Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

محمود احمدی‌نژاد به مناسبت روز پرستار و میلاد حضرت زینب کبری(س)، با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از زحمات پرستاران و کادر درمان تقدیر کرد.

وی همچنین همچنین طی سخنان کوتاهی، میلاد با برکت حضرت زینب(س) و روز پرستار را به ملت ایران و جامعه پرستاران کشور تبریک گفت.

متن سخنان ایشان به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه

روز میلاد حضرت زینب کبری سلام الله علیها را به عالم بشریت تبریک می‌گویم و خداوند متعال را شاکرم که در تکریم جایگاه پرستاران عزیز، اين روز به عنوان روز پرستار نام‌گذاری شده است تا همه مردم ایران قدردان فداکاری‌ها و تلاش‌های انسانی و کم‌نظیر جامعه پرستاری باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جامعه پرستاران با عشق و فداکاری در حال تلاش هستند و بخش مهمی از بار درمانی و آسایش روانی جامعه را بر دوش می‌کشند. من این روز را به همه زنان و مردان در جامعه پرستاری کشور که با همه وجود در خدمت ملت ایران هستند تبریک عرض می‌کنم. ملت ایران می‌داند که جامعه پرستاران در چه شرایط سنگین اقتصادی، روانی و سیاسی، با تعهد و ایمان کامل و با علاقمندی و عشق، خدماتش را به مردم ارائه داده و خواهد داد. بار دیگر این روز را به جامعه پرستاری و ملت عزیز ایران تبریک می گویم.

 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: محمود احمدی نژاد پرستاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۵۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ازدواج خواهرزاده احمدی‌نژاد در ترکیه (+ عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رکورد تازه ترانه احمدی در اسکیت فری‌استایل زنان
  • رکورد تازه ترانه احمدی در اسکیت فری‌استایل
  • رکوردشکنی دوباره ترانه احمدی در فری‌استایل
  • رکورد مسابقات فری استایل اسکیت شکسته شد
  • احمدی، قهرمان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل شد
  • شکست رکورد ایران توسط ترانه احمدی در مسابقات اسکیت فری استایل
  • ترانه احمدی با رکوردشکنی،قهرمان اسکیت فری استایل کشور شد
  • عکس احمدی‌نژاد و سعید جلیلی ۲۰ سال قبل
  • گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود
  • ازدواج خواهرزاده احمدی‌نژاد در ترکیه (+ عکس)