Web Analytics Made Easy - Statcounter

عشریه با بیان اینکه ثبت‌نام اینترنتی داوطلبین ﻧﻮﺯﺩﻫﻤﻴﻦ ﺁﺯﻣﻮﻥ ﺳﺮاﺳﺮﻱ ﻗﺮآﻥ و ﻋﺘﺮﺕ از اول دی‌ماه آغاز و به مدت ۲۰ روز ادامه خواهد داشت، گفت: به جهت کرونا این آزمون امسال مجازی برگزار می شود.

«حمیدرضاعشریه» با اشاره به اطلاعیه ﺳﺘﺎﺩ اﺟﺮاﻳﻲ ﻧﻮﺯﺩﻫﻤﻴﻦ ﺁﺯﻣﻮﻥ ﺳﺮاﺳﺮﻱ ﻗﺮآﻥ و ﻋﺘﺮﺕ، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﻟﺰﻭﻡ اﻧﺠﺎﻡ ﺑﺮﺧﻲ ﺗﻐﻴﻴﺮاﺕ ﺩﺭ ﺩﺭﮔﺎﻩ ﺁﺯﻣﻮﻥ ﺳﺮاﺳﺮﻱ ﻗﺮﺁﻥ و ﻋﺘﺮﺕ، ﺯﻣﺎﻥ ﺁﻏﺎﺯ ﺛﺒﺖ ﻧﺎﻡ ﺩﺭ این ﺁﺯﻣﻮﻥ ﺑﺎ 10  ﺭﻭﺯ ﺗﺎﺧﻴﺮ انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران با بیان اینکه متسابقین قرآنی می توانند در بازه زمانی 10تا 30 دی ماه امسال با مراجعه به سایت مسابقه به آدرس www.quranedu.ir برای شرکت در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت ثبت نام نمایند، خاطرنشان شد: این آزمون در سه گروه امتحانی ترجمه و مفاهیم قرآن کریم (دو رشته)، گروه معارف اهل بیت (ع) (سه رشته) و حفظ قرآن کریم (۹ رشته) برگزار می شود.

 

وی زمان آزمون این دوره از مسابقات قرآنی را هفته اول اسفند ماه سال جاری اعلام کرد و یادآورشد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا این آزمون را به صورت اینترنتی برگزار خواهدشد.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: ﻧﻮﺯﺩﻫﻤﻴﻦ ﺁﺯﻣﻮﻥ ﺳﺮاﺳﺮﻱ ﻗﺮآﻥ و ﻋﺘرت آغاز ثبت نام کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۵۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون تخصصی حفاظ قرآن کریم در گلستان برگزار می شود

دریافت 31 MB کد خبر 6094998

دیگر خبرها

  • ۷۱۷ قمی در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم شرکت کردند
  • برگزاری آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن در یزد
  • ۴۰۳ مدرک تخصصی حفظ قرآن در یزد صادر شده است
  • شرکت ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی
  • آزمون تخصصی حفاظ قرآن کریم در گلستان برگزار می شود
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآنی
  • نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در زنجان
  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون