Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-04@00:19:25 GMT

قیمت انواع گل برای شب یلدا اعلام شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۹۶۳۴۰

صراط: اکبر شاهرخی رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه در خصوص بازار فروش گل در آستانه شب یلدا اظهار کرد: چند سالی است که واحد‌های صنفی بازار فروش خوبی را تجربه نمی‌کنند و شیوع ویروس کرونا این بازار را برای واحد‌های صنفی وخیم‌تر کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، او افزود: شب یلدای امسال با وجود آنکه به دلیل شیوع کرونا کمرنگ‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود، اما حضور مردم در بازار‌ها بیشتر شده و همچنین پیش‌بینی می‌شود که فروش واحد‌ها نیز در این ایام نسبت به هفته‌های گذشته بیشتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه بیان کرد: مشکل بزرگتری که واحد‌های صنفی با آن مواجه هستند، حضور و فعالیت دلالان و فروشندگان در فضا‌های مجازی است که در فروش واحد‌های صنفی اختلال ایجاد کرده‌اند.

شاهرخی ادامه داد: دو گروه در زمینه فروش مجازی گل فعالیت می‌کنند، دسته اول فروشگاه‌های اینترنتی هستند که واحد صنفی نیز دارند و در واحد خود جواز کسب از سوی اتحادیه دارند. فعالیت این دسته از افراد هیچ منع قانونی ندارند. اما دسته دوم هیچ واحد صنفی ندارند و عملا فعالیت آن‌ها در قالب دلالی است به این شکل که از واحد‌های صنفی خرید می‌کنند و با قیمت‌های بسیار بالاتر گل‎ها را از طریق فضای مجازی به دست مصرف‌کننده می‌رسانند.

رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه ابراز کرد: در صورتی که متقاضیان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به دنبال خرید اینترنتی گل و گیاه هستند، حتما توجه داشته باشند که سایت مورد نظر شعبه خرید حضوری نیز داشته باشد.

شاهرخی با ذکر این مطلب که امکان شکایت و پیگیری از واحد‌های دارای واحد صنفی تنها امکان پذیر است، گفت: در صورتی که یک فروشگاه مجازی از متقاضی کلاه‌برداری کند و واحد صنفی مجاز نداشته باشد، امکان پیگری شکایت از سوی اتحادیه وجود ندارد.

او در پایان اظهار کرد: قیمت هر شاخه گل رز ۲۵ هزار تومان، هر شاخه گل داوودی ۲۵ هزار تومان، هر شاخه گل آلسترومریا ۷ – ۱۰ هزار تومان، مریم ۸ – ۱۵ هزار و گلایل ۱۰ – ۱۵ هزار تومان در واحد‌های صنفی فروخته می‌شود.   هر شاخه گل رز ۲۵ هزار تومان هر شاخه گل داوودی ۲۵ هزار تومان هر شاخه گل آلسترومریا ۷ – ۱۰ هزار تومان هر شاخه گل مریم ۸ – ۱۵ هزارتومان هر شاخه گل گلایل ۱۰ – ۱۵ هزار تومان  

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: قیمت گل قیمت انواع گل شب یلدا گل و گیاه صراط تومان هر شاخه گل ۲۵ هزار تومان واحد های صنفی واحد صنفی گل و گیاه واحد ها ۱۵ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۶۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند

آفتاب‌‌نیوز :

محسن صیادی روز پنجشنبه افزود: پلمب این واحد‌ها در گشت‌های مشترک بازرسی و نظارت بر اصناف با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی و دیگر دستگاه‌های نظارتی، پس از دریافت تذکرات وافر و با وجود تعهد اخذ شده مبنی بر عدم تکرار تخلف انجام گرفت.

وی بیان کرد: واحد‌های مزبور به تخلفات خود که پرتکرارترین آن‌ها کم فروشی، گران فروشی، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، عدم رعایت قوانین و مقررات نظام صنفی و عرضه خارج شبکه بوده، ادامه دادند که با هدف بازدارندگی از تکرار تخلف تعطیل شدند.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد با اشاره به پلمب ۲ واحد آرایشگاه زنانه در محدوده خیابان سجاد مشهد در چند روز اخیر بیان کرد: این واحد‌ها در گشت مشترک اصناف مشهد با حضور دیگر دستگاه‌های نظارتی شناسایی شدند.

وی اضافه کرد: عمده تخلفات این واحد‌ها گرانفروشی، عدم رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و عدم رعایت قوانین و مقررات نظام صنفی بود که آن‌ها را به پلمب کشاند.

صیادی گفت: از ابتدای امسال تعداد ۲۲ پرونده تعزیری به ارزش ریالی بیش از ۲ میلیارد ریال برای صنف آرایشگاه‌های زنانه مشهد تشکیل و منجر به پلمب هفت واحد شده است.

۱۵۰ هزار واحد صنفی زیر نظر ۹۶ اتحادیه در مشهد فعالیت می‌کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۵ اردیبهشت
  • دارندگان واحدهای صنفی بخوانند /دریافت این شناسه الزامی است
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • همه واحدهای صنفی باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • کد یکتا برای واحدهای صنفی اجباری است
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • فروش نان بدون برچسب تولید و قیمت جریمه به دنبال دارد
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی
  • تخریب صنف و صنعت طلا و جواهر به بهای اجرای یک سامانه