Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای از آمادگی ۲۵۰ میدان و بازار میوه و تره بار برای عرضه مایحتاج شهروندان در شب یلدا خبر داد. خبرگزاری میزان- روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زینت (س) و روز پرستار، از آمادگی ۲۵۰ میدان و بازار میوه و تره بار برای عرضه انواع ارزاق و مایحتاج مصرفی شهروندان از جمله «محصولات یلدایی» در «شب یلدا» خبر داد و اعلام کرد: در اجرای تصمیمات ستاد مقابله با کرونا و به منظور تکریم و تجلیل عملی از ایثارگری‌ها و فداکاری‌های پرستاران و کادر پزشکی کشور از همه شهروندان درخواست می‌شود در مراجعه به میادین میوه و تره بار، ضمن استفاده از ماسک و دستکش، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این اطلاعیه می‌افزاید: این سازمان به منظور آرامش خاطر و رفاه حال شهروندان و همراهی با کادر درمان در کنترل و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در آستانه «شب یلدا»، نسبت به افزایش تعداد ترازو‌ها و صندوق‌های فروش و همچنین توزین‌کنندگان و فروشندگان و ایجاد حائل بین صندوق‌داران و مراجعه‌کنندگان، اقدام کرده و میزان نظارت بر فعالیت و عملکرد این مراکز را افزایش داده است.   بیشتر بخوانید: توصیه‌هایی برای تغذیه مناسب در شب یلدا
همچنین براساس این اطلاعیه، تمامی محصولات مورد نیاز شهروندان از جمله «انار» و «هندوانه» که میزان تقاضای آن‌ها در این ایام چندین برابر می‌شود، در میادین میوه و تره بار موجود است و شهروندان می‌توانند محصولات مورد نیاز خود را در این مراکز بین ۲۰ تا ۴۰ درصد ارزان‌تر از میانگین قیمت‌های سطح شهر تهیه نمایند و به عنوان نمونه، در حال حاضر هر کیلوگرم انار با قیمت ۱۳۴۰۰ تومان و هندوانه با قیمت ۲۶۰۰ تومان در میادین به فروش می‌رسند که به ترتیب، انار و هندوانه در میادین ۳۳ درصد و ۳۵ درصد از میانگین قیمت‌های سطح شهر ارزان‌تر است.
گفتنی است، با توجه به تصمیمات ستاد مقابله با کرونا مبنی بر منع تردد خودرو‌ها از ساعت ۸ امشب، میادین میوه و تره بار امروز، یک شنبه ۳۰ آذر تا ساعت ۷ شب آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.   انتهای پیام/ برچسب ها: سازمان مدیریت میادین شب یلدا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان مدیریت میادین شب یلدا میادین میوه و تره بار شب یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۳۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش قیمت نوبرانه‌ها تا پایان اردیبهشت

رئیس اتحادیه بارفروشان تهران از کاهش قیمت میوه های نوبرانه تا پایان اردیبهشت ماه خبر داد.

اکبر یاوری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تا پایان اردیبهشت ماه میوه‌های نوبرانه به تولید انبوه می رسد و قیمت آنها کاهشی خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر روزانه بیش از ۴۰۰ تن هندوانه به تهران وارد می شود و قیمت آن نیز در میدان مرکزی میوه و تره بار به صورت عمده فروشی کیلویی ۳تا ۱۴هزارتومان است.

رئیس اتحادیه بارفروشان تهران تصریح کرد: همچنین قیمت ملون در میدان مرکزی میوه و تره بار به صورت عمده کیلویی  ۸تا ۱۳هزارتومان، جانا ۱۰تا ۱۵ هزار تومان و طالبی نیز از ۱۰تا ۱۵هزارتومان است.

وی اضافه کرد: قیمت عمده فروشی گوجه سبز نیز کیلویی ۱۰۰تا ۳۵۰هزار تومان و توت فرنگی ۸۰تا ۱۲۰هزار تومان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاهش قیمت نوبرانه‌ها تا پایان اردیبهشت
  • فردا میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل است
  • شنبه تمامی میادین و بازار های میوه و تره‌بار تعطیل است
  • شنبه تمامی میادین و بازارهای میوه و تره‌بار تعطیل است
  • شنبه همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار تعطیل است
  • شنبه همه میادین و بازارهای میوه و تره بار تعطیل است
  • گرانی میوه ناشی از ضعف نظارتی دستگاه‌هاست
  • ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای و ارتقاء ایمنی شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه۱۶ باشد
  • اشتغال‌زایی جوامع محلی با فرآوری محصولات بلوط
  • قیمت انواع میوه در میادین تره بار