شود واحدهای مسکونی آسیب دیده از سیلاب ۱۶ آذر ماه استان بوشهر، متناسب با معماری بومی و سنتی و بنا به سلیقه متقاضیان احداث شود.

برچسب‌ها بوشهر بنياد مسكن انقلاب اسلامی سیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر بنياد مسكن انقلاب اسلامی سیل بوشهر بنياد مسكن انقلاب اسلامی سیل اخبار کنکور میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۲۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند

مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان یزد با اشاره به صدور اخطار برای واحدهای آلاینده، از پلمب دو واحد شن و ماسه متخلف و آلاینده در یزد خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، سید رضا نورانیان صبح امروز در جریان بازدید از واحدهای شن و ماسه یزد اظهار داشت: بحث آلودگی هوا یکی از موضوعات بسیار مهمی است که در این دولت به صورت جدی مورد توجه قرار دارد و اقدامات گسترده‌ای در زمینه مقابله با آن صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اعتراضاتی که مردم برخی از نقاط داشتند، نسبت به آلایندگی واحدهای شن و ماسه بود که در این زمینه بازدید‌های لازم با صدور تذکر از سوی همکاران ما انجام گرفت.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان یزد ادامه داد: در این راستا، تیم پایش با همکاری واحد حقوقی اداره کل حفاظت محیط زیست یزد دو واحد آلاینده شن و ماسه را در جاده یزد بافق با حکم قضایی و همراهی ماموران پاسگاه انتظامی فهرج پلمپ کردند.

نورانیان با اشاره به اینکه به همین دو واحد هم پیش از پلمپ اخطارهای قانونی برای رفع آلودگی داده شده بود تصریح کرد: این واحدها علاوه بر اینکه در لیست صنایع آلاینده استان قرار داشتند و علی رغم اخطارها و مهلت‌های داده شده، اقدام اصلاحی مؤثری انجام نداده و آلودگی ذرات آنها استمرار داشته است.

وی با تاکید بر اینکه واحدهای آلاینده حتما باید نسبت به کاهش و رفع آلودگی اقدام لازم را انجام دهند گفت: با انجام این دو مورد پلمپ، تا رفع کامل آلایندگی از ادامه فعالیت واحدهای مذکور جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/781

دیگر خبرها

  • محورهای مواصلاتی شهرستان خوسف آسیب جدی دیده‌اند
  • ۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند
  • خسارت سنگین آتش‌سوزی به ۱۰۰ واحد تجاری و مسکونی در شفت
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • سازمان ملل: ۸۵ درصد از مدارس غزه آسیب دیده‌اند
  • خسارت سنگین آتش‌سوزی به ۱۰۰ واحد تجاری و مسکونی ‌در شفت
  • استقرار ناوگان امور اجرایی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم
  • بازدید استاندار گیلان از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب برای بررسی خسارت حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب جهت بررسی خسارات حریق در امامزاده ابراهیم(ع)