Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@03:08:21 GMT

معین: سفیر عشق ثمره ورود بسیج به فضای مجازی است

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۹۴۶۱۶

معین: سفیر عشق ثمره ورود بسیج به فضای مجازی است

آیین رونمایی از بازی «سفیر عشق» با حضور سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار عبدالرضا آزادی معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین و مسلم معین، مسئول سازمان فضای مجازی بسیج برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیین رونمایی از بازی «سفیر عشق» با حضور سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار عبدالرضا آزادی معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین و مسلم معین، مسئول سازمان فضای مجازی بسیج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«سفیر عشق» ثمره ورود بسیج به فضای مجازی است/ این بازی به استاندارهای جهانی نزدیک است

 «مسلم معین»، رئیس سازمان فضای مجازی بسیج در آیین رونمایی از بازی رایانه ای «سفیر عشق» با اشاره به اینکه این بازی رایانه ای ثمره ورود بسیج به همه لایحه‌های فضای مجازی است، گفت: بازی های کامپیوتری در دنیا یکی از ابزارهای مهم در اختیار علوم نظامی است به طوری که چه در ایالات متحده و چه در اروپا در این حوزه مورد استفاده قرار گرفته و سر ریز آن در حوزه سرگرمی به عنوان صنعت پولساز مورد توجه جدی است.   وی با بیان اینکه ورود بسیج به این فضا نیازمند تسلط به چند حوزه از جله علوم اجتماعی و روانشناسی است تا یک کار قابل عرضه ارائه شود تصریح کرد: این کار آغازی به ورود جدی بسیج به حوزه بازی های رایانه ای است.   معین با اشاره به این موضوع که بکارگیری حدود ۱۰ هزار انیمیشن منحصربه فرد و ۱۳ ساعت گیم پلی نشان از ویژگی ساخت این بازی رایانه ای است عنوان کرد: این بازی رایانه‌ای به استاندارهای جهانی نزدیک است و مورد توجه جدی متخصصین این حوزه قرار گرفته است.   رئیس سازمان فضای مجازی بسیج با بیان اینکه این بازی رایانه ای دستاورد تفکر بسیجی است و انشاالله در خدمت مکتب ایثار و جهاد قرار خواهد گرفت خاطرنشان کرد: امیدواریم با بهره گیری از دانشی که در بین بسیجیان وجود دارد و با حمایت فرمانده بسیج در این زمینه هر روز با پیشرفت های بیشتری مواجه شده و قله های دیگری را فتح کنیم.   در حال به روز رسانی...

منبع: دانا

کلیدواژه: سازمان فضای مجازی بسیج سازمان بسیج مستضعفین بازی رایانه ای ورود بسیج رئیس سازمان سفیر عشق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۴۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری

ویدیویی از شادی دو لک لک پس از اولین تخم گذاری منتشر شده شده که در فضای مجازی پربازدید شده است.

به گزارش ایسنا، در این ویدیو که در فضای مجازی دست به دست می‌شود یک جفت لک لک پس از اولین تخم گذاری شروع به آواز خواندن و شادی می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۲۱ هزار فقره تسهیلات توسط صندوق‌های قرض الحسنه
  • حسابرسی داده‌محور و توسعه حسابرسی رایانه‌ای در اولویت است
  • بیش از ۹۰ درصد جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • پیشرفت ۵۰ درصدی طرح انتقال آب به اصفهان/ اتفاقات خوشایند حوزه تولید ثمره همدلی مردم است
  • بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی مسدود شد
  • انسداد بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی
  • انسداد ۱۲۸ تارنمای مجرمان اقتصادی در فضای مجازی
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی