Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حسبن کلانتری امروز در شورای سلامت شهرستان اظهار داشت: بیمارستان بهمئی تا پایان امسال  تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید بیمارستان چرام توجه ویژه می‌طلبد.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: نسبت به گذشته نگاه ویژه اعتباری و تجهیزات به مراکز درمانی استان صورت گرفته و اعتبارات کلانی جذب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس ستاد مقابله با کرونای کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه دستگاه‌ها موظفند مصوبات ستاد ملی و استانی را اجرا کنند و در این زمینه با کسی تعارفی نداریم.

 

مدیر ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: تلاش کنیم وضعیت به سمت زرد و سفید سوق داده شود.در این راه نیازمند همکاری و همیاری مردم و همه دستگاه‌ها هستیم.

کلانتری گفت: همه با رعایت اصول بهداشتی، پرهیز از شرکت در تجمعات و اجرای مصوبه‌های ستاد مقابله همت داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه در وضعیت نارنجی کرونا قرا داریم، اضافه کرد:  هر گونه لغزش و بی‌توجهی نسبت به دستورالعمل‌های بهداشتی وضعیت را قرمز خواهد کرد.

کلانتری از مراسم تشییع جنازه به یکی از مهمترین آسیب‌ها در استان نام برد و گفت: هر تشییع جنازه مرگ کرونایی در پیش دارد.

 

انتهای پیام/82016

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا شلوغی جمعیت فارس استاندار کهگیلویه و بویراحمد کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۲۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۸ و ۸ دهم درصد نرخ باسوادی در کهگیلویه و بویراحمد

فریبا زرافشان با اشاره به اینکه نرخ باسوادی در کهگیلویه و بویراحمد با یادآوری پراکندگی و سختگذر بودن روستا‌های استان تاکید کرد: رشد سوادآموزی در کهگیلویه وبویراحمد با همت جهادی آموزش دهنده‌ها صورت گرفته است.   وی بیان کرد:در سال تحصیلی جاری ۷۲۱ آموزش دهنده در حوزه سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند.   رییس اداره سوادآموزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمدتصریح کرد: امسال ۱۰ هزار و ۹۶ نفر در ۸۱۸ کلاس درس زیرپوشش طرح‌های نهضت سوادآموزی هستند.   وی رویداد روستای باسواد به عنوان یک ابتکار را از دیگر فعالیت‌ها برای کاهش نرخ بی سوادی ذکر کرد و افزود: با تشکیل شورای سوادیار روستا این طرح نقش مهمی در کیفیت بخشی به سوادآموزی است.   زرافشان اجرای طرح "شناسایی کوچه به کوچه، محله به محله و روستا به روستا را از دیگر طرح‌های مهم برای افزایش نرخ باسوادی در برخی نقاط ذکر کرد و افزود: دولت در کنارسوادآموزی برنامه‌های دیگری برای افزایش سواد اجتماعی جامعه هدف در دست اجرا دارد.   وی ابراز کرد:طرح خواندن با خانواده، حلقه‌های کتابخوانی و آموزش عملی نماز از جمله برنامه‌های تکمیلی دولت برای سوادآموزان است.   زرافشان خاطرنشان کرد: همچنین مسابقات علمی و کار با رایانه برای برای شرکت کنندگان در دوره تحکیم اجرا می‌شود.   وی شناسایی، جذب، آموزش و نظارت و ارزشیابی سنین ۱۰ تا ۴۹ را جامعه هدف نهضت سواد آموزی دانست و خاطر نشان کرد:براساس سرشماری سال ۱۳۹۵ نرخ باسوادی جمعیت استان در رده سنی ۱۰ تا ۴۹ ساله، به ۹۲/۸ درصد رسید و مطابق با برآورد سال ۱۴۰۰ به بالای ۹۵ درصد رسید. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • ۹۸ و ۸ دهم درصد نرخ باسوادی در کهگیلویه و بویراحمد
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • عبدالفتاح البرهان برای تشییع جنازه پسرش به آنکارا رفت
  • آخرین وضعیت کهگیلویه و بویراحمد طی بارش‌های اخیر
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعلام میزان بارش های بهاری در کهگیلویه و بویراحمد