Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل حلالی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درگفت‌وگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد بازیکنان پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر اولسان هیوندای کره جنوبی عنوان کرد: به نظرم تیم حریف را کمی دست بالا گرفتیم و در ۳۰ دقیقه اول بیش از حد با احتیاط بازی کردیم، ولی بعد از دقیقه ۳۰ رفته رفته بهتر و موفق شدیم دروازه حریف را باز کنیم، ولی بازهم به علت عدم تمرکز در حفظ نتیجه ناکام بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس فوتبال کشورمان ادامه داد: بسیار ناراحتم از اینکه در شرایط کنونی جامعه، قهرمانی پرسپولیس می‌توانست باعث خوشحالی مردم ایران شود، ولی این اتفاق نیفتاد، اما اتفاقات این دیدار می‌تواند یک تجربه برای کل فوتبال ایران باشد. اینکه چگونه تمرکز بازیکنان و نتیجه را حفظ کنیم، زیرا فوتبال ما سال‌ها است که از این اشتباهات ضرر می‌کند و باید به صورت علمی بررسی کنیم که چه چیزی باعث می‌شود یک بازیکن در این سطح اشتباه کند. متاسفانه ما یک روانشناس متبحر ورزشی در کنار تیم هایمان نداریم و همه تقصیرها را گردن سرمربی می‌اندازیم و برای آینده فوتبال کشورمان باید این موارد را بررسی کنیم.

او درباره ترکیب اولیه پرسپولیس در بازی دیروز عنوان کرد: پرسپولیس ۴ بازیکن اصلی خود را برابر اولسان به همراه نداشت و عملا با تیمی ناقص برابر حریف ظاهر شد، متاسفانه پرسپولیس در آن پست‌هایی که ضعف داشت، بازیکن خوبی را به همراه نداشت و دست گل محمدی بسته بود با این حال کادر فنی ترکیب خود را می‌شناسد و بهترین تصمیم را می‌گیرد و آن‌هایی که از ترکیب انتقاد بی مورد می‌کنند با فوتبال بیگانه اند.

بیشتر بخوانید

پرسپولیس یک - اولسان هیوندای ۲/ داور با VAR جام را به کره داد

حلالی درباره عملکرد تیم داوری گفت: تیم داوری در یک صحنه می توانست برای پرسپولیس یک ضربه پنالتی اعلام کند به جز آن بقیه تصمیمات داوری درست بود.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: با وجود اینکه پرسپولیس از نظر امکانات از حریف پایین‌تر بود، اما تا آخر بازی پا به پای حریف آمد و تلاش کرد، ولی باید پذیرفت که ما از نظر امکانات از حریف پایین‌تر هستیم و پرسپولیس مدیریت خوبی در این سال‌ها نداشته است. مدیرانی به این تیم آمده اند که هیچ دانش مدیریتی نداشته اند و تنها به فکر اسم در کردن بودند و به هوادارن دروغ گفتند.

او ادامه داد: البته سمیعی در این مدت کوتاه حضورش بدون سر وصدا و مصاحبه،  کارش را انجام می‌دهد و تا به اینجای کار بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کرده و امیدوارم در ساختار پایه نیز کار کند. مهدی عبدی را با کمترین امکانات ساختم و او حالا یکی از ارزشمندترین بازیکنان حال حاضر فوتبال ایران است، اما آیا این درست است ۲ سال پول مربی که چنین بازیکنی را ساخته است را ندهند؟

حلالی درباره پاداش آسیایی پرسپولیس عنوان کرد: احتمالا قسمتی از این پول صرف بدهی‌های پرسپولیس می شود. با توجه به اینکه برای پرداخت مطالبات برانکو از برخی افراد پول گرفته اند و اگر بازیکنان پرسپولیس بار دیگر اعتصاب کنند ممکن است پولی که برای تیم‌های پایه در نظر گرفته شده، بار دیگر خرج پرداخت به بازیکنان شود.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: به نظرم باشگاه باید بخشی از پاداش آسیایی را کنار بگذارد و خرج مجموعه، کمپ و آکادمی کند. حتی می‌توانیم از این پول برای آموزش مربیانی از بین خود پیشکسوتان پرسپولیس استفاده کنیم تا نسل آینده مربیان پرسپولیس هم از خود این باشگاه که جایگاه این تیم را می‌دانند، باشد، پرسپولیس باید به دنبال استعداد‌ها باشد و آن‌ها را از سراسر کشور پیدا کند و پرورش دهد تا بتوان مهدی عبدی‌های دیگری را هم پیدا کرد.

حلالی درباره مهدی شیری عنوان کرد: مهدی شیری در نیمه اول چند توپ خوب را گرفت و تا قبل از اشتباهش خوب بازی می‌کرد، اما در یک لحظه اشتباهی کرد که ممکن است برای هر فوتبالیستی پیش بیاید. بازیکنان و کادر فنی ما عالی بودند. خواهشی که از هواداران پرسپولیس دارم این است که از تیم حمایت کنند تا با اضافه شدن ۴ نفر به تیم در لیگ برتر بهترین نتایج را بگیریم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا اولسان هیوندای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۳۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری حریف بعدی پرسپولیس برابر تیم ملی جوانان

به گزارش "ورزش سه"، هوادار تهران با ترکیبی از بازیکنانی که روز دوشنبه برابر ملوان به میدان نرفته بودند، برابر ملی پوشان جوان فوتبال ایران با نتیجه‌ای پرگل به پیروزی رسیدند.

بنفش‌ها روز سه‌شنبه در زمین شماره دو مجموعه ورزشی آزادی تهران برابر تیم ملی جوانان و در دیداری تدارکاتی صف‌آرایی کردند که نتیجه مصاف با برتری چهار بر یک مسعود شجاعی و شاگردانش به پایان رسید.

هواداری‌ها روز چهارشنبه را با نظر کادر فنی استراحت خواهند کرد و از روز پنجشنبه نیز تمریناتشان را برای جدال خانگی با پرسپولیس آغاز خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • پاداش به بازیکنان استقلال برای برد ذوب‌آهن
  • تنیس‌فوتبال هیجانی در تمرین پرسپولیس
  • ضعف بازیکنان پرسپولیس مشخص شد
  • ضعف بازیکنان پرسپولیس مشخص شد/ سرخ‌ها محکوم به پیروزی هستند
  • کاظمیان: حریف ما اصلا موقعیت گل نداشت
  • وحید امیری وارث پست و بازوبند امید؛ کاپیتان پرسپولیس با اخلاق، اما بی‌سیاست!
  • برتری حریف بعدی پرسپولیس برابر تیم ملی جوانان
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان با حضور همه بازیکنان
  • روحیه بازیکنان طوری بود که از برکناری خطیر خوشحال بودند
  • پرسپولیسی‌ها پاداش گرفتند