Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با ارسال توضیحاتی به خبرگزاری فارس در مورد گزارش منتشر شده در این خبرگزاری با عنوان  «مروری بر آخرین وضعیت سامانه جامع انبارها/ مبارزه سیستمی با احتکار چقدر پیشرفت کرد؟» اعلام کرد که اتحادیه انبارداری در تهران و شهرری در حوزه انبارداری غیر گمرکی است و اهم فعالیت این شرکت در حوزه انبارداری گمرکی با بیش از ۳۰۰ انبار در ۳۳ نقطه در بزرگترین و اصلی‌ترین گمرکات زمینی، هوایی و دریایی کشور به عنوان مرجع تحویل گیرنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 توضیحات شرکت های انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بدین شرح است: 

حسب انتشار خبر «مروری بر آخرین وضعیت سامانه جامع انبارها» در مورخ 1399.9.8 در آن خبرگزاری و درج مطلبی با عنوان «گفتنی است در حال حاضر در کشور فقط دو اتحادیه انبارداری در تهران و شهرری وجود دارد که با توجه به اهمیت موضوع انبارداری این تعداد بسیار کم است و شرکت انبارهای عمومی نیز عملا اقدام خاصی انجام نمی دهند و یک شرکت از دست رفته است»؛ به آگاهی می رساند:

الف- شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از شرکت‌های تابعه صندوق بازنشستگی کشوری با شش دهه فعالیت اقتصادی به عنوان بازوی لجستیک و مورد اعتماد گمرک جمهوری اسلامی ایران مستقر در بزرگترین و اصلی‌ترین گمرکات زمینی، دریایی و هوایی کشور به ارائه خدمات انبارداری، تخلیه، بارگیری، حفاظت و ایمنی کالا و خدمات جانبی مرتبط در رویه‌های واردات و صادرات کالاهای تجاری به ویژه در مبادی ورودی و خروجی اصلی کشور می‌پردازد و همواره به عنوان یکی از شرکت‌های سود ده در جهت تامین حقوق بازنشستگان کشوری در مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شناخته می‌شود.

ب- از آنجایی که اتحادیه انبارداری در تهران و شهرری در حوزه انبارداری غیر گمرکی می باشد و اهم فعالیت این شرکت در حوزه انبارداری گمرکی با بیش از ۳۰۰ انبار در ۳۳ نقطه در بزرگترین و اصلی‌ترین گمرکات زمینی، هوایی و دریایی کشور به عنوان مرجع تحویل گیرنده کالا بر اساس ماده ۲۵ قانون امور گمرکی و ماده ۵۰ آیین نامه اجرایی قانون امور گمرکی می باشد و در همین راستا نیز از سال 1394 به عنوان موسس و عضو انجمن صنفی کارفرمایی انبارهای عمومی رسمی و خدمات گمرکی، اقدامات لازم را انجام داده است و تاکنون هیچگونه پرونده تعزیراتی در مراجع قضایی برای این شرکت تشکیل نشده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انبارهای عمومی سامانه جامع انبارها شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران شرکت انبارهای عمومی حوزه انبارداری خدمات گمرکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۴۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به نمازگزاران در گذره ولایت هرات

 رسانه های داخلی به نقل از منابع محلی گزارش می‌دهند که در حمله افراد مسلح ناشناس به مسجد امام زمان (عج) شهرک اندیشه شهرستان گذره هرات در هنگام نماز مغرب و عشاء جمعی از نمازگزاران به شهادت رسیده‌اند.

گفته می‌شود حجت‌الاسلام جاوید پیش نماز مسجد امام زمان(عج) به همراه ۵ نفر دیگر از جمله یک کودک نیز در این حمله به شهادت رسیده‌ و تعدادی مجروح شده‌اند.

 مقامات طالبان تا کنون درباره این خبر اظهاری نکرده‌اند.

رسانه های داخلی به نقل از منابع محلی در ولایت هرات اعلام کردند از حمله امشب به نمازگزاران در شهرک اندیشه (محمدیه) ولسوالی گذره هرات، شش شهید و دو زخمی به بیمارستان منتقل شده‌اند.

تا کنون هیچ گروهی مسئولیت این حمله تروریستی را بر عهده نگرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • حمله به نمازگزاران در گذره ولایت هرات
  • یکی از روش‌های نوین در پیشگیری، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی عمومی است
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا
  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • ◄ کرایه رانندگان کامیون در جیب انبارداران/ نقش انبارها در فقر کامیونداران
  • تشکیل ۱۰۶۷ پرونده تعزیراتی در فروردین سال جاری