Web Analytics Made Easy - Statcounter

۶ نفر از ساکنان یک ساختمان مسکونی بر اثر گازگرفتگی دچار مسمومیت شدند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت 15:08 روز گذشته خبر گازگرفتگی در یک ساختمان مسکونی در کوی 13 آبان، به سامانه 125 اعلام شد که ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 47 را به محل حادثه در کوی 13 آبان، بازار روز مجتمع خرمی اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روح اله بشیری؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: در طبقه اول یک ساختمان مسکونی چهار طبقه، ساکنان یکی از واحدهای مسکونی احساس سر درد و سرگیجه می‌کردند که آتش‌نشانان با بکارگیری دستگاه گازسنج به بازدید و بررسی واحد مذکور پرداختند.

وی ادامه داد: پس از بررسی اولیه مشخص شد این حادثه به علت استاندارد نبودن کلاهک دودکش، لوله بخاری غیر استاندارد و عدم تهویه مناسب که مانع از خروج گاز co از دودکش شده بود، رخ داده است.

بشیری تصریح کرد: آتش‌نشانان به سرعت تمام افرادی را که دچار گاز گرفتگی شده بودند، به محیط باز و خارج از محل انتقال دادند.

بشیری عنوان کرد: در این حادثه پنج نفر از ساکنان این واحد مسکونی دچار گازگرفتگی جزئی شده و همچنین زنی 35 ساله دچار گازگرفتگی شدید شد که هر 6 نفر برای انتقال به مراکز درمانی توسط آتش‌نشانان تحویل عوامل اورژانس داده شدند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ آتش‌نشانان بعد از باز کردن در و پنجره این واحد مسکونی و تخلیه گاز مونوکسید کربن، به ایمن‌سازی کامل محل پرداختند و همچنین تذکرات ایمنی لازم درباره بازدید لوله‌های دودکش و اطمینان از باز بودن خروجی هوا و کلاهک مناسب را به مالک واحد و ساکنان ساختمان ارائه کردند.

"قاتل خاموش" جان 2 زن را در گلابدره گرفت + تصاویرقاتل خاموش جان 235 نفر را در 5 ماه نخست سال گرفت + جدولتهران| مسمومیت 4 عضو یک خانواده بر اثر گازگرفتگی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اورژانس آتش نشانی تهران آتش نشانی حوادث اورژانس آتش نشانی تهران آتش نشانی حوادث آتش نشانان یک ساختمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۵۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، معاون عملیات سازمان آتش نشانی بوکان در این خصوص گفت : در پی  اعلام حادثه آتش گرفتن یک باب مغازه صافکاری بهمراه یک دستگاه خودروی وانت درون آن در خیابان استاد حقیقی این شهر بلافاصله یک تیم از آتش نشانان ایستگاه ۱ و نیز ستاد فرماندهی سازمان به محل اعزام شدند.

قادری در ادامه افزود: متاسفانه با توجه به تاخیر در اعلام حادثه از سوی حاضرین به سازمان آتش شعله ور شده بود اما پس از رسیدن آتش نشانان فورا عملیات اطفا حریق را آغاز کرده و مانع از پیشروی آن و افزایش  خسارات شدند.

وی  در پایان گفت: نبود خاموش کننده های دستی(کپسول آتش نشانی) در تعمیرگاه ها، مغازه ها و منازل و در داخل خودروها همواره باعث از دست رفتن زمان و گسترش خسارات بصورت جدی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ خودرو در ابگرفتگی معابر دزفول گرفتار شدند
  • تصاویر جدید از خسارت‌های آتش‌سوزی مهیب شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • (ویدئو) اولین تصاویر از آتش‌سوزی در گیلان؛ خانه‌های چوبی شهرک امامزاده ابراهیم (ع) دچار حریق شد
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • حریق در بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری امامزاده ابراهیم شفت +فیلم
  • ۱۳۰ ساختمان مسکونی و تجاری امام زاده ابراهیم شفت در آتش سوخت
  • ابرپروژه مسکونی تهران در محله یاخچی آباد با ۱۰ هزار واحد ساخته می شود
  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت