Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-02@07:12:34 GMT

میکل آرتتا پس از شکست چه گفت !

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۹۳۴۵۱

میکل آرتتا پس از شکست چه گفت !

میکل آرتتا اعتراف کرد نتایجی که آرسنال گرفته اصلاً در شأن این باشگاه نیست و برای جبرانش تلاش می‌کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شکست ۲ بر یک تیم فوتبال آرسنال با میکل آرتتا مقابل اورتون اوضاع توپچی‌ها را وخیم‌تر کرد، چرا که ۷ هفته است در لیگ برتر انگلیس بردی نداشته‌اند.

میکل آرتتا پس از این باخت گفت:

«در جنگی بزرگ هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی مقابل برنلی تن به شکست دادیم که آنها حتی یک شوت در چهارچوب دروازه ما نزدند و در این دیدار هم به خاطر چند موقعیتی که اورتون داشت، شکست خوردیم. بازی مقابل تیمی که دفاعی بازی می‌کند و در فکر وقت تلف کردن است، واقعاً دشوار است. ما با دریافت گل اول، کار را برای خودمان سخت کردیم. فکر می‌کنم در حدود ۱۵ شوت به سمت دروازه اورتون زدیم که تنها دو شوت در چهارچوب بود. باید دقت‌مان در زدن ضربات آخر را افزایش دهیم و این واقعیت ماجراست.»

آرتتا درباره وضعیت بد آرسنال هم گفت:

«تمام انرژی و تمرکزم را گذاشته‌ام تا تیم از این وضعیت خارج شود و روحیه تیم را بالا ببرم. شما هم می‌بینید که بازیکنان در هر بازی چطور می‌جنگند. متأسفانه نتایج اخیرمان در شأن باشگاه آرسنال نیست و این چالشی است که ما در حال حاضر با آن روبه‌رو هستیم.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آرسنال میکل آرتتا اورتون لیگ برتر انگلیس آرسنال اورتون لیگ برتر انگلیس میکل آرتتا میکل آرتتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۳۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر علی‌رغم موفقیت در این فصل در کسب نتیجه، با یک طلسم بزرگ مواجه بوده و نتوانسته برابر رقبای تهرانی خود به پیروزی دست یابد.

این تیم برابر هوادار تهران در هر دو بازی رفت و برگشت با شکست کار را پایان داد. آنها مقابل پیکان نیز در بازی رفت و در تهران با تساوی بازی را به پایان رساندند. شاگردان سعید دقیقی مقابل استقلال تهران نیز در قزوین به تساوی رسیدند و در تهران اما شرایط به شکلی رقم خورد که در نهایت شکست ماحصل تلاش آنها مقابل جواد نکونام و تیمش شد تا به این ترتیب طی شش بازی برگزار شده مقابل حریفان تهرانی طعم پیروزی را نچشند.

این تیم اکنون دو بازی دیگر مقابل تیم‌های تهرانی در این فصل پیش رو دارد. یکی از آنها در چارچوب بازی برگشت مقابل پیکان تهران و شاگردان رضا عنایتی خواهد بود. دیدار بعدی این تیم مقابل پرسپولیس خواهد بود. باید دید سعید دقیقی و تیمش قادر خواهند بود طلسم عدم پیروزی و کسب سه امتیاز مقابل حریفان تهرانی را برابر پیکان بشکنند و با امیدواری بزرگتری لیگ را دنبال کنند یا خیر.

دیگر خبرها

  • سیزدهمین بازی بدون شکست مس رفسنجان
  • لوئیز انریکه: در پاریس تیم بسیار قدرتمندی خواهیم بود
  • ژابی آلونسو: شکست فصل گذشته مقابل رم دردناک بود؛ از آن بازی درس گرفتیم
  • واکنش میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • اوسمار: بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است
  • شاگرد و استاد رند | تعقیب و گریز برای صدرنشینی
  • تکراری‌ترین نیمه‌نهایی اروپا با معرکه مونیخ
  • جلیقه ضدگلوله بایرن آماده برای متوقف کردن رئال!‏
  • لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی