Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ احمد شیرانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، با اشاره به تصمیم ستادملی مقابله با کرونا برای اعمال ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در معابر شهر‌ها گفت: این طرح از ابتدای آذرماه آغاز شده و ساعت اجرای آن ۲۱ تا چهار صبح است. اما به منظور جلوگیری از شیوع کرونا در دورهمی‌های شب یلدا ساعت اجرای منع تردد در روز‌های شنبه و یکشنبه یک ساعت افزایش یافته و به ساعت ۲۰ رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه این طرح نه فقط در تهران بلکه در تمام شهر‌های با وضعیت نارنجی کرونا اجرا خواهد شد، گفت: روز گذشته شهروندان همراهی خوبی در اجرای این طرح داشتند. البته تغییراتی هم در الگوی ترافیک داشتیم، از جمله اینکه سفر‌های برگشت و بار ترافیکی عصرگاهی در اکثر معابر زودتر شکل گرفته و به جای شروع از حوالی ساعت ۱۶ به ساعت ۱۴ تغییر یافت.

شیرانی با بیان اینکه امروز هم تردد خودرو‌های شخصی از ساعت ۲۰ تا چهار بامداد ممنوع است، گفت: امشب نیز ماموران پلیس بر اجرای این طرح نظارت کرده و اجازه تردد به خودرو‌های غیرمجاز را نخواهند داد. تردد در ساعت غیرمجاز در این شب توسط دوربین‌ها ثبت خواهد شد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه پیش بینی می‌شود که ترافیک عصرگاهی امروز نیز زودتر از قبل آغاز شده و کمی هم پرحجم‌تر باشد، گفت: لازم است شهروندان اولا از هرگونه تردد غیر ضروری پرهیز کنند و ثانیا زمان سفر و بازگشت خود را مدیریت کنند تا قبل از ساعت ۲۰ به خانه برگردند.

وی درباره ممنوعیت تردد بین شهری نیز گفت: این محدودیت همچنان برای خروج پلاک‌های بومی و ورود پلاک‌های غیربومی ادامه دارد و ماموران پلیس از سفر این خودرو‌ها جلوگیری خواهند کرد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ممنوعیت تردد پلیس راهنمایی و رانندگی محدودیت ترافیکی خودرو ها ساعت ۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۳۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار

به گزارش خبرنگار مهر، ترافیک در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند سنگین گزارش شده است.

همچنین تردد در محورهای چالوس، هراز، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها، ترافیک در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا حصارک، آزادراه قزوین - کرج حدفاصل مهر ویلا تا ساسانی و محور تهران - پاکدشت محدوده خاور شهر سنگین است.

همچنین براساس آخرین اطلاعات از وضعیت جوی، برخی از محورهای استان‌های فارس، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان و یزد دارای بارش باران است.

کد خبر 6088447 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران
  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • طرح زوج و فرد در تهران حذف می شود | محدودیت جدید برای موتورسیکلت‌ها در اطراف بازار
  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد
  • زمان اجرای تغییرات در طرح ترافیک تهران