Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی امام جمعه ساوه گفت: پرستاران، مجاهدان عرصه سلامت هستند که در نبرد با کرونا جانانه ایستادند.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی امروز یکشنبه ۳۰ آذرماه ماه همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب(س) در آیین تجلیل از پرستاران در بیمارستان های شهید مدرس، شهید چمران و حضرت فاطمه(س) ساوه اظهار کرد: در شرایط کرونایی یکی از اقشاری که واقعا خوش درخشید جامعه پرستاری بود و در حالی که در جامعه غرب با موجی از استعفای پرستاران مواجه بودیم، در کشور ما این امر برعکس شد و پرستاران جانانه در عرصه نبرد با این بیماری ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: پرستاران فرشتگان مهر الهی هستند، چون بیماران بویژه بیماران کرونایی بیش از دوا و دارو، به محبت و مهربانی احتیاج دارند. غربی ها در کرونا با موج استعفای پرستاران مواجه شدند، اما در ایران ۲۰۰ هزار پرستار خدمت کردند و افزون بر ۴۵ هزار نفر از آنها کرونا گرفتند که بعد از بهبودی به محل خدمت برگشتند و حدود ۶۰ پرستار هم شهید شدند. در این مدت فقط سه پرستار استعفا دادند.

امام جمعه ساوه با تاکید بر اینکه کرونا تمام می‌شود اما این فداکاری بزرگ از یاد ملت ما نمی‌رود، زحمات پرستاران در این ایام قابل جبران نیست و شهدای سلامت نمونه بارزی از ایثار و فداکاری این قشر عزیز در راستای خدمت‌رسانی به مردم هستند.

حجت الاسلام حسینی از مردم خواست تا علاوه بر تجلیل ظاهری از پرستاران، در عمل و رفتار خود با رعایت مسائل بهداشتی و ماسک زدن و نیز فاصله اجتماعی به زحمات آنها احترام بگذارند.

وی از حضرت زینب (س) به عنوان اسوه صبر و پرستار بزرگ کربلا نام برد و تصریح کرد: ایشان بانوی مکرمه‌ای بودند که به همه بازماندگان حادثه کربلا دلداری می‌دادند و از آنان پرستاری می‌کردند.

در  این مراسم از پرستاران با اهدای گل و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس پرستار ساوه استانی اجتماعی استانی شهرستانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۴۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فعالان حوزه سلامت روان مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، دراین مراسم برنقش روانشناسان و مشاوران درتشخیص آسیبها و مشکلات روابط افراد در زندگی خانوادگی و اجتماع تاکید شد.

روانشناسان می گویند سلامت روحی و روانی که در بسیاری از موارد کم اهمیت جلوه داده می شود مانند سلامت جسمی است که باید درکمترین زمان ممکن درمان شود. در غیر این صورت آسیب های جبران ناپذیری به دنبال دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش استعفای دسته جمعی پرستاران / سلامت مردم در خطر است
  • افزایش استعفای پرستاران سلامت مردم را نشانه گرفته است
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • نام مبارزان و مجاهدان شهید بوشهری در جهان طنین‌انداز است
  • تجلیل از فعالان حوزه سلامت روان مهاباد
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست
  • آخرین وضعیت بزرگراه شهید بروجردی در غرب تهران | این بزرگراه به آزادگان و آزادراه تهران- ساوه متصل خواهد شد