Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از ایرنا، قسمت اول موشک فالکون ۹ که قابل استفاده مجدد است، حدود هشت و نیم دقیقه پس از پرتاب در مقر فضایی کیپ کاناورال فرود آمد. این هفتادمین بار است که  قسمت اول راکت فالکون ۹ بازیافت می شود.    

ابتدا قرار بود این ماموریت در ۱۷ دسامبر (۲۷ آذر) انجام شود اما در کمتر از دو دقیقه مانده به پرتاب، به دلیل وجود اندکی فشار بالا در تانک اکسیژن مایع قسمت بالای موشک یاد شده، این ماموریت لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین پرتاب ماهواره جاسوسی آمریکا به نام NROL-۷۶ توسط  شرکت اسپیس ایکس در ماه مه سال ۲۰۱۷ برای دفتر شناسایی ملی که بخشی از وزارت دفاع آمریکا صورت گرفت است.  بیشتر ماموریت های این چنینی در سال های اخیر توسط «ائتلاف پرتاب و راه‌اندازی» (United Launch Alliance)، انجام شده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: راکت آمریکا شرکت فضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۳۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرتاب ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی

ایسنا/خراسان رضوی ۳۰ فروند موشک از جنوب لبنان به سمت پایگاه میرون واقع در شمال فلسطین اشغالی پرتاب شد.

به گزارش ایسنا به نقل از الجزیره بامداد یکشنبه موشک‌ها از جنوب لبنان به سمت پایگاه نظامی میرون رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی شلیک شدند و آژیرهای هشدار در این منطقه به صدا در آمدند.

رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که صدای انفجارهای شدید در منطقه میرون به گوش می‌رسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اولین تصاویر تلسکوپ فضایی اینشتین پروب چین منتشر شد
  • استارلاینر بوئینگ قرار است در 6 می به فضا پرتاب شود
  • نخستین تصاویر اشعه‌ایکس از کاوشگر چشم‌خرچنگی
  • فضاپیمای رباتیک چین در روزهای آینده به ماه می‌رود
  • دراگون از ایستگاه فضایی جدا می‌شود
  • تصویربرداری ۹۵ درصد از اراضی کل کشور توسط ماهواره پارس
  • زباله فضایی در دام دوربین ماهواره ژاپنی افتاد
  • آزمایش‌های قبل عملیات تاریخی «استارلاینر» با موفقیت اجرا شد
  • پرتاب ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • بادبان خورشیدی ناسا در فضا باز شد