Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-27@09:23:01 GMT

پاک کردن قیمت از روی کالا تخلف محسوب می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۹۲۷۴۶

پاک کردن قیمت از روی کالا تخلف محسوب می‌شود

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب، ناصر مدیحی طامه رئیس گشت تعزیرات حکومتی تهران در گفتگویی با بیان اینکه برخلاف توصیه‌ها کنترل و عدم افزایش قیمت‌ها صورت نگرفته است، گفت: در مواد شوینده ما شاهد افزایش بالایی هستیم که این افزایش قیمت تا ۴۰ درصد نیز بوده است. این افزایش اقدامی است که بدون توجه به توصیه‌ها و با تصویب سازمان مصرف کنندگان و تولید کنندگان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به قیمت انواع میوه با توجه فرا رسیدن شب یلدا گفت:شعبه سیار تعزیرات حکومتی در میدان میوه و تره بار حضور فعال دارد که این نظارت به صورت دقیق انجام می‌شود تا میوه‌ها با قیمتی بیشتر از قیمت مصوب به فروش نرسند، همچنین نظارت بر خرده فروشی‌ها نیز توسط گشت‌های تعزیرات حکومتی به صورت مداوم انجام می‌شود و با افراد متخلف نیز برخورد‌ها صورت می‌گیرد، همچنین مردم نیز می‌توانند هرگونه تخلف را از طریق تلفن ۱۲۴ اطلاع دهند.

رئیس گشت تعزیرات حکومتی تهران تصریح کرد: افزایش یکباره و ناگهانی قیمت‌ها علاوه بر شوینده‌ها شامل لاستیک خودرو و روغن موتور خودرو نیز می‌شود.

مدیحی درباره پاک کردن قیمت‌ها توسط برخی از فروشندگان و اصناف بیان کرد: متاسفانه به دلیل اینکه برخی کالا‌ها مثل مواد شوینده تغییر قیمت داشته اند و عده‌ای از کسبه اقدام به پاک کردن قیمت‌ها و فروش آن‌ها به قیمت جدید می‌کنند، این کار تخلف محسوب می‌شود و در صورت مشاهده حتما با این افراد برخورد‌های لازم صورت خواهد گرفت، همچنین مردم می‌توانند این تخلف را به تعزیرات حکومتی تهران اطلاع دهند. ملاک برای گشت تعزیرات قیمت درج شده بر روی کالا است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۲۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد

محدثی نژاد مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: پرونده قاچاق ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق نفت گاز به ارزش ۲۲۲ میلیون تومان در شعبه سوم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بیرجند رسیدگی شد.

او افزود: شعبه پس از بررسی مدارک، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط سوخت‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۶۶۶ میلیون تومان جزای نقدی معادل ۳ برابر ارزش سوخت قاچاق محکوم کرد.

محدثی نژاد ادامه داد: شعبه همچنین با توجه به بیشتر بودن ارزش خودرو از سوخت کشف شده، ۲۲۲ میلیون تومان، برابر ارزش سوخت به جریمه اضافه و متهم را در مجموع به پرداخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی عنوان کرد: مأموران نیروی انتظامی هنگام بازرسی خودرو‌های عبوری از یک دستگاه تریلی، این محموله سوخت قاچاق را کشف و پرونده این تخلف را برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • هرگونه افزایش قیمت در حوزه کالا‌های اساسی گرانفروشی است
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین