Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@13:28:16 GMT

تحول بزرگ اتلتیکو مادرید با سوارز آقای گل

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۹۶۴۰۶

تحول بزرگ اتلتیکو مادرید با سوارز آقای گل

سه ماه پس از انتقال لوئیس سوارز به اتلتیکو این تیم با میانگین گل بیش از فصول گذشته، صدرنشین لالیگاست و او هم در صدر جدول گلزنان قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکومادرید نسبت به فصل گذشته در لالیگا دو برابر گلزنی کرده است. به نظر می رسد اتلتیکو که پیش از این مشکلات گلزنی داشت، توانسته امسال این مساله را حل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

آمار این تیم در این زمینه قابل توجه است و نشان می دهد  اختلاف زیادی بین اتلتیکوی کنونی و فصل 20-2019 وجود دارد. قرمز و سفیدپوشان در 12 بازی 24 گل به ثمر رسانده اند یعنی میانگین دو گل در هر دیدار. فصل گذشته در 12 بازی لالیگا تنها 12 گل به ثمر رسانده بودند( میانگین یک گل در هر بازی.)

اتلتیکو تا هفته بیست و چهارم فصل قبل نتوانسته بود 24 گل به ثمر برساند. 

 

برترین گلزن اتلتیکو لوییس سوارز است که هفت گل را وارد دروازه حریفان کرده است. مهاجم اروگوئه ای در 9 بازی چنین آماری را به ثبت رساند و باید توجه داشت که او تا به اینجا سه بازی را نیز از دست داده است. این خرید درخشان، نقش مهمی در رشد میانگین گلزنی اتلتیکو داشته است. او در حال حاضر اقای گل لالیگاست.

 

 

 

 

دیه گو کاستا که در این فصل هم با آسیب دیدگی روبرو شد تنها دو گل به ثمر رسانده است. سال گذشته بهترین گلزن روخی بلانکو در پایان هفته 12، آلوارو موراتا بود که چهار گل در 12 بازی به ثمر رساند. 

تیم دیه گو سیمئونه تنها در سه بازی موفق نشده است دروازه حریفان را باز کند. این تیم نتوانست برابر اوئسکا، ویارئال و رئال مادرید گلزنی کند. اتلتیکو در دو بازی هم یک گل به ثمر رسانده؛ برابر بارسلونا و والنسیا.

 

 

 

 

در دو دیدار دیگر دو بار یا بیشتر گلزنی کرد. در دو بازی جشنواره گل به راه انداخت و 6-1 گرانادا را شکست داد و با چهار گل کادیز را مغلوب کرد. این گل ها موجب شدند اتلتیکو صدرنشین لالیگا باشد. تیم سیمئونه 9 پیروزی و دو تساوی را کسب کرده و تنها یک بار مغلوب شده است. 

بارسلونا اتلتیکو مادرید رئال مادرید لوئیس سوارز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا اتلتیکو مادرید رئال مادرید لوئیس سوارز گل به ثمر رسانده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۶۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وارث به حق کریستیانو رونالدو؛ وینیسیوس جونیور و گلزنی در ۳ نیمه نهایی متوالی لیگ قهرمانان اروپا

وینیسیوس جونیور شب درخشانی را برابر بایرن مونیخ پشت سر گذاشت

طرفداری | شب گذشته (سه‌شنبه) و در دیداری حساس از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید به تساوی ۲-۲ رضایت دادند. جدال برگشت دو تیم، هفته آینده در استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

بایرن مونیخ ۲-۲ رئال مادرید؛ آنها شماره ۷ دارند و نمی‌بازند!

وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی کهکشانی‌ها با ثبت دو گل برابر بایرن مونیخ، ستاره بازی بود و نقش پررنگی در پیروزی بزرگ تیمش ایفا کرد. آمار می‌گوید که وینیسیوس با گشودن دروازه باواریایی‌ها در جدال دیشب، به سومین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد که در سه‌ نیمه‌نهایی متوالی این رقابت‌ها گلزنی می‌کند. او در فصل ۲۰۲۱/۲۲ و در جریان شکست ۳-۴ رئال مادرید برابر منچسترسیتی در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی، دروازه سیتیزن‌ها را باز کرده بود. همچنین در فصل ۲۰۲۲/۲۳، وینیسیوس موفق شد تک گل کهکشانی‌ها در مجموع دو بازی رفت و برگشت را برابر منچسترسیتی به ثمر برساند.

مرد بازی‌های بزرگ؛ ادامه فصل فوق‌العاده وینیسیوس جونیور با رئال مادرید

گفتنی است کریستیانو رونالدو و یاری لیتمانن، دو بازیکن دیگری هستند که در سه نیمه‌نهایی متوالی لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرده بودند.

وینیسیوس جونیور و کریستیانو رونالدو

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)
  • شاهین رئال قصد فرود ندارد!
  • وارث به حق کریستیانو رونالدو؛ وینیسیوس جونیور و گلزنی در ۳ نیمه نهایی متوالی لیگ قهرمانان اروپا
  • هری کین: برای پیروزی به برنابئو می‌رویم
  • مرد بازی‌های بزرگ؛ ادامه فصل فوق‌العاده وینیسیوس جونیور با رئال مادرید
  • شب درخشان وینیسیوس: امشب قیصر رئالی بود
  • بادشتوبر: هری کین باید ثابت کند مرد بازی‌های بزرگ است
  • لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)
  • پیش بازی بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ال کلاسیکوی واقعی اروپا و بازی بزرگ نسل ما
  • غایبان بزرگ جدال بزرگ بایرن-رئال در آلیانز آره‌نا