Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ نوراله خادم رئیس پلیس راه تهران بزرگ اظهار داشت: بیست و هشتم آذرماه انتشار و باز نشر کلیپی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی که در آن راننده یک دستگاه اتوبوس مسافربری با به نمایش گذاشتن عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در حین رانندگی در بزرگراه " قم-تهران " تظاهر به به بی قانونی و بر هم زدن نظم عمومی کرده بود، بررسی موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران پلیس راه تهران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: به فوریت راننده اتوبوس شناسایی و قبل از رسیدن خودرو به مقصد تهران در پاسگاه تهران-قم، خودروی اتوبوس توقیف و راننده متخلف دستگیر شد.

رئیس پلیس راه تهران با اشاره به اظهار ندامت راننده اتوبوس، عنوان کرد: فرهنگ رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی نتیجه تلاش گروه‌های مختلف اجتماعی و در مدت طولانی است و به نمایش گذاشتن رفتاری‌های متخلفانه، تلاش چندین ساله کارکنان پلیس و سایر نهاد‌های مداخله گر را هدر خواهد داد.

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه التزام به رعایت قوانین توسط شهروندان در وهله اول ضامن سلامت جان و مال شخص است، افزود: با احترام گذاشتن به قوانین ما شاهد انضباط شهری و تبلور نظم عمومی در نقاط مختلف اجتماع خواهیم بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سوانح رانندگی راهنمایی و رانندگی تخلفات رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۵۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتک‌کاری یک مسافر با راننده اتوبوس در آمریکا + فیلم

یک مسافر سوار بر اتوبوسی در شهر اوکلاهمای آمریکا شده بود. او که می‌خواست خارج از ایستگاه از اتوبوس پیاده شود، با راننده درگیر شد و او را کتک زد. پلیس این مسافر را دستگیر کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • بازداشت معترضان به تصمیم پاشینیان برای «واگذاری روستاها» به باکو
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در این بزرگراه تهران
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم تهران
  • اتوبوس‌هایی که به فرمان خانم‌ها حرکت می‌کنند
  • مرگ ۲ تن در ۲ تصادف رانندگی به فاصله ۱۰ دقیقه در پایتخت
  • شغل جدید ستاره نیوکسل: راننده کامیون!‏
  • کتک‌کاری یک مسافر با راننده اتوبوس در آمریکا + فیلم
  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف