Web Analytics Made Easy - Statcounter

رومنیگه معتقد است لروی سانه باید شخصیتش را با بایرن مونیخ سازگار کند و البته جذب کیلیان ام باپه را غیر ممکن دانست

کارل هاینتس رومنیگه مدیر اجرایی بایرن مونیخ در خصوص تعویض و ناراحتی لروی سانه، تمدید قرارداد روبرت لواندوفسکی و ماجرای انتقال او به رئال مادرید و ممکن نبودن جذب کیلیان ام باپه مصاحبه ای خواندنی با اشپورت آینتس داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از اشپورت آینس، کارل هاینتس رومنیگه صحبت هایش را با ماجرای تعویض عجیب سانه مقابل بایرلورکوزن آغاز کرد.

بازیکن ها را نباید بیش از حد بزرگ کرد

لروی [سانه] خوشحال نبود و این قابل درک است. امروز صبح با فلیک صحبت کردم و او به من گفت که برای پیروزی حاضر است هر کاری کند. فلیک گفت موسیالا را به بازی آورد چون می خواست بایرن مونیخ برنده بازی شود. خدا به سانه، استعدادهای فوق العاده ای داده است. در حال حاضر سانه هنوز ژن بایرن مونیخ را در خودش ندارد. برای مثال، شخصی مثل توماس مولر همچون لروی سانه استعدادهای تکنیکی بالایی ندارد اما او توانست در بازی دیروز تعیین کننده باشد. لروی اکنون باید گام بعدی را بردارد و شخصیتش را با بایرن مونیخ سازگار کند. ما همیشه برای بردن بازی ها، هر کاری می کنیم. فکر نمی کنم قصد مربی دادن درس عبرت به سانه یا تنبیه او بوده باشد. این یک مشکل عمومی است، ما بازیکنان را خیلی سریع، بیش از حد بزرگ می کنیم. دیروز شنیدم که فلوریان ویرتس 17 ساله، بازیکنی کلاس جهانی است. ما باید چنین بازیکنانی را در داخل و خارج زمین آموزش دهیم. آماده ایم به لروی کمک کنیم اما او باید ابتدا برای رسیدن به جایی که به آن تعلق دارد، خودش را به چالش بکشد. کیفیت های سانه هرگز مورد تردید و بحث نبوده است. 

بازیکنان صرفا با قشنگی شهر مونیخ در بایرن نمی مانند 

وقتی لواندوفسکی به بایرن مونیخ آمد، در ذهنش رویای انتقال به رئال مادرید را داشت تا بتواند در آن تیم بهترین بازیکن جهان شود. وقتی دو سال پیش تصمیم به تمدید قرارداد لواندوفسکی گرفتیم، اوضاع تغییر کرد. به لوا گفتیم تمام پیشنهادها برای تو، حتی از طرف رئال مادرید را رد خواهیم کرد. دستمزد لواندوفسکی؟ باید هم تراز با سایر قیمت های بازار به او دستمزد بدهیم. بازیکنان صرفا به خاطر این که مونیخ شهر زیبایی است، در بایرن مونیخ نخواهند ماند. با لواندوفسکی امسال خیلی صحبت کردم. او در صحبت ها خیلی صریح بود و مشکلاتی که در باشگاه باید حل شوند را به ما اطلاع داد. 

باید هرروز و هرروز خودمان را اثبات کنیم

انگیزه پس از موفقیت های سال 2020؟ بدم می آید وقتی کسی می گوید دیگر چیزی برای اثبات ندارم. ما باید حتی پس از این سال فوق العاده، بارها و بارها خودمان را ثابت کنیم. این روحیه در همه اعضای تیم وجود دارد. آمدن اولیور کان به جای من؟ فقط یک توصیه به او دارد: بهترین شبکه مدیریتی ممکن در دنیا را بساز. در ابتدای کارم در بایرن مونیخ، من سفیر بایرن مونیخ بودم و به تمام دنیا سفر می کردم. ارتباط داشتن با تمام نقاط دنیا در فوتبال خیلی مهم است.

انتقال ام باپه به بایرن مونیخ غیرممکن است 

تاثیرات بحران کرونا؟ ما همه باید در مدل های تجاری مان بازنگری داشته باشیم. امیدوارم بتوانیم منطق بیشتری در بازار نقل و انتقالات ببینیم. تازه اول راه هستیم و کاهش دستمزدهای نجومی می تواند اولین تاثیر این ماجرا باشد. فروش ستارگان دورتموند؟ می فهمم که دورتموند نمی خواست به اوبامیانگ یا دمبله، 20 میلیون یورو در سال دستمزد بدهد. باید به خاطر داشت که باشگاه دورتموند در سال 2004 تقریبا ورشکسته بود. هر باشگاه باید سیستم تجاری اش را ارتقا دهد. ام باپه به بایرن مونیخ؟ نمی توانیم چنین انتقالی داشته باشیم. این انتقال از نظر مالی برای ما غیرقابل تصور است.

بایرن مونیخ هیچ خریدی در ژانویه نخواهد داشت 

حق پخش تلویزیونی؟ پول حق پخش از باشگاه های بزرگ دزدیده شده است، عملکرد تیم ها هم باید ارزشمند باشد. بوندسلیگا باید به خاطر موفقیت های بین المللی سود ببرد. اگر می خواهیم در عرصه های بین المللی نقش مهمی داشته باشیم، باید باشگاه های خوبی داشته باشیم. اونیون برلین پیشرفت خوبی از خود نشان داده است. آینتراخت فرانکفورت هم مثال خوبی است. خریدهای ژانویه؟ هیچ خریدی نخواهیم داشت. ما از هشتم مارس 2020 حتی یک عدد تماشاگر هم در استادیوم نداشته ایم. ممکن است این اوضاع تا پایان فصل تغییر نکند. باید این مسئله را در حساب های مالی باشگاه لحاظ کنیم. در عین حال نمی خواهیم به هیچ بازیکنی اجازه خروج دهیم. هانسی فلیک شایسته کسب عنوان بهترین سرمربی سال بود. حتی یورگن کلوپ هم این را به درستی گفت. هانسی ناامید شد اما او پنج جام را در سال 2020 کسب کرد. 

همچنین بخوانید:

لروی سانه: تعویض مقابل لورکوزن متعجبم کرد؛ پاسخ اعتماد بایرن مونیخ را خواهم داد هانسی فلیک: تعویض سانه تنبیه نبود؛ گزینه تعویض دیگری نداشتم 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید بایرن مونیخ داشته باشیم لروی سانه ام باپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۵۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا

لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال از دید ستاره جوان بایرن مونیخ است.

طرفداری | جمال موسیالا ستاره جوان بایرن مونیخ در مصاحبه‌ای جالب از بهترین بازیکنان تاریخ و همچنین بازیکن مورد علاقه‌اش صحبت کرده است.

تلویزیون باشگاه بایرن مونیخ در مصاحبه‌ای از جمال موسیالا می‌خواهد که بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال و همچنین بهترین بازیکن تاریخ را معرفی کند. از دید ستاره 21 ساله بایرن مونیخ و تیم ملی فوتبال آلمان، پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال عبارتند از:

لیونل مسی کریستیانو رونالدو پله دیگو مارادونا گرد مولر

در ادامه از موسیالا پرسیده می‌شود که از بین لیونل مسی و کریستیانو رونالدو کدام بازیکن بهترین تاریخ است که وینگر جوان بایرن مونیخ پاسخ می‌دهد:

برای من، [بهترین تاریخ] باید مسی باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • هالند هیولا است، منتظر لروی سانه هستم!‏
  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم