Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@23:38:40 GMT

شب‌نشینی علی نصیریان با کتاب‌بازها در شب یلدا

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۹۳۴۸۵

شب‌نشینی علی نصیریان با کتاب‌بازها در شب یلدا

به گزارش ایرنا، امشب ساعت ۱۹ علی نصیریان با حضور در استودیوی برنامه‌ تلویزیونی «کتاب‌باز» به رسمِ آیینِ کهنِ شب یلدا، برای کتاب‌بازها قصه می‌گوید و آواز می‌خواند. 

این نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر و سینما، امشب از تهرانِ قدیم، سیاه‌بازی و تخت‌حوضی تا ماجرای برخوردش با جلال آل‌احمد در یک کتاب‌فروشیِ محلی و ملاقات‌هایش با غلامحسین ساعدی در مطب او خواهد گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی همچنین با حافظ خوانی و دعا برای مردم ایران، آخرین شب یلدای قرن را همراه با مخاطبان «کتاب‌باز» سپری خواهد کرد. 

برنامه‌ی تلویزیونی «کتاب‌باز» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمدرضا رضائیان و با اجرای سروش صحت، هر هفته شنبه تا پنج‌شنبه ساعت ۱۹ در شبکه‌ی نسیم پخش و روز بعد در ساعات یک، ۹ و ۱۴ بازپخش می‌شود.

علی نصیریان متولد بهمن ۱۳۱۳ است که در سال ۱۳۸۰ به‌عنوان چهره ماندگار ایرانی در رشته بازیگری تئاتر و سینما شناخته شد و نشان درجه یک هنری را دریافت کرد.

وی در سن ۸۴ سالگی در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر (۱۳۹۷)، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را برای بازی در فیلم مسخره‌باز کسب کرد و تبدیل به مسن‌ترین فردی شد که این جایزه را دریافت کرده‌است.

فیلم گاو ساخته داریوش مهرجویی نخستین فعالیت سینمایی نصیریان بود. آقای هالو، پستچی، کفش‌های میرزا نوروز، شیر سنگی، ناخدا خورشید، هزاردستان، سال‌های خاکستر، بوی پیراهن یوسف، میوه ممنوعه و شهرزاد نیز از جمله آثار شاخصی است که وی در آنها ایفای نقش کرده است.

برچسب‌ها شبکه نسیم علی نصیریان غلامحسین ساعدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شبکه نسیم علی نصیریان غلامحسین ساعدی شبکه نسیم علی نصیریان غلامحسین ساعدی اخبار کنکور علی نصیریان کتاب باز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۳۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم ده‌روسی پس از درخشش سردار آزمون

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دانیله دروسی، سرمربی رُم در بازی امشب برابر اودینزه ترکیبی از باتجربه‌ترین و قدرتمندترین بازیکنانش را روانه میدان می‌کند. بر این اساس پائولو دیبالا، لئاندرو پاردس و سردار آزمون به ترکیب اصلی رُم باز می‌گردند.

بنابر روایت تسنیم، تیم‌های اودینزه و رُم پس از تعلیق توافق شده بازی ۱۴ آوریل در پی مشکل قلبی ایوان ندیکا امشب به مصاف هم می‌روند. قرار است این دو تیم ۱۸ دقیقه باقی‌مانده به اضافه وقت اضافه را بازی کنند.

سرمربی رُم امیدوار است تیمش امشب با تمام توان برابر اودینزه بازی کند و به سه امتیاز دست یابد.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899517

دیگر خبرها

  • شب موعود رسید: آخرین قهرمانی امباپه در پاریس
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ عقب‌نشینی طلا از مرز حساس
  • (عکس) قیمت نجومی اجاره‌بها برای بالاشهر نشینی در تهران
  • برنج هندی عقب‌نشینی کرد
  • امشب بازیکنان تراکتور بهترین بودند
  • عقب نشینی ناوهواپیمابر و یک ناوشکن آمریکایی از دریای سرخ
  • سردار برای بازی متفاوت رم فیکس شد
  • تصمیم ده‌روسی پس از درخشش سردار آزمون
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه