Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- آیین تجلیل از مدافعان سلامت استان کرمان همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار با حضور استاندار کرمان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، آیین بزرگداشت روز پرستار به عنوان مدافعان سلامت در حالی برگزار شد که سال گذشته در این روز خبری از شیوع ویروس کرونا در استان کرمان نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آیین امروز با حضور علی زینی‌‌وند استاندار کرمان، سرهنگ نظری جانشین سپاه ثارالله استان کرمان و رشیدی‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در سالن اجتماعات بیمارستان شهید باهنر کرمان برگزار شد.

در آیین تجلیل از مدافعان سلامت استان کرمان که همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار برگزار شد از تعدادی از پرستاران کرمانی به نمایندگی از سایر پرستاران و کادر درمان بیمارستانی استان تجلیل شد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان کرمان: کرونا قدر و ارزش کار پرستاران را بر همه نمایان کردپرستاران کرمانی از عدم اجرای قانون "تعرفه گذاری خدمات ‌ پرستاری" گلایه دارندامام خامنه‌ای: پرستار فرشته‌ی رحمت بیمار است/ تأکید بر لزوم اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری

حمیدرضا رشیدی‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در این آیین با اشاره به اینکه زحمت درمان بیمار، بیشتر با پرستاران است که شبانه‌روز وقت خود را برای مداوای بیماران می‌گذرانند گفت: کار پرستاران بسیار سخت بوده و بعضاً خانواده‌های آنها نیز درگیر می‌شوند.

گزارش و عکس از ثارالله انکوتی

انتهای پیام/511/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حضرت زینب س ویروس کرونا بیمارستان استان کرمان حضرت زینب س ویروس کرونا بیمارستان استان کرمان مدافعان سلامت استان کرمان روز پرستار برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۶۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین دوره مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» به‌زودی و همزمان با برپایی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران توسط خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود.

بر اساس فراخوان این مسابقه، محور موضوعی اثر ارسالی، مرتبط با ادوار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است و آثاری در این مسابقه داوری می‌شوند که در قالب «روایت داستانی» نوشته شده باشند. روایت‌های ارسالی به این مسابقه باید بین ۲ تا ۵ هزار واژه باشد. از صاحبان آثار برگزیده در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تقدیر می‌شود.

شرکت در این‌مسابقه برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند روایت‌های خود را تا ۲۵ اردیبهشت از طریق سامانه revayat.ketab.ir ارسال کنند.

کد خبر 6090822 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • آیین کلنگ زنی احداث ۱۳۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهر گهرو برگزار شد
  • افزایش استعفای پرستاران سلامت مردم را نشانه گرفته است
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • امروز چهلم بهار است؛ جشنی که از یاد رفته!
  • تجلیل از فعالان حوزه سلامت روان مهاباد
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست