Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام علی رحیمی روز یکشنبه در آیین گرامیداشت روز پرستار در بیمارستان شهدای تکاب که در محوطه این بیمارستان با رعایت فاصله اجتماعی برگزار شد با تبریک میلاد حضرت زینب(س) و پاس‌داشت زحمت‌های شبانه‌روزی پرستاران افزود: پرستاران خدوم و متعهد کشورمان با وجود کمبودها و مشکلات فراوان در بخش امکانات و تجهیزات، خدمات ارزنده و شایسته‌ای در مبارز با بیماری کووید۱۹ ارائه کردند که در دنیا شاخص و برجسته شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: دنیا در مقابل فداکاری و تلاش شبانه‌روزی پرستاران ایرانی سرتعظیم فرود آورده و تجلیل از مقام والای این عزیزان تجلیل از روحیه خدمت و ایثارگری است.

امام جمعه تکاب ادامه داد: درحالی که کشورهای پیشرفته دنیا با تمام امکانات در مقابله با همه‌گیری ویروس کرونا دچار مشکل شدند اما پرستاران کشورمان توانستند با عزم راسخ و روحیه ایثار و فداکاری و از جان‌گذشتگی صحنه‌های ماندگاری در رسیدگی به بیماران و پیشگیری از شیوع بیماری خلق کنند.

حجت‌الاسلام رحیمی اظهار داشت: پرستاران ایرانی با تاسی از آیات نورانی قرآن کریم با تمام وجود، در عرصه درمانی کشور خدمت می‌کنند و نگاه دین مبین اسلام نیز به پرستاری بسیار متفاوت‌تر از سایر شغل‌ها است.

فرماندار تکاب نیز در این مراسم با گرامی‌داشت یاد و خاطره ۲ شهید مدافع سلامت این شهرستان گفت: تلاش‌های شبانه‌روزی پرستاران و کادر درمانی کشور در مبارزه با بیماری کووید ۱۹ صفحه ماندگار دیگری در تاریخ پرافتخار ملت ایران به ثبت رساند.

امیر ستوده‌فر افزود: خدمات و زحمت‌های کم‌نظیر پرستاران کشورمان جهت مقابله با ویروس کرونا با وجود تحریم‌های ظالمانه و محدودیت‌های فراوان امری شایسته قدردانی است که همواره جاودانه و ماندگار خواهد شد.

وی اظهار داشت: در سایه فداکاری و تلاش‌های پرستاران با وجود تحریم‌های گسترده، توانستیم بسیار بهتر از کشورهای پیشرفته در مقابله و پیشگیری از شیوع بیماری کووید ۱۹ عمل‌کنیم.

در این آیین از خدمات پرستاران بخش‌های مختلف بیمارستان شهدای تکاب به ویژه کادر درمانی بخش ایزوله کرونا این بیمارستان با اهدا لوح سپاس تجلیل و قدردانی شد.

همچنین هم‌زمان با روز پرستار یک واحد آزمایشگاه تشخیص طبی با سرمایه‌گذاری ۴۰ میلیارد ریال بخش خصوصی با حضور فرماندار و امام جمعه تکاب افتتاح شد که با بهره‌برداری از آن علاوه بر تامین برخی از امکانات پزشکی و ارتقا خدمات آزمایشگاهی برای بیماران در داخل شهرستان، برای ۱۰ نفر از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی رشته‌های مرتبط زمینه اشتغال پایدار فراهم‌ شد.

تکاب در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و هم‌اینک در وضعیت نارنجی شیوع بیماری کووید ۱۹ قرار دارد.

برچسب‌ها تکاب روز پرستار تکریم و تجلیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تکاب روز پرستار تکریم و تجلیل تکاب روز پرستار تکریم و تجلیل اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۴۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه خاش پیش از ظهر شنبه در اردوی اعتلای فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز جمعه که با حضور مسؤولان شهرستان خاش، فعالان خواهر و برادر عضو این ستاد در اردوگاه فرهنگی و تفریحی دره گل شهرستان تفتان برگزار شد، گفت: جامعه و مردم در سه چیز یعنی شرکت در نماز جمعه، جهاد و مناسک حج با رهبران و پیشوایان خود مخالفت نکنند که هلاک می‌شوند.

حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان افزود: باید مسلمانان به نماز جمعه که یک محفل معنوی، عبادی و سیاسی بوده و مسائل جهان و عزت اسلام بیان می‌شود، بیش از پیش اهمیت بدهند، زیرا هم به عبادت خداوند متعال می‌پردازند و هم وحدت، انسجام و شکوه و همبستگی و عظمت و ابهت اسلام برای دشمنان به نمایش گذاشته می‌شود.

حجت الاسلام حسن شیبک امام جمعه موقت و مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش هم در این مراسم گفت: نماز جمعه در حقیقت حج مساکین و محلی باشکوه برای نمایش اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی به شمار می‌رود.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شد.

کد خبر 6089950

دیگر خبرها

  • نقش‌آفرینی تحسین‌برانگیز صداوسیما در انعکاس اقدام حماسی «وعده صادق»
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • سلامت دهان و دندان موجب سلامتی قسمت‌های مختلف بدن می‌شود
  • سلامت دهان و دندان موجب سلامتی قسمت‌های مختلف بدن
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • دلیل لرز و بدن درد بدون تب چیست؟
  • سلامت دهان و دندان موجب تقویت سلامتی در قسمت‌های مختلف بدن می‌شود
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • ببینید | واکنش متفاوت یک امام جمعه به بازگشت دوباره گشت‌ ارشادها