Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،از زمان عرضه نسخه بتا جیمیل در سال ۲۰۰۴ با یک فضای ذخیره‌سازی همزمان یک گیگابایتی، شرکت گوگل در ارائه فضای ذخیره سازی آنلاین خوب عمل نکرده است.

گوگل روند ذخیره سازی رایگان خود را با محصولاتی مانند Google Drive که ۱۵ گیگابایت فضای هارد دیسک رایگان و Google Photos ارائه می‌دهد و بارگذاری نامحدود تصاویر با وضوح بالا را برای مدتی رایگان کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این محصولات از بین نمی‌روند، اما Google به زودی روند پاکسازی جدیدی را شروع می‌کند.

حذف حساب‌ها

سرویس Google Photos نه تنها اجازه ذخیره نامحدود تصاویر جدید را نمی‌دهد، بلکه حذف محتوا را از هر حسابی که به مدت دو سال غیرفعال بوده شروع خواهد کرد. همچنین گوگل محتوای حساب‌هایی که بیش از حد ذخیره سازی داده انجام داده اند را نیز حذف می‌کند.

خط مشی جدید از ژوئن ۲۰۲۱ آغاز می‌شود، به این معنی که محتوا در اولین فرصت تا ماه اول سال ۲۰۲۳ حذف نمی‌شود. یعنی اگر حساب کاربریتان از یکم ژوئن ۲۰۲۱ به مدت ۲ سال غیرفعال باشد، گوگل حسابتان را به‌صورت خودکار حذف خواهد کرد. Google اظهار داشت که یادآوری‌ها و اعلان‌های ایمیل قبل از حذف هرگونه محتوا برای کاربران ارسال می‌شود.

کاربران علاوه بر اطمینان از اینکه حسابشان به مدت دو سال بلا استفاده نمی‌شود، می‌توانند مبلغی را به Google پرداخت کنند تا از حذف حسابشان جلوگیری شود.

در اعلانی که درباره تغییرات خط مشی ارسال شده، Google ذکر کرده که مشترک شدن در Google One به این معنی است که قانون عدم فعالیت در مورد مشترکان اعمال نخواهد شد. حساب‌های Google Workspace، همراه با حساب‌های متصل به G Suite for Education و G Suite برای سازمان‌های غیرانتفاعی نیز تحت تأثیر این قانون قرار نخواهند گرفت.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: گوگل حساب کاربری حذف حساب ها ذخیره سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۵۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرخوش زارع‌پور برای رفع فیلتر گوگل پلی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات از رفع فیلتر گوگل پلی به عنوان یکی از دستور کارهای گروه تعیین مصادیق مجرمانه نام برد.

براساس گزارش ایسنا، وی همچنین ادامه داد: ۷ میلیون خانوار راحت پوشش فیبرنوری قرار گرفته اند و هدف گذاری ما ۱۴ میلیون خانوار است.

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899040

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود
  • سیاست‌گذاری هوشمندانه ایران در جهت فعال شدن بند جریمه در صورت عدم اتصال کامل خط لوله صلح در پاکستان
  • صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو | اینفوگرافیک
  • تردز حالا ۱۵۰ میلیون کاربر ماهانه دارد
  • خودروی سانگ‌یانگ کوراندو 2024 چه قابلیت‌هایی دارد؟
  • خودرو سانگ‌یانگ کوراندو 2024 چه قابلیت‌هایی دارد؟
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • خبرخوش زارع‌پور برای رفع فیلتر گوگل پلی
  • هوش مصنوعی گوگل روی موبایل کارآمدتر می‌شود
  • درخواست مجدد برای بازگشایی گوگل پلی توسط وزارت ارتباطات