Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار آذربایجان‌ غربی گفت: خوشبختانه در لایحه بودجه سال آینده نگاه ویژه‌ای به ورزش و تامین زیرساخت‌ها شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، محمدمهدی شهریاری امروز در آیین قدردانی از قهرمانان رشته ورزشی موی تای که در مسابقات آسیایی امارات مدال های رنگارنگ کسب کرده بودند اظهار داشت: بی‌تردید توسعه ورزش همگانی و حرفه‌ای یک اصل اساسی برای نشاط اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه با وجود محدودیت‌های مالی و حجم کثیر مطالبات مردم در بخش‌های مختلف که سال ها بی‌پاسخ مانده بود گفت: ارتقای سرانه بهره‌مندی از زیرساخت‌های ورزشی جزو دغدغه‌های اساسی دولت در این استان است.

استاندار آذربایجان‌ غربی افزود: جوانان استان با وجود همه سختی‌های ناشی از کمبود امکانات در میادین ملی و بین المللی خوش می‌درخشند که حاکی از غیرت و استعداد بالای آنان است.

تصریح کرد: خوشبختانه تامین زیرساخت‌های ورزشی در مناطق فاقد امکانات به ویژه روستاها از چند سال گذشته به طور جدی پیگیری و اجرایی شده است.

دیدار رئیس فدراسیون هندبال با رئیس بسیج ورزش کشورفرماندار رشت: مدیریت سالن‌های ورزشی عمومی به بخش خصوصی واگذار می‌شودحضور هواداران پرسپولیس و اولسان هیوندای در ورزشگاه الجنوب

شهریاری با بیان اینکه ایجاد سالن ورزشی در روستاهای بالای سه هزار نفر جمعیت باید اجرایی شود افزود: هنوز با جایگاه درخور شان ورزشکاران با استعداد استانی در سرانه ورزشی فاصله وجود دارد.

استاندار آذربایجان‌ غربی ادامه داد: خوشبختانه در لایحه بودجه سال آینده نگاه ویژه ای به ورزش و تامین زیرساخت‌ها شده است.

انتهای پیام/7548/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تامین زیرساخت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۶۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، قانون تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها که در جلسه علنی مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید طی نامه شماره ۲۵۴۰۶ مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ توسط رئیس جمهور ابلاغ شد.

در ابلاغیه رئیس جمهور خطاب به وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت صمت، سازمان برنامه و بودجه کشور و بانک مرکزی آمده است: در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به پیوست «قانون تأمین مالی تولید و زیرساختها» که در جلسه علنی روز سه شنبه مورخ بیست و دوم اسفند ماه یکهزار و چهارصد و دو مجلس شورای اسلامی، تصویب شده و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسیده و طی نامه شماره ۶۵-۱۱/‏۶۷۱۴‬ مورخ ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی واصل گردیده است، جهت اجرا ابلاغ می‌گردد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حسینی: والیبال باید از جایگاه جهانی خود دفاع کند
  • تقویت زیرساخت‌های شرق کشور، همکاری‌های اقتصادی ایران و افغانستان را به دنبال دارد
  • شوراهای اسلامی تجلی حضور مردم در حکمرانی هستند
  • استاندار اصفهان: امسال باید سال امیدآفرینی در استان باشد
  • حسینی: والیبال ایران باید از جایگاه جهانی خود دفاع کند
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • خبر خوش شورای نگهبان برای بازنشستگان | افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان از این ماه
  • بررسی راهکار‌های توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • دیگر چیزی از بخش کشاورزی و شیلات غزه باقی نمانده است
  • مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی گوینده پیشکسوت رادیو