Web Analytics Made Easy - Statcounter

حق شناس معاون مسکن شهری بنیاد مسکن کشور روز یکشنبه به همراه  مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن کشور  از پروژه مسکونی کوثر در سلطان آباد شیراز بازدید کرد و در جریان این بازدید بیان داشت : بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با وجود عدم مسئولیت برای تامین زمین برای برخی از واحدهای طرح اقدام ملی مسکن به دلیل اهمیت موضوع و برای همکاری با اجرای این طرح، برای یکهزار واحد طرح اقدام ملی مسکن، زمین تامین کرد و در اختیار متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ،  از افزایش هزینه تمام شده ساخت مسکن ملی برای واحدهای دو طبقه خبر داد و افزود: مسکن ملی برای دهک‌های متوسط جامعه است  و متولی مسکن دهک‌های  اول تا سوم ، نهادهای حمایتی مانند بهزیستی و کمیته امداد و سایر دستگاه هاست ، حساب ۱۰۰ امام (ره)  اما در برخی پروژه‌ها کمک می‌کند که برای این اقشار نیز سرپناه مناسب ساخته شود ؛ اما در طرح اقدام ملی تامین هزینه بر عهده خودِ متقاضی است.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن کشور همچنین با اشاره به کمک حساب ۱۰۰ و بنیاد مسکن برای احداث سرپناه مناسب جهت اقشار آسیب پذیر گفت: ۱۷ هزار واحد مسکن شهری با بهره‌مندی از ظرفیت مالی حساب ۱۰۰ امام (ره) ، آورده متقاضیان و مشارکت مردمی، طی امسال ساخته و تحویل متقاضیان می‌شود.

وی ادامه داد : بنیاد مسکن علاوه بر برنامه احداث ۱۳۸ هزار واحد مسکن ملی که هم‌اکنون نزدیک به ۳۰ هزار واحد آن تعیین تکلیف شده است، احداث واحدهای مسکونی شهری را با بهره مندی از ظرفیت مالی حساب ۱۰۰ امام (ره) در برنامه دارد.

حق شناس اضافه کرد: بنیاد در احداث ۱۷ هزار مسکن شهری در سراسر کشور، با متقاضیان وارد تعامل شده و بخشی از کار انجام شده است که انتظار می رود تا پایان سال این واحدها تکمیل و تحویل متقاضیان شود.

حق‌شناس همچنین در خصوص آخرین روند احداث مسکن در طرح اقدام ملی مسکن که تحت مسئولیت بنیاد مسکن به شکل مستقیم و غیرمستقیم احداث خواهد شد، افزود: ۲۹ هزار و ۹۳۴ هزار نفر از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن تحت‌ مسئولیت بنیاد تاکنون واریز وجه داشته‌اند .

وی با تاکید بر اینکه بنیاد مسکن در حال حاضر متعهد به احداث و تکمیل واحدهای مسکونی ملی برای ۲۹ هزار و ۹۳۴ نفر است، گفت: متقاضیانی که کمتر از ۴۰  میلیون تومان واریز کرده باشند از طرح خارج می‌شوند.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور یکی از مشکلاتی که در اجرای طرح اقدام ملی مسکن مانع ایجاد کرده و موجب کندی روند کار شده را  موضوع صدور پروانه ساختمانی دانست و خواستار ایجاد تعامل در این زمینه شد و گفت: برنامه ریزی برای ساخت  حدود ۱۴۰ هزار واحد مسکن اقدام ملی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر و برخی شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت که مورد توافق با وزارت راه و شهرسازی بوده را بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پذیرفته است.

برچسب‌ها طرح اقدام ملی مسکن بنياد مسكن انقلاب اسلامی بنیاد مسکن مسکن ملی فارس پروندهٔ خبری بازار مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن بنياد مسكن انقلاب اسلامی بنیاد مسکن مسکن ملی فارس طرح اقدام ملی مسکن بنياد مسكن انقلاب اسلامی بنیاد مسکن مسکن ملی فارس اخبار کنکور طرح اقدام ملی مسکن انقلاب اسلامی بنیاد مسکن مسکن شهری هزار واحد حساب ۱۰۰ مسکن ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۶۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل در روند اجرای آزادراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده

تین نیوز

شهردار منطقه ۱۴ از بازگشایی مسیر آزادراه شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده خبر داد.

 

 

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم،  امیر شهرابی فراهانی؛ شهردار منطقه 14 در جریان این بازدید از محدوده خیابان رحیمی، سرای محله فیروزه و دوربرگردان سوم خرداد بازدید کرد و گفت: از عوامل خدمات شهری، ترافیک و عمران می خواهم که در روزهای آینده با حذف موانع و زوائد ترافیکی موجود در خیابان ها موجب سهولت تردد در محدوده منطقه شوند.

وی با تاکید بر کاهش بار ترافیکی افزود: لازم است ظرف یک هفته، با حداکثر 10 روز آینده مسیر مسدود در آزادراه شهید شوشتری حدفاصل اتوبان بسیج ـ محلاتی و پل ابوذر بازگشایی و مسیر تردد شهروندان همواره شده و از بار ترافیکی شرق منطقه کاسته شود.

شهردار منطقه 14 در حاشیه این بازدید با بیان آنکه طرح احداث آزادراه شهید شوشتری به عنوان تثبیت کننده حریم نهایی شرق تهران شامل احداث بزرگراهی شمالی ـ جنوبی در منتهی الیه شرق تهران است و بزرگراه امام رضا(ع) در جنوب شرق پایتخت را به بزرگراه شهید یاسینی در شمال شرق تهران متصل می کند، یادآور شد: طول این معبر بزرگراهی کمربندی بالغ بر 15 کیلومتر در دو مسیر رفت و برگشت به عرض پوسته تا 76متر است که هر مسیر شامل 3خط عبور بوده و در میانه مسیر از طریق تقاطع غیر هم سطح به بزرگراه شهید محلاتی متصل می گردد.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل اهمیت این بزرگراه به عنوان کمربندی شرقی تهران و محور کمکی بزرگراه بسیج و نقش اساسی آن در هدایت ترافیک ترانزیتی برون شهری به خارج از شهر تهران و کاهش بار ترافیک در معابر شرقی، مدیریت شهری بر آن شد تا روند احداث این بزرگراه به عنوان یکی از اولویت های عمرانی از مسیر و محدوده منطقه تسهیل یابد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • رد درخواست ۹۶ درصد متقاضیان نهضت ملی در شهرهای تهران
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان
  • تسهیل در روند اجرای آزادراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • آماده‌سازی یک میلیون قطعه زمین مسکن ملی در کشور
  • تسهیل در روند اجرای بزرگراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • ضرورت احداث تهران جدید
  • ضعف شدید پیشاهنگی کرج در زیرساخت‌های شهری
  • اعطای زمین برای تامین مسکن کارگران در سمنان
  • اجرای ۲ میلیون ۵۰۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن