Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقه «یلدای بی‌پایان» به‌مناسبت پنج‌سالگی کتاب‌های طوطی (بخش کودک و نوجوان انتشارات فاطمی) توسط این‌ناشر برگزار می‌شود.

قصه‌خوانی در شب یلدا از رسوم قدیمی ایرانیان برای گرامی‌داشت این آیین کهن است، بنابراین مسابقه‌ «یلدای بی‌پایان» برای تشویق کودکان به قصه‌خوانی و قصه‌گویی و داستان‌نویسی طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این‌ترتیب، هر کدام از کتاب‌های مجموعه‌ی پنج‌جلدی «داستان‌های بی‌پایان» نوشته‌ احمد اکبرپور با تصویرگری مهناز سلیمان‌نژاد، یعنی «مهمان‌های ناخوانده»، «به دمم نگاه نکن!»،‌ «نامه را باز نکن قارقاری»، «آژانس روبی برای مرغ‌های محترم» و «به فرمان من واق واق واق» سه پایان متفاوت دارد و بچه‌ها می‌توانند برای آن‌ها پایان دلخواهشان را بنویسند. – کتاب‌های این مجموعه در فهرست بهار ۹۸ لاک‌پشت پرنده موفق به دریافت ۴ لاک‌پشت شده‌اند و منتخب طرح سامان‌بخشی رشد هستند.

به موجب فراخوان این‌جایزه همه‌ بچه‌های ۱۰ ساله تا ۱۴ ساله می‌توانند دست به قلم شوند و داستان‌هایشان را که پایانی است بر داستان‌های بی‌پایان احمد اکبرپور برای طوطی بفرستند.

در فراخوان این‌جایزه آمده است: برای شرکت در این‌مسابقه کافی است کتاب‌های این مجموعه را بخوانید و متن پایان دلخواه خود را با ذکر نام کتاب، حداکثر در ۳۰۰ کلمه با فرمت word بنویسید و در صفحه‌ مسابقه‌ بزرگ «یلدای بی‌پایان» در وبگاه طوطی بارگذاری کنید. می‌توانید برای هر پنج داستان، پایان بنویسید.

اگر کار با word برایتان دشوار است، تصویر دست‌نوشته‌ خود را در سایت بارگذاری کنید. (آخر هر کتاب سه صفحه مخصوص شماست، از آنها استفاده کنید.)»

نشانی صفحه این‌مسابقه در فضای مجازی www.۲ti.in/payan و مهلت شرکت در آن، تا ۳۰ بهمن‌ماه اعلام شده است. علاقه‌مندان باید در فرم مسابقه علاوه بر بارگذاری داستان‌ها، اطلاعات مربوط به نام، نام خانوادگی، شماره‌ ملی، تاریخ تولد، نشانی پستی، شماره‌ تماس، رایانامه و شیوه‌ آشنایی با طوطی را هم پر کنند.

برای این‌مسابقه یک جایزه ویژه و چهار جایزه تشویقی، به علاوه دیپلم افتخار و مدال طوطی در نظر گرفته شده است.

کد خبر 5100528 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: انتشارات فاطمی ادبیات کودک و نوجوان جایزه ادبی داستان نویسی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی هفته پژوهش کتاب و کتابخوانی معرفی کتاب پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی شب یلدا انتشارات سروش ادبیات کودک و نوجوان جایزه ادبی ادبیات داستانی سازمان سمت سعید جباری ادبیات داستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۵۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) از تولد تا یک ماهگی طوطی را ببینید

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند
  • راهیابی نوجوانان چهارمحال و بختیاری به باشگاه استعداد‌های برتر کشور
  • ممنون به خاطر همه چیز: خداحافظ برای همیشه!
  • (ویدئو) از تولد تا یک ماهگی طوطی را ببینید
  • معرفی نامزدهای ایرانی کتاب‌ برای کودکان با نیازهای ویژه
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • داستان یک راننده نگون‌بخت؛ مستعدِ بدشانس یا سلطان فاجعه‌؟
  • انتشارکتاب «نقاشی قشنگ» براساس حدیثی از امام رضا (ع)
  • نق‌نق‌‌نویسی داستان اجتماعی نیست