Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی دریایی ارتش با صدور پیامی، ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفت.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش با صدور پیامی، ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

روز پرستار مقارن با زادروز حضرت زینب (س) نمونه‌ی بی‌بدیل صبر، حیا، وقار، عفت و فداکاری را به جامعه‌ی پرستاران تبریک عرض می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پرستاران اسوه‌ی فداکاری هستند که در منتهای احسان با صبر و دانش، شمیم گل‌های محبت و نوع‌دوستی را در جان رنجور دردمندان می‌پراکنند و با نگاه پرمهر و دستان شفابخششان، بعنوان بهترین مرهم بر آلام بیماران، ایفای نقش می‌کنند.

جامعه شریف پرستاری، مجموعه‌ای پویا، با هدفی مقدس، سرشار از نوع‌دوستی و محبت و شیفته خدمت به انسان‌ها است. حضور زینب‌وارتان را در تامین سلامتی هموطنان بویژه، بویژه کارکنان ولایتمدار نیروی دریایی ارتش، خانواده‌های آنان و به خصوص در خط مقدم مبارزه با بیماری منحوس کرونا گرامی داشته و روزگاری پر از سعادت و پیروزی را در سایه‌ی توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و در پرتو رهبری داهیانه‌ی فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) برای شما آرزومندم.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران

دریادار دکتر حسین خانزادی

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: امیر خانزادی فرمانده نداجا نیروی دریایی ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۴۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ما در این خلیج فارس ماندگار هستیم انگیسی‌ها رفتند، آمریکایی‌ها هم خواهند رفت چرا که بیگانگان جایشان در این منطقه نیست، این منطقه تنها جای ما و کشورهای مسلمان منطقه خواهد بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه جشنواره خلیج فارس در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امنیت در خلیج فارس برقرار است، اظهار داشت: خلیج فارس محلی برای ایجاد وحدت بین کشورهای مسلمان منطقه با ایران اسلامی است.

وی افزود: ما طولانی ترین ساحل را در خلیج فارس دارا هستیم و بیشترین جزایر راهبردی در این منطقه حساس قرار دارد، خلیج فارس، خلیج فارس بوده، هست و خواهد ماند و افتخار می‌کنیم در این خلیج فارس امنیت خوبی را برقرار می‌کنیم.

سپاه: اگر کشوری نفتکشی از ایران ببرد جبران خواهیم کرد

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: روز خلیج فارس یعنی روزی که ما خلیج فارس را از دست امپریالیسمی که در منطقه حاضر بود (پرتغالی‌ها) آزاد کردیم، پرتغالی‌ها 127 سال در این منطقه بودند اما ما ماندیم و آنها رفتند.

وی تصریح کرد : ما در این خلیج فارس ماندگار هستیم انگیسی‌ها رفتند، آمریکایی‌ها هم خواهند رفت چرا که بیگانگان جایشان در این منطقه نیست، این منطقه تنها جای ما و کشورهای مسلمان منطقه خواهد بود.

.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • درخواست جذب سالانه ۱۵۰۰۰ نیروی پرستاری
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • پیام سردار تنگسیری به کشورهای منطقه از خلیج فارس
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • کشتی‌های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان