Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، اعتقاد و التزام عملی به نظام جمهوری اسلامی و ولایت‌ فقیه، عدم اشتهار به اعمال خلاف شؤون طلبگی، اتمام سطح یک حوزه، موفقیت در آزمون کتبی و شفاهی، مصاحبه و اشتغال رسمی به تحصیل در حوزه از شرایط اختصاصی پذیرش در این مؤسسه است.

پذیرفته شدگان پس از کسب امتیاز لازم در آزمون ورودی و مصاحبه، می‌توانند در رشته معارف اسلامی با یکی از 13 گرایش علوم انسانی، (اخلاق، ادیان، اقتصاد، تاریخ، جامعه شناسی، حقوق، روان شناسی، علوم تربیتی، علوم سیاسی، علوم قرآنی، فلسفه، کلام و مدیریت) به صورت حضوری و یا نیمه حضوری(تاریخ، روان شناسی، علوم تربیتی، علوم سیاسی، علوم قرآنی، فلسفه و کلام) تحصیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواهران طلبه می‌توانند فقط در دوره نیمه حضوری شرکت کنند.

اعطای دانشنامه رسمی(مورد تأیید وزارت علوم)، کارشناسی معارف اسلامی با یکی از گرایش‌های یادشده به فارغ‌التحصیلان، امکان ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در این موسسه و دیگر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و کمک هزینه تحصیلی(ویژه دوره حضوری) از مزایای پذیرش در مقطع کارشناسی است.

علاقمندان برای ثبت نام تا 20 دی ماه سال جاری 1399 فرصت دارند، به سامانه پذیرش موسسه http://paziresh.iki.ac.ir مراجعه کنند. متقاضیان باید برای دوره حضوری، شهر قم یا شیراز را برای تحصیل انتخاب کنند. زمان برگزاری آزمون 17بهمن ماه 99 است که بطور هم زمان در شهرهای قم، مشهد، تهران، شیراز، اصفهان، کرمان، بناب، اهواز، و بابل برگزار می‌شود.

داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های 628 و 32113618 ـ 025 مدیریت پذیرش مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) تماس بگیرند.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: امام خمینی علوم انسانی جمهوری اسلامی وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۳۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنگره علمی پژواک با ارائه دستاورد‌های دانش آموزی در کاشان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ دبیر علمی این کنگره علمی گفت: این کنگره علمی-پژوهشی باحضور بیش از ۱۴۰ دانش آموز برگزار شد و از بین ۷۴ طرح ارائه شده، پس از ۲ نوبت داوری، ۵۶ طرح پژوهشی در زمینه‌های مختلف علوم ریاضی-علوم تجربی و علوم انسانی برای حضور در کنگره انتخاب شد.
سید امین سیحون افزود: «ساخت دستگاه تولید نخ پلاستیکی» «ساخت و بررسی دهان شویه گیاهی برضد باکتری استرپتوکوکوس موتانس» «رنگ بری از پساب‌های کارخانجات نساجی کاشان» «بررسی گیاه خارمریم بر شاخص‌های کبد چرب» «ساخت جارو برقی هوشمند» «تاثیر آموزش تفکر انتقادی بر خودکارآمدی تحصیلی و انگیزشی تحصیلی دانش آموزان متوسطه اول کاشان» از جمله طرح‌های ارائه شده در این کنگره است.
سومین کنگره علمی-پژوهشی دانش آموزی پژواک با هدف شناسایی علایق و استعداد‌های دانش اموزان - تقویت روحیه خود باوری و اعتماد به نفس و کار گروهی در دوره اول متوسطه این مجتمع در فرهنگسرای علامه فیض کاشانی در دو قسمت سخرانی و ارائه پوستر برگزار شد.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله مصباح نقش مهمی در تحول علوم انسانی داشتند
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • حمایت از ۱۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل / اعطای بورسیه براساس پویایی و تلاش دانش‌آموزان
  • حمایت از ۱۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل/اعطای بورسیه براساس پویایی و تلاش دانش آموزان
  • کنگره علمی پژواک با ارائه دستاورد‌های دانش آموزی در کاشان
  • برگزاری بیست و دومین نشست شورای عالی اتحادیه دانشگاه ها و مراکز پژوهشی ساحلی و دریایی
  • حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس طلبه می‌پذیرد
  • صعود دانشگاه جهرم به رتبه ۲۳ فهرست نیچر ایندکس در بین دانشگاه‌های کشور
  • آزمون‌ پذیرش مؤسسه آموزش عالی اخلاق اسلامی در خردادماه
  • اطلاعیه پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس