Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@06:06:38 GMT

۹۰ هزار نفر دوره آموزشی کمک‌های اولیه دیده‌اند

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۹۳۵۶۹

۹۰ هزار نفر دوره آموزشی کمک‌های اولیه دیده‌اند

معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال‌احمر گفت: با برگزاری حضوری دوره آموزشی کاهش مخاطرات و آشنایی با کمک های اولیه، ۹۰ هزار نفر در سال جاری آموزش دیده‌اند اما به دلیل شیوع کرونا این دوره‌ها در حال حاضر غیرحضوری بوده و به شکل آنلاین برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال‌احمر، خسرو رحمانی، اظهار کرد: مردم برای شرکت در دوره‌های حضوری آموزش همگانی امداد و کمک‌های اولیه باید به نزدیکترین شعب هلال احمر که آدرس آنها در سایت خادم موجود هست مراجعه کرده و در دوره‌های کمک‌های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در صورتی که عضو جمعیت هلال احمر شوند، می‌توانند در دوره‌های تخصصی هم شرکت کنند.

وی افزود: جمعیت هلال احمر در حال حاضر و با وجود شرایط کرونا برای برگزاری دوره‌های حضوری، متناسب با مصوبات ستاد کرونا عمل می‌کند. زمانی که برخی استان‌ها امکان برگزاری حضوری دوره‌ها را داشته باشند، این دوره‌ها برگزار می‌شود و زمانی که برای برگزاری حضوری دوره‌ها به علت شیوع کرونا محدودیت وجود داشته باشد این دوره‌ها به شکل آنلاین برگزار می‌شود.

معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر، تصریح کرد: در شرایط فعلی، دوره‌های آنلاین برای عموم مردم طراحی شده، در حال برگزاری و در دسترس همه است و مردم می‌توانند به سامانه آموزش‌های مجازی هلال احمر به آدرس edu.khadem.ir مراجعه و دوره‌های ارائه شده را بررسی کرده و با شرکت در آزمون نهایی آن، گواهی دوره را هم دریافت کنند.

رحمانی تاکید کرد: در حال حاضر دوره پیشگیری از مسمومیت با مونوکسید کربن در حال برگزاری است که بازخورد دوره‌ها مناسب بوده و میزان رضایتمندی مردم با توجه به نظراتی که دریافت شده، بالای ۹۰ درصد بوده است.

وی اظهار کرد: این دوره‌ها بعد از کنترل ویروس کرونا به شکل حضوری و رایگان برگزار می‌شود، ما هم از حضور مردم برای گذراندن این دوره‌ها استقبال می‌کنیم.

کد خبر 462928

منبع: ایمنا

کلیدواژه: جمعيت هلال احمر آموزش آنلاین کمک های اولیه شیوع کرونا مشارکت مردمی آموزش افزایش یادگیری فضای مجازی حوادث امداد رسانی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق جمعیت هلال احمر کمک های اولیه برگزار می شود دوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۳۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان با قلمشان در راه خیر گام بر می‌دارند

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوب سلیمانی، در دیدار با اعضای مؤسسه علمی‌کاربردی هلال احمر و جمعی از خلبانان یک شرکت هلیکوپتری گفت: در دهه‌های گذشته نتوانسته‌ایم جایگاه معلم را به خوبی تبیین کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: معلم و استاد کسانی هستند که نسلی از دانشمندان فیلسوفان و اندیشمندان را تربیت می‌کنند و وظیفه خطیر آموزش به نسل آینده را بر عهده دارند.

سلیمانی در ادامه خاطرنشان کرد: معلمان بستر ساز رشد و توسعه کشور هستند و رسالت خود را با آموزش به دانش آموزان ایفا می‌کنند. ۴ هزار و ۹۰۵ معلم و استاد شهید داریم که در دوران دفاع مقدس در راه حفظ وطن جان فشانی کردند.

وی گفت: معلمی‌شغلی سراسر عشق است و بی واسطه در تلاش بوده‌اند که آینده کشور رو به رشد باشد. معلمان در واقع با لسان و قلمشان در راه کار خیر تلاش می‌کنند. شهید علی لندی که به درون آتش رفت تا جان دیگران را نجات دهد نتیجه اقدامات همین معلمان ایثارگر ما است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر در پایان از اساتید مؤسسه علمی‌کاربردی هلال احمر، خلبانان هلیکوپتری و مدرسان نمونه معاونت آموزش جمعیت هلال احمر تقدیر و تجلیل کرد.

کد خبر 6094589

دیگر خبرها

  • ۵۰ چادر برای اسکان حادثه دیدگان آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم برپا می‌شود
  • معلمان با قلمشان در راه خیر گام بر می‌دارند
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • حضور ۳۵۰ دانش آموز کاشمری در دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس
  • برگزاری دوره‌های آموزشی فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان و فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • دوره آموزشی «ماه»در استان ایلام برگزار می شود
  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد