Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@16:08:24 GMT

از گریم متفاوت علی مصفا در یک فیلم تا خبری از غریزه

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۹۴۸۴۱

از گریم متفاوت علی مصفا در یک فیلم تا خبری از غریزه

از اعلام خبر پروانه ساخت "غریزه" تا خبرهایی از فیلمی با بازی علی مصفا به کارگردانی رضا حماسی و آغاز فیلمبرداری "بی آبان" از جمله خبرهای سینما و تولیداتش است.

به گزارش ایسنا، علی مصفا اولین بازیگر مرد در پروژه سینمایی «لاک‌پشت و حلزون» به کارگردانی رضا حماسی است که با نقش و گریمی متفاوت با این پروژه همکاری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم سینمایی «لاک‌پشت و حلزون» به کارگردانی رضا حماسی و تهیه‌کنندگی مشترک شهرام گیل‌آبادی و هوشنگ نورالهی و فیلمنامه‌ای از محسن رضایی که از چند ماه قبل پیش تولید خود را آغاز کرده بود، به‌زودی وارد مرحله تولید می‌شود و علی مصفا اولین بازیگر مرد این فیلم سینمایی است.

در خلاصه داستان «لاک‌پشت و حلزون» آمده است: پدرام ده ساله با مادرش افسانه زندگی می‌کند و مشکلات زیادی با او دارد. افسانه قصد ازدواج دارد ولی با مخالفت پدرام روبه‌روست و دلیل مشکلات پدرام را همین مسئله می‌داند. پدرام با جوان عجیب و غریبی آشنا می‌شود و یک رابطه دوستی پنهانی بین آنها شکل می‌گیرد...
بازیگران و عوامل این فیلم به‌زودی معرفی می‌شوند.

آغاز پیش تولید "غریزه"

“غریزه “ عنوان جدیدترین فیلم سینمایی سیاوش اسعدی است ، که در سکوت خبری مدتی است پیش تولید آن‌ اغاز شده است .
پیش از این قرار بود اسعدی فیلم سینمایی “مُستوفی “ را که یک درام روز شهری است ، به عنوان اثر تازه خود جلوی دوربین ببرد و در مقطعی پروانه ساخت ”مُستوفی” به تهیه کنندگی‌وکارگردانی اسعدی صادر شد ولی با تغییر تصمیم اسعدی ساخت” مُستوفی” به تابستان ۱۴۰۰ موکول شد تا فیلم سینمایی « غریزه » فیلمی که به گفته او ‌چند سالی است به ساخته شدنش فکر می کند در اولویت ساخت او قرار بگیرد. 
فیلمنامه این فیلم به قلم مشترک سیاوش اسعدی و نیما نادری به نگارش در امده و داستان در دهه چهل خورشیدی روایت می شود و این فیلم قرار است متفاوت ترین فیلم اسعدی تا کنون باشد.
 سیاوش اسعدی علاوه بر کارگردانی، تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارد و روزبه معینی به عنوان مجری طرح اسعدی را همراهی می‌کند تا اولین محصول (خانه فیلم اَوستا)  ساخته شود 
اسعدی سال گذشته فیلم “درخونگاه “ را در  اکران داشت و در بیستمین جشن حافظ - تندیس حافظ ( جایزه ویژه هیات داوران) را برای کارگردانی فیلم “درخونگاه”  از آن خود کرد.
طراح گرافیک پروژه غریزه  سیروس سلیمی است.

آغاز فیلمبرداری بی آبان

فیلمبرداری فیلم سینمایی "بی آبان" با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی آغاز شد.
کارگردانی این فیلم سینمایی برعهده مهرداد کورش نیا است که پیش از این در عرصه تئاتر فعالیت داشته است. 
نویسندگان فیلمنامه " بی آبان" علی اصغری و مهرداد کورش نیا هستند که پیش از این نیز ، سریال های ممنوعه و کرگدن را با همکاری هم نگاشته اند.
همچنین علی محمد قاسمی به عنوان تهیه کننده و بهتاش صناعی ها ، به عنوان مشاور کارگردان در این فیلم حضور دارند.
سال گذشته در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر مهرداد کورش نیا، مریم مقدم و بهتاش صناعی ها برای فیلمنامه " قصیده گاو سفید" ، کاندیدای دریافت سیمرغ شدند .
اسامی بازیگران و سایر عوامل فیلم متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فیلم سینمایی علی مصفا بی آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۴۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهروز افخمی و خاطرات یک بازپرس دادگستری

آفتاب‌‌نیوز :

افخمی به تازگی برای فیلم سینمایی «کاغذ شطرنجی» متقاضی پروانه ساخت شده است. این فیلم قرار بود ۵ سال پیش به کارگردانی بهروز افخمی جلوی دوربین برود، اما حالا قرار است سیدعماد حسینی کارگردانی آن را بر عهده بگیرد. این دومین تجربه همکاری سیدعماد حسینی و بهروز افخمی به شمار می‌رود.

قصه این فیلم سینمایی در سال ۱۳۶۰ در تهران روایت می‌شود. افخمی فیلمنامه این اثر را بر اساس قصه‌های واقعی به نگارش درآورده، وی قصه این فیلم‌های سینمایی را از خاطرات یک بازپرس دادگستری به نام ناصر بیگدلی گرفته است.

فیلم «کاغذ شطرنجی» در انتظار پروانه ساخت به سر می‌برد. افخمی پیش‌تر تهیه‌کنندگی فیلم «استاد» به کارگردانی سیدعماد حسینی را پذیرفته بود که این فیلم در جشنواره چهلم فیلم فجر اکران شد و جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای سجاد بابایی رقم زد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تجدید خاطره با «جاده‌های سرد» در تلویزیون
  • عکس | چهره متفاوت بهنوش بختیاری و امین حیایی در اتاق گریم
  • تلویزیون در تعطیلات آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • تجدید خاطره با «جاده‌های سرد»/«مصلحت» به تلویزیون رسید
  • «قصه های مجید» و «معصومیت از دست رفته»؛ تدارک تلویزیون برای آخر هفته
  • بادیگارد، طلا و مس با مصلحت در آخر هفته تلویزیون
  • «مصلحت» و «استشهادی برای خدا» سینمایی‌های سیما در تعطیلات پایان هفته
  • بهروز افخمی و خاطرات یک بازپرس دادگستری
  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»
  • بهروز افخمی «کاغذ شطرنجی» را تهیه می‌کند