Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@07:41:22 GMT

بوفون: هنوز یوونتوس آندره آ پیرلو نیستیم

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۹۶۲۶۴

بوفون: هنوز یوونتوس آندره آ پیرلو نیستیم

جان لوئیجی بوفون معتقد است هنوز یوونتوس مورد نظر آندره آ پیرلو را در میادین ندیده ایم.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته برای جان لوئیجی بوفون شبی خاص بود. او همراه با یوونتوس به خانه تیم سابقش پارما رفت و با به نمایش گذاشتن چند واکنش تماشایی دروازه یووه را در شبی که 4 گل زد، بسته نگه داشت.

بوفون ماه آینده 43 ساله می‌شود اما عملکرد او در بازی‌های اخیر یوونتوس از جمله پیروزی 3 بر صفر دو هفته پیش در خانه بارسلونا و برد پرگل شب گذشته، نشان داد که هنوز در وقت لزوم می‌تواند سنگربانی قابل اعتماد برای بیانکونری باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

بوفون درباره بازی تیمش در ورزشگاه انیو تاردینی گفت:« این بازی، از آن بازی‌هایی بود که می‌بایست به هر شکل آنها را کنترل کنیم چون باید در آنها تا جایی که می‌شود امتیاز گرفت تا وقتی به بازی‌های بزرگ می‌رسیم بابت از دست دادن امتیاز در بازی‌های آسان‌تر افسوس نخوریم. فکر نمی‌کنم که عملکرد ما به طور کامل در نتایجی که می‌گیریم بازتاب داشته باشد. مثلاً در بازی مقابل لاتزیو با اینکه کاملاً سزاوار کسب پیروزی بودیم، در آخرین ثانیه غافلگیر شدیم.»

 

سنگربان ایتالیایی بیانکونری افزود:« من دارم تلاش می‌کنم که فرم فعلی‌ام را حفظ کنم و تجربیاتم را در اختیار سایرین قرار دهم. این تنها راهی است که من می‌دانم چطور باید فوتبال بازی کرد و شرمنده نشد. تنها زمانی می‌توانیم بگوییم این یوونتوس آندره‌آ پیرلو است که شش، هفت یا هشت بازی مانند چیزی که مقابل پارما ارائه کردیم را به نمایش بگذاریم. ما هنوز فراز و نشیب داریم اما هنگام فرازها واقعاً تحسین‌برانگیز می‌شویم.»

 

پارما تیم ملی ایتالیا بوفون آندره آ پیرلو یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پارما تیم ملی ایتالیا بوفون آندره آ پیرلو یوونتوس آندره آ پیرلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۶۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرلورکوزن رقیب جدی یوونتوس در مسیر جذب ریکاردو کالافیوری

مدافع محصول آکادمی رم که با نظر مورینیو جدا شد، طی دو فصل اخیر پیشرفت عجیبی کرده است.

ریکاردو کالافیوری مدافع/فولبک چپ ۲۱ ساله و ایتالیایی بولونیا که مدت هاست مورد توجه یوونتوس قرار دارد، اکنون بایرلورکوزن را هم به خود علاقه مند می بیند.

به نقل از بیلد؛ با توجه به سبک بازی سیال و مدرن کالافیوری در خط دفاعی، ژابی آلونسو شیفته این بازیکن ایتالیایی شده است. تفکرات تیاگو موتا در بولونیا شباهت زیادی به تاکتیک های ژابی آلونسو دارد و کالافیوری به خوبی توانایی های خود را در این سبک بازی به نمایش گذاشته است. بولونیا برای فروش کالافیوری ۲۵ تا ۳۰ میلیون یورو می خواهد. او در تابستان گذشته با مبلغ ۴ میلیون یورو از بازل به بولونیا پیوست و با نظر موتا از فولبک به مدافع  مرکزی تغییر پست داد. ۴۰٪ از مبلغ فروش کالافیوری سهم بازل است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • ساعت پخش بازی یوونتوس و آث میلان امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • بایرلورکوزن رقیب جدی یوونتوس در مسیر جذب ریکاردو کالافیوری
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • خلاصه بازی بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست