Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@09:35:41 GMT

بشار: چند ماه پیش توافق کردم امروز جدا شوم

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۹۶۴۳۵

بشار: چند ماه پیش توافق کردم امروز جدا شوم

بشار رسن می‌گوید که با پرسپولیسی ها توافق کرده بود که بعد از فینال جدا شود.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایرنا، بشار رسن در مورد جدایی از پرسپولیس گفت: چند ماه پیش توافق کردم که پس از فینال آسیا جدا شوم زیرا برای این مسابقه کمبود بازیکن داشتیم و به همین خاطر ماندم.

 

وی افزود: دوست داشتم با قهرمانی در آسیا از هواداران خداحافظی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از هواداران پرسپولیس تشکر می‌کنم که همیشه حامی من بودند. امیدوارم همیشه تا سال‌های سال این تیم قهرمان شود و هر جا باشم از آنها تعریف خواهم کرد.

هافبک سابق سرخپوشان در مورد بهترین خاطره‌اش در این تیم اضافه کرد: در بازی با السد و النصر بهترین خاطرات من در پرسپولیس رقم خورد.

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال دارد، روزی به پرسپولیس بازگردد، تاکید کرد: اگر پیر نشدم چون ممکن است بگویند «پیر شدی» و من را نخواهند.

 

بشار در مورد اینکه بهترین دوستش در زمان حضور در پرسپولیس چه کسی است، اضافه کرد: من در پرسپولیس با همه دوست بودم.

 

بشار رسن پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بشار رسن پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۶۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منابع مصری: مذاکرات آتش‌بس ادامه دارد

با گذشت ۷ ماه از جنگ غزه و در ادامه مذاکرات برای تبادل اسیران و آتش‌بس در غزه، مقام‌های مصری از بی‌نتیجه بودن مذاکرات شنبه شب و دور جدید گفت‌وگوها در روز یکشنبه خبر دادند.

به گزارش مشرق، همزمان با قوت گرفتن قبول آتش بس از سوی جنبش حماس درباره مفاد جدید توافق آتش بس، منابع مصری به وبگاه العربی الجدید گفتند که مذاکرات میان حماس و میانجی‌ها شامگاه شنبه بدون حصول نتیجه‌ای به پایان رسید و امروز (یکشنبه) از سر گرفته خواهد شد.

پایگاه خبری المیادین نیز به‌نقل از منابع ارشد فلسطینی گزارش داد که مذاکرات به‌دلیل مخالفت رژیم صهیونیستی با آتش‌بس دائمی با مانع بزرگی مواجه شده است.

از سوی دیگر، یک مقام بلندپایه جنبش حماس که نخواست نامش فاش شود گزارش داد که امروز (شنبه) هیچ تحول تازه‌ای در مذاکرات رخ نداد و گفت‌وگوهای امروز بی نتیجه به پایان رسید. اما فردا (یکشنبه) دور جدیدی از گفت‌وگوها آغاز خواهد شد.

از سوی دیگر، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت ساعاتی پیش مفاد پیش نویس توافق نامه ارائه شده به جنب حماس را منتشر کرد که بر اساس آن در مقابل آزادی یک سرباز زن رژیم صهیونیستی ۲۰ اسیر فلسطینی که به حبس ابد محکوم شده‌اند و در حال گذراندن زندان خود هستند؛ آزاد خواهند شد.

بر اساس این توافقنامه حماس بین ۳ تا ۵ سرباز زن را در اختیار دارد که اجرای توافقنامه به این معنی خواهد بود که در مرحله اول توافق، بین ۶۰ تا ۱۰۰ اسیر فلسطینی که حبس ابد را می‌گذرانند، آزاد خواهند شد.

طبق پیش نویس توافقنامه‌ای که به جنبش حماس ارائه شده است، این پیشنهاد به ۳ مرحله و در قالب یک بازه زمانی ۱۲۴ روزه تقسیم می‌شود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • ده بازیکن خارجی برتر پرسپولیس؛ گولسیانی فقط بشار رسن و نیلسون را بالای سر خود دارد
  • از افشین پیروانی بپرسید اوسمار بماند یا نه | او برای نیم‌فصل بهترین گزینه بود
  • ماکرون خواستار دستیابی نتانیاهو به توافق آتش بس شد
  • شربت توت فرنگی بهترین نوشیدنی برای روزهای گرم تابستان
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائم‌شهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان پایتخت در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • سرمربی پرسپولیس و بهترین تعریف از گل شهاب!
  • منابع مصری: مذاکرات آتش‌بس ادامه دارد
  • توافق میان حماس و اسرائیل قریب‌الوقوع است