Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، محمود محمودزاده با بیان اینکه حدود 430 هزار متقاضی طرح ملی مسکن واجد شرایط شناخته شده‌اند، اظهار کرد: برخی از این متقاضیان به دلایلی به سایت طرح ملی مسکن مراجعه نکرده و آورده خود را واریز نکردند این افراد تا امروز وقت دارند نسبت به واریز آورده خود اقدام کنند در غیر این صورت به طور کامل از سیستم حذف شده و از لیست های ذخیره برای جایگزینی این افراد استفاده خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: برای 430 هزار واحد طرح ملی مسکن زمین تأمین که از این میزان 135 هزار واحد زمین را در گروههای کوچک واگذار شده است.

وی ادامه داد: تاکنون 270000 حساب توسط متقاضیان واجد شرایط طرح ملی مسکن در بانک افتتاح شده که از این تعداد 25 هزار مربوط به بافت های فرسوده است .

معاون امور مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه وضعیت 350 هزار متقاضی تعیین تکلیف شده است گفت: سیاست وزارت راه و شهرسازی تولید مستمر مسکن در کشور است.

محمودزاده در پاسخ به این پرسش که تاکنون چه میزان آورده از سوی مردم واریز شده است افزود: تا امروز حدود 4 هزار و 400 میلیارد تومان واریزی مردم بوده که بخشی از این مبلغ در پروژه ها تزریق شده و بخشی دیگر در حسابهاست.

پربیننده ترین آپارتمان‌های 10ساله تهران چند؟ تهدید واسطه‌های مسکن با قانون جدید مالیاتی رشد ۱۳۰۰درصدی قیمت مسکن در تهران جدیدترین قیمت رهن پیشنهادی مسکن در تهران آخرین مهلت تکمیل آورده مسکن ملی اعلام شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: محمود محمودزاده طرح ملی مسکن مسکن وزارت راه و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی تولید مسکن محمود محمودزاده طرح ملی مسکن مسکن ملی متقاضیان طرح ملی مسکن طرح ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۵۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای زمین برای تامین مسکن کارگران در استان سمنان

هاشمی استاندار سمنان در جلسه شورای مسکن استان گفت: آمادگی تامین و اعطای زمین به واحد‌های تولیدی برای احداث مسکن ملی ویژه کارگران آنها وجود دارد.

وی افزود: واگذاری زمین برای متقاضیان واجد شرایط طرح جوانی جمعیت اولویت شورای مسکن باشد.

محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان هم گفت: در شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار این ظرفیت وجود دارد که زمین به واحد‌های تولیدی و صنعتی واگذار شود تا برای کارگران واجد شرایطی که در سامانه ثبت نام کردند، مسکن ملی ساخته شود.

وی ضمن بیان اینکه ثبت نام متقاضیان در اغلب شهر‌های استان ادامه دارد افزود: برای متقاضیان واجد شرایطی که در سامانه ثبت نام کردند زمین تامین و واگذار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • رد درخواست ۹۶ درصد متقاضیان نهضت ملی در شهرهای تهران
  • کابوس تورم در تعقیب متقاضیان طرح نهضت ملی
  • اعطای زمین برای تامین مسکن کارگران در استان سمنان
  • افزایش مدت زمان آورده متقاضیان پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • تخصیص واحدهای نهضت ملی مسکن فرهنگ‌شهر اهواز به متقاضیان
  • متقاضیان خرید مسکن حتما بخوانند
  • اعطای زمین برای تامین مسکن کارگران در سمنان
  • متقاضیان مسکن ملی بخوانند/ آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد (+ جزییات)
  • متقاضیان مسکن ملی بخوانند؛ آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن
  • گلایه مستاجران قمی از مشکلات دریافت وام ودیعه مسکن