Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مراسم تجلیل از پرستاران مجتمع آموزشی درمانی بعثت با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مدیر حوزه علمیه همدان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا و جمعی از مسئولان دانشگاه برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان نیز ضمن گرامیداشت یاد دو شهیده سلامت استان همدان با تبریک میلاد باسعادت حضرت زینب کبری (س) از زحمات کادر درمان قدردانی کرد و سلامتی آنان را از درگاه ایزد منان خواستار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله شعبانی با اشاره به اینکه محبوبیت اجتماعی مضاعف پرستاران در جامعه ایجاد شده است، گفت: موفقیت‌های کشور در مدیریت کرونا مرهون زحمات جامعه پرستاری است.

او با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) مبنی بر پرستاری از بیمار گفت: نگاه به جامعه پرستاری فراتر از محبوبیت اجتماعی است که در صورت توام شدن با انگیزه‌های الهی و اسلامی و مجاهدت‌های خالصانه محبوبیت الهی را به همراه دارد و سمت و سوی رضایت الهی می‌یابد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با یادآوری نقش کادر درمان در امیدآفرینی گفت: در روز پرستار باید از مطالبات پرستاران گفته شود و برای اجرایی شدن قانون خدمات پرستاری تلاش شود.

رئیس حوزه علمیه استان همدان نیز با بیان اینکه بهترین خدمات نجات جان مسلمان است، با ستایش تعهد به خدمت در کادر درمانی به ویژه پرستاران در شرایط حساس بروز کرونا از زحمات آنان قدردانی کرد.

آیت الله مصطفی موسوی اصفهانی افزود: با شیوع ویروس کرونا پرستاران شاغل در بیمارستان‌ها در خط مقدم در کنار دیگر اقشار جامعه ایثارگرانه تلاش کردند و در خدمت به مردم از هیچ فعالیتی دریغ نکردند تا آرامش را به جامعه بازگردانند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان هم در این مراسم  با ادای احترام به شهدای سلامت و شهدای دانشگاه با تبریک ولادت باسعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار اظهار کرد: از ابتدای مقابله با ویروس منحوس کرونا ،  ۳ هزار نفر از پرستاران استان همبه این ویروس مبتلا شده اند اما تلاش کردیم به خدمت رسانی در مراکز درمانی خللی وارد نشود.

او با بیان اینکه با وجود برخی محدودیت‌ها کوچکترین خللی در اجرای ماموریت‌های بیمارستان‌های استان اتفاق نیافتاده است ، خدمت‌رسانی و اقدامات کادر بهداشت و درمان را جهاد در راه خدا عنوان کرد و گفت: کارکنان حوزه بهداشت و درمان از سلامت خود و خانواده شان برای سلامتی مردم می‌گذرند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با بیان اینکه در این جهاد مقدس هیچ بحران و پیکی از بیماری کرونا که قابل کنترل نباشد را نداشتیم با قدردانی از حوزه علمیه و کمیته‌های مردمی مقابله با کرونا با راهبری نماینده ولی فقیه در استان، برای آنان از درگاه الهی توفیق روزافزون مسالت کرد.

حیدری مقدم  تاکید کرد :  بیماری کرونا علیرغم ایجاد مشکلات ،اما خودباوری را در جامعه و کادر درمان تقویت کرد و  در ۱۰ ماه گذشته ضمن تأمین ماسک در داخل استان به ۱۲ استان دیگر کشور نیز ماسک ارسال شده است.

او با بیان اینکه هشت کشور جهان جرات کردند کار بر روی ساخت واکسن را مطرح کنند، گفت: این خودباوری،  درسی ماندگار و تاریخی خواهد بود، زیرا باید برای اقتدار ملی کشور روی پای خود ایستاد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان در ادامه سخنانش اظهار کرد: در شرایط کرونا تمام نیاز‌های زیرساخت علمی کشور تامین شد و امید می‌رود در آینده نه چندان دور واکسن ساخت کشور در سطح ملی عرضه شود.

منبع فارس

انتهای پیام/غ

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تجلیل از پرستاران روز پرستار نماینده ولی فقیه در استان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۲۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام جمشیدپور در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: نخستین برنامه پیاده‌روی خانوادگی ویژه کادر سپاه و بسیج و سپس همایش حکمت مطهر در راستای آشنایی با مبادی فکری شهید مطهری به شکل استانی و در همه شهرستان‌ها است.

وی تأکید کرد: غبارروبی مزار شهدا، ۱۹ مسابقه کتابخوانی ویژه کارکنان و بسیجیان از دیگر برنامه‌ها است و بسیج جامعه زنان نیز مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب عفاف و حجاب شهید مطهری ویژه بانوان بسیجی برگزار خواهد کرد.

معاون عقیدتی و سیاسی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: برپایی نمایشگاه کتاب، برگزاری یادواره شهدا با محوریت شهید تقی بهمنی، تجلیل از فعالان عرصه جهادی ویژه فرهنگیان، برگزاری ده لیگ ورزشی، حضور دانش‌آموزان و معلمان در نماز جمعه، برگزاری نشست‌های بصیرتی و حلقات میانی ویژه صالحین، تجلیل از خانواده شهدا و راویان پیشکسوت، دیدار مربیان و هادیان عقیدتی و سیاسی با امام جمعه همدان و نماینده ولی فقیه برنامه‌های دیگری است که در این هفته برگزار خواهد شد.

کد خبر 6091308

دیگر خبرها

  • رشته روانشناسی از شکل سنتی فاصله می‌گیرد/ افزایش تعداد کلینیک‌های درمانی
  • افزایش استعفای دسته جمعی پرستاران / سلامت مردم در خطر است
  • سرآمدان آموزشی ‌دانشگاه‌ شهید چمران اهواز تجلیل می‌شوند
  • افزایش استعفای پرستاران سلامت مردم را نشانه گرفته است
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • تجلیل از استادان حوزه‌های علمیه استان همدان
  • رسالت معلمان، هدایت و ارشاد دانش آموزان است
  • تجلیل از استادان سرآمدان آموزشی
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت