Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین - فائزه مومنی؛ محسن هاشمی در حاشیه دویست و پنجاه و هفتمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره جزئیات جلسه هم اندیشی با مدیران شهرداری گفت: امروز جلسه هم اندیشی نداشتیم چرا که مشکلات ما در شهرداری مقداری کمتر می‌شود و احتیاج به هم اندیشی نبوده است. 

هاشمی به شوخی گفت: مشکلات اتوبوس، واگن، کرونا، پول و درآمدها همه حل شده و دیگر احتیاجی به جلسه هم اندیشی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلسات هم اندیشی همواره باید برگزار شود و امروز هم باید برقرار می‌شد. 

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به جزئیات جلسه امروز شورای شهر تهران گفت: جلسه امروز با یک نطق و چند تذکر آغاز و سپس ورود به یک فوریت مساله جماران، مساله سمن‌ها و سپس درآمدهای میوه و تره بار از پسماند بررسی شد که به دلیل‌عدم شفافیت و سوتفاهماتی که نسبت به درآمدهای شهرداری و نحوه برگشت به شرکت‌ها و سازمان‌ها بود مقرر شد برای بررسی بیشتر به کمیسیون مربوطه باز گردد. 

او درباره گزارش حساب هزینه و درآمدهای شهرداری که از سوی خزانه دار قرائت شد گفت: خزانه دار گزارش مفصلی ارائه دادند و نشان داد حدود ۶۲ درصد بودجه را کسب کردیم و باید در حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان درآمد کسب می‌شد که این رقم در حدود ۱۲ هزار میلیارد تومان است. 

هاشمی با تاکید بر اینکه درآمدهای شهرداری کم است گفت: حدود ۳۸ درصد در تحقق درآمدها عقب هستیم و علت اصلی آن بودجه غیر نقد است و شهرداری در جذب بودجه غیرنقد همچنان دچار مشکل است و همچنان همان بهانه تمرکز در تصمیم گیری برای فروش و استفاده از اموال غیرنقد شهرداری و تغییر قیمت‌ها بهانه‌ای شده است که شهرداری در تحقق بودجه غیرنقد محقق نباشد. 

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که مشکل اوراق مشارکت همچنان حل نشده گفت: به من خبرهای مثبتی دادند که در حال حل شدن است. معاون شهردار به من گفتند در جهت حل شدن است و اگر کمتر صحبت کنیم به نظر می‌رسد که حل می‌شود. یک صحبتی با ایشان داشته باشید. 

هاشمی به شوخی گفت: تشکری هم از وزارت کار کنید که این مشکل را حل کنند.

پربیننده ترین جذب نیرو در شهرداری تهران سال‌های سال بر اساس رابطه‌بازی بوده است لغو دستوری محدودیت ارتفاعی جماران، محرمانه به شهرداری تهران ابلاغ شد صدور چندین پروانه خلاف ضوابط در محله جماران در گذشته آخرین آمار مرگ و میر کرونایی در تهران افزایش ساعات کار میادین میوه و تره‌بار به مناسبت شب یلدا

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شورای شهر تهران بودجه رئیس شورای شهر تهران شورای شهر تهران شهردار تهران شهرداری شهرداری تهران پیروز حناچی محسن هاشمی درآمدهای شهرداری درآمدهای شهرداری تهران شورای شهر تهران هم اندیشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۲۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باغات منطقه۶ شهر قم بهسازی می‌شود

مدیر منطقه ۶ شهرداری قم گفت: پروژه مترو قم، پروژه بازآفرینی شهری و همچنین بهسازی باغات و فضای سبز از جمله طرح‌های فعال در منطقه شش است.

احمد ترکمن در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به اینکه درآمدهای نقدی منطقه شش شهرداری قم ۷۱ در سال گذشته میلیارد تومان بوده است، اظهار کرد: در سال گذشته در آمدهای غیر نقدی منطقه ۲۸۵ میلیارد تومان بود که بیش از ۳۵ درصد از درآمدهای غیر نقدی محقق شده است.

وی از انعقاد ۵۰ پیمان در حوزه فنی و عمرانی شهرداری قم خبر داد و افزود: در سال گذشته بیش از ۸۰ پیمان در منطقه شش شهرداری قم به ارزش اعتباری ۵۱ میلیارد تومان منعقد شده است.

مدیر منطقه شش شهرداری قم در خصوص حوزه شهرسازی تصریح کرد: در سال گذشته ۲۸۵ پروانه ساختمانی در منطقه شش صادر شده است.

وی با اشاره به تلاش برای تسهیل امور مراجعان به شهرداری خاطرنشان کرد: همچنین ۴۵۵ گواهی عدم خلاف در سال ۱۴۰۲ صادر شده است.

ترکمن پروژه‌های فعال منطقه شش را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: پروژه مترو قم، پروژه بازآفرینی شهری و همچنین بهسازی باغات و فضای سبز از جمله طرح‌های فعال در منطقه شش است.

کد خبر 750883

دیگر خبرها

  • زاکانی: به جای ملک به مدیران وام بانکی دادیم!
  • ماجرای خواب هولناک هاشمی، ۶ ماه قبل از فوتش
  • خواب عجیب آیت الله هاشمی، ۶ ماه قبل از فوتش
  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد
  • (ویدئو) بغض محسن هاشمی درباره خواب عجیبی که آیت‌الله هاشمی ۶ ماه قبل از فوت دید
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • باغات منطقه۶ شهر قم بهسازی می‌شود
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار است
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار ماست
  • چمران: قرارداد با چینی‌ها محرمانه است! / از طرح شهرداری برای پارک لاله اطلاعی نداریم!