Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@14:19:23 GMT

اعضای باند خانوادگی موادمخدر در زنجان دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۹۳۵۴۳

اعضای باند خانوادگی موادمخدر در زنجان دستگیر شدند

سرهنگ ایرج خانی پور، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر زنجان در این عملیات موفق به شناسایی و کشف و ضبط ۳۲ کیلوگرم تریاک که در یک دستگاه خودروی سواری برلیانس جاساز شده بود شدند.

وی، اظهار داشت: این زن و مرد برای اینکه از سوی ماموران مورد شناسایی قرار نگیرند در پوشش خانواده اقدام به قاچاق مواد مخدر می کردند و قصد داشتند این مقدار تریاک را به منظور توزیع به غرب کشور انتقال دهند که در باند شمالی ازادراه زنجان - قزوین در دست قانون گرفتار آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانی پور یادآور شد: هفته گذشته نیز ۱۲۷ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که در میان بار خرما جاساز شده بود از سوی پلیس مبارزه با موادمخدر در عملیات مشترک پلیسی در یکی از مسیرهای ارتباطی این استان کشف و ضبط شد.

وی افزود: این قاچاقچی مواد مخدر قصد داشت با استفاده از یک دستگاه کامیون حامل بار خرما این مقدار تریاک را از مرزهای شرق به غرب کشور وارد و نسبت به توزیع آن اقدام کند که در دام ماموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان و اردبیل افتادند.

به گزارش ایرنا، پلیس این استان از ابتدای سال تاکنون بیش از یک تن و ۶۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر را در زنجان کشف و ضبط کرده است و طی مدت یاد شده، افزون بر ۲ هزار و ۶۰۰ نفر نیز که در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر فعالیت می‌کردند از سوی پلیس این استان دستگیر و پس از تشکیل و تکمیل پرونده به مراجع قضایی زنجان معرفی شدند تا اعمال قانون شوند.

برچسب‌ها مواد مخدر انتظامی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مواد مخدر انتظامی زنجان مواد مخدر انتظامی زنجان اخبار کنکور مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۳۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛فرمانده انتظامی خرم آبادگفت:در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و سوداگران مرگ در دستور کار مأموران این شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ نبی اله قاسمی افزود:مآموران انتظامی اين شهرستان پس از شناسایی با هماهنگی قضایی ۱۱ سوداگر مرگ را دستگير  کردند.
وی گفت:در بازرسی از مخفيگاه این سوداگر مرگ هشت کيلو و ۱۰۹ گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف ، ۲۷ معتاد متجاهر جمع آوری و تحويل مراکز ترک اعتياد شدند.

دیگر خبرها

  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در بار هندوانه
  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه