Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از پلیس تهران سرهنگ «جلیل موقوفه‌ای» روز یکشنبه افزود: ساعت سه بامداد شانزدهم آذرماه ماموران گشت کلانتری ۱۵۲ خانی آباد حین گشت زنی به راننده و سرنشین یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ برخورد کردند که راننده به محض مشاهده ماموران از محل گریخت.

وی بیان کرد: پس از طی مسافتی در عملیات تعقیب و گریز هر دو متهم دستگیر و در بازرسی از داخل خودرو، کوله پشتی‌ای حاوی ابزار و لوازم، تعدادی سویچ خودرو و یک دستگاه پرچ کشف شد؛ پس از انتقال متهمان به کلانتری مشخص شد که هر دو متهم سابقه‌ دارند و پیش‌تر با همین عناوین مجرمانه دستگیر شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد که پلاک خودرو متهمان با سایر مشخصات خودرو تناقض دارد، افزود: هر دو متهم برای تحقیقات تخصصی در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفتند و کارآگاهان متوجه شدند که پلاک خودرو متهمان سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت در همان روز دستگیری از شهرستان شهریار دارد.

سرهنگ موقوفه‌ای با اشاره به اینکه متهمان به ۱۰۰ فقره سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو در پلیس آگاهی اعتراف کردند، افزود: متهمان معمولا در ساعات اولیه روز با خودرو از محل سکونت خود خارج و در طول مسیر ابتدا پلاک خودور مشابه خودروی خود را سرقت، سپس با استفاده از دستگاه پرچ پلاک مسروقه را روی خودرو خود نصب می‌کردند و به سرقت لوازم خودروهای پارک شده در معابر می‌پرداختند.

این مقام انتظامی افزود: با دستور قضائی هر دو متهم در اختیار دایره مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پایگاه هشتم پلیس آگاهی برای کشف جزئیات پرونده قرار دارند.

کشف ۱۰۰ میلیاردی لوازم یدکی احتکار شده در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۱۰۰ میلیارد ریالی قطعات لوازم یدکی احتکار شده در انباری در جنوب تهران خبر داد.

سرهنگ «علی ولی پور گودرزی» گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه مالک انباری در حوالی خیابان قزوین، مقادیر فراوانی قطعات لوازم یدکی خودرو را دپو و جمع آوری کرده است، بررسی موضوع ‌در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی بیان کرد: هویت مالک  و نشانی دقیق انبار در دستور کار قرار گرفت و با کسب اطلاعات لازم، تیمی از ماموران این پلیس به نشانی اعلامی اعزام و مشخص شد که خبر دریافتی صحت داشته و  نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی ارجاع داده شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران توضیح داد: دستور دستگیری متهم و بازرسی از انبار اخذ و تیمی از کارآگاهان این پلیس به نشانی اعلامی اعزام شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از داخل انبار ۶۶۴ هزار قطعه لوازم یدکی خودرو و لوازم صنعتی قاچاق و فاقد مجوزهای قانونی کشف شد، افزود: در این رابطه مالک انبار دستگیر و در همان بازجوئی اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کرد؛ کارشناسان ارزش ریالی  اموال احتکار شده را ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

برچسب‌ها سرقت کالای قاچاق پلیس تهران بزرگ احتکار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت کالای قاچاق پلیس تهران بزرگ احتکار سرقت کالای قاچاق پلیس تهران بزرگ احتکار اخبار کنکور لوازم یدکی دو متهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۵۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت قطعات داخل خودرو در خرم آباد، پیگیری موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ نبی اله قاسمی افزود: مأموران کلانتری ۱۵ خرم آباد با اقدامات و رصد‌های اطلاعاتی یک سارق سابقه دار را در این رابطه شناسایی و دستگیر، که در ادامه روند تحقیقات و بازسازی صحنه‌ها سارق به ۱۳ فقره سرقت قطعات داخل خودرو اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ قاسمی در پایان از شهروندان خواست وسایل نقلیه خود را به لوازم ایمنی نظیر دزد‌گیر، سوئیچ مخفی، قفل فرمان، قفل پدال، قفل سوئیچی و سایر وسایل تأخیری و بازدارنده تجهیز نمایند و هرگونه مورد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • اعتراف سارق به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل در شاهرود
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ باند سرقت معدن منهدم شد
  • دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد