Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به کاهش ۳ درجه‌ای دمای هوای استان تهران اظهار داشت: با توجه به پیش بینی‌های صورت گرفته هفته آینده سرد خواهد بود و دمای هوای از ۱۰ به ۷ درجه سانتی گراد خواهد رسید.

جلالی با اشاره به اینکه شب یلدای استان تهران مشابه سال گذشته بدون بارش خواهد بود گفت: یک و قفه کوتاه مدت بارشی از یکشنبه تا چهارشنبه همین هفته در استان تهران خواهیم داشت و هوای تهران و شهرستان‌های اطراف تهران بواسطه نوزیدن باد با شدت مناسب روزهای آینده آلوده‌تر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل هواشناسی استان تهران بیان داشت: پنجشنبه ۴ دی زمان ورود موج جدید بارشی به استان تهران است و تغییرات دمایی تا چهارشنبه خیلی زیاد نیست.

وی افزود: هوای تهران، برای امروز یکشنبه ۳۰ آذر کمی ابری، ساعاتی نیمه ابری و غبار آلود پیش بینی شده و حداکثر دما ۹ درجه سانتی گراد و حداقل دما ۱ درجه سانتی گراد خواهد بود.

کد خبر 5100540

منبع: مهر

کلیدواژه: مجتبی جلالی سامانه بارشی سازمان هواشناسی ویروس کرونا شب یلدا شیراز آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد گرگان کرمانشاه بوشهر عکس استانها قاسم سلیمانی بارش برف روز پرستار شهرستان کرج استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۵۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلالی - آلوز: یک جنگ بدون برنده

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حالی عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام تبریز میهمان تراکتور تبریز بود که شاگردان جواد نکونام می‌توانستند با پیروزی در این مسابقه گام بلندی به سوی قهرمانی در لیگ برتر بردارند.

امید اصلی گلزنی آبی‌ها در این مسابقه گستاوو بلانکو بود که در بازی‌های گذشته با پاس‌های تماشایی ابوالفضل جلالی بارها دروازه حریفان را باز کرده بود.

جلالی که با ۹ پاس گل در صدر برترین پاسورهای لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد امیدوار بود با تکرار عملکرد مثبت خود در رقابت مستقیم با ریکاردو آلوز که در جمع تیم رقیب به میدان رفته بود، در رقابت فردی با این ستاره پرتغالی پیش افتاده و به تنهایی در جدول برترین پاسورهای لیگ صدر نشین شود اما به خواسته‌اش نرسید.

با این حساب همچنان عدد ۹ مقابل نام برترین پاسورهای لیگ برتر فوتبال ایران یعنی ابوالفضل جلالی و ریکارد آلوز قرار دارد و باید دید کدام یک از این دو بازیکن زودتر تعداد پاس گل‌های خود را دو رقمی می‌کند.

دیگر خبرها

  • بارش‌ باران تا شنبه در آذربایجان‌غربی تداوم دارد
  • تداوم بارش باران تا روز شنبه در آذربایجان ‌غربی
  • بارش باران تا شنبه در آذربایجان‌غربی تداوم دارد
  • جلالی - آلوز: یک جنگ بدون برنده
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت
  • فعالیت سامانه بارشی در آذربایجان‌غربی تقویت شد
  • کوهرنگ خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • دمای هوای زنجان کاهشی شد
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • آغاز بارندگی‌ها در خوزستان/ اوج بارش‌ها روزهای پنج‌شنبه و جمعه است