Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@13:50:14 GMT

واکنش یک نماینده به اظهارنظر خودرویی وزیر صمت

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۹۴۳۱۹

واکنش یک نماینده به اظهارنظر خودرویی وزیر صمت

خبرگزاری مهر: روح الله ایزدخواه در مورد اظهارات وزیر صمت مبنی بر منتفی شدن عرضه خودرو در بورس، اظهار داشت: کلیات طرح عرضه خودرو در بورس در کمیسیون تصویب شده و ما در حال بررسی جزئیات این طرح هستیم.

رئیس کمیته خودرو در کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: آقای رزم حسینی از ابتدا مخالف این طرح بودند و احتمالاً با چند تن از مخالفان طرح عرضه خودرو در بورس در مجلس صحبت کرده اند و به این نتیجه رسیده اند که این طرح منتفی شده است در حالی که اینطور نیست و این موضوع به هیچ وجه از دستور کار خارج نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: وزیر صمت طرحی را به صورت حضوری برای ما تشریح کرد و آن هم اینکه قیمت گذاری خودرو‌های کم تیراژ که ۴۵ درصد محصولات خودروسازان را شامل می‌شود آزاد شود و قیمت گذاری خودرو‌های پرتیراژ دستوری بماند، اما هر سه ماه یک بار اصلاحیه بخورد و افزایش یابد.

ایزخواه گفت: اگرچه این طرح به صورت حضوری برای نمایندگان تشریح شد و لایحه و امثالهم به مجلس ارائه نشده است، اما مجلس به هیچ وجه با این برنامه موافق نیست.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در مورد زمان تصویب نهایی طرح عرضه خودرو در بورس، تصریح کرد: در حال حاضر در مجلس فصل بودجه است و اگر جزئیات طرح را در کمیسیون نهایی کنیم، امیدواریم که تصویب نهایی این طرح در همین امسال انجام شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: عرضه خودرو در بورس وزیر صمت نماینده مجلس عرضه خودرو در بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۴۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «فیصل بن فرحان» وزیر امور خارجه عربستان سعودی در سخنانی وضعیت جنگ در نوار غزه را مورد اشاره قرار داد.

وزیر امور خارجه عربستان سعودی تاکید کرد: هرگونه گسترش عملیات نظامی در غزه پیامدهای وخیمی را در پی خواهد داشت.

بن فرحان در ادامه ضمن اشاره به راه حلی که عربستان از آن در مورد مساله فلسطین حمایت می‌کند بیان کرد: راه حل دو دولتی تنها راه حلی است که عدم بازگشت به وضعیت کنونی پس از چند سال را تضمین می‌کند.

همچنین وزیر امور خارجه عربستان سعودی اعلام کرد: ما روی توسعه اقتصادی در منطقه و دوری از اختلافات برای رویارویی با چالش‌ها تمرکز داریم.

کد خبر 6091345

دیگر خبرها

  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی
  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!
  • جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پورابراهیمی: طرح مالیات بر سوداگری به کاهش التهابات بازار خودرو، ارز، طلا و مسکن کمک می‌کند
  • پیش‌بینی بورس فردا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • پژو سقوط کرد؛ سرگردانی ایران‌خودرو برای تولید محصول محبوب
  • معامله ۴.۸ میلیون تن سیمان در بورس کالا در نخستین ماه امسال