Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب(س)، روز پرستار و شب یلدا و در پاسداشت فداکاری جامعه درمانی کشور، از شهدای سلامت شهر تهران در قالب ویژه برنامه مهر آیین تجلیل می شود.
به گزارش شهر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، سید احمد موسوی رییس فرهنگسرای خاتم(ص) و دبیر ویژه برنامه مهر آیین،با اعلام اینکه همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب(س)، روز پرستار و شب یلدا و در پاسداشت فداکاری جامعه درمانی کشور، از شهدای سلامت شهر تهران دتجلیل می شود گفت: ویژه برنامه «مهرآیین» از برنامه های شاخص سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است که به طور مستمر با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، پاسداشت فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت، سرکشی، دلجویی و تجلیل از خانواده معظم شهدا در مناطق مختلف پایتخت برگزار می شود و روز پرستار فرصت خوبی برای قدردانی از پرستاران و پزشکان فداکار کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: در اجرای تازه ویژه برنامه مهرآیین به مناسبت ولادت حضرت زینب(س)، روز پرستار و شب یلدا و با هدف قدردانی از تلاش و ایثار کادر درمانی، از 18 شهید مدافع سلامت در مناطق مختلف شهر تهران با دلجویی از خانواده آنان تجلیل خواهد شد.
مدیر مراکز فرهنگی هنری منطقه 18 در باره مراحل بعدی ویژه برنامه مهر آیین در فصل زمستان اظهار داشت: مرحله دوم این برنامه، ویژه اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و تجلیل از شهدای مدافع حرم، فاطمیون و زینبیون خواهد بود. هم چنین مرحله سوم به مناسبت دهه فجر با موضوع تجلیل از شهدای انقلاب اسلامی و مرحله آخر در قالب استقبال از بهار و تجلیل از شهدای آتشنشان برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تجلیل از شهدای روز پرستار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۵۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان

 پنجمین یادواره ۱۳۲۲ شهید سرافراز یگان ویژه و ۲۷ شهید سرافراز یگان ویژه استان کرمان با حضور سردار"عظیمی"جانشین یگان‌های ویژه فراجا برگزار شد.

در این مراسم فرمانده انتظامی استان کرمان، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و جمعی از مردم و مسئولان حضور داشتند.

 سردار فرشید در این آیین با اهداء سلام و صلوات به روح مطهر جمیع شهدا گفت: این یادواره یادآور عزیزانی است که در تمام ساعات شبانه روز و در سرما و گرمای مناطق مختلف مشغول خدمت به هموطنان هستند.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: همه شما عزیزان قطعا این حضور و ایفای نقش همرزمان انتظامی در ماموریت‌های مختلف را دیده اید، اما باید همواره به یاد داشته باشیم برای این امنیت چنین خون‌هایی تقدیم شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • برنامه‌های کانون در سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد
  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • آیین تجلیل از معلمان بالای ۸۰ سال استان زنجان
  • آیین تجلیل از معلمان بالای ۸۰ سال در زنجان
  • معرفی و تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی کارکنان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان سمنان
  • جزئیات دور جدید فروش خودرو‌های وارداتی
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • آیین تجلیل از معلمان بخش کوهستانی کجور
  • احمدوند: در نمایشگاه کتاب برنامه‌های ویژه‌ای برای فلسطین تدارک دیدیم/ کلیه ناشران در فضای مسقف جانمایی شدند