Web Analytics Made Easy - Statcounter

اینک ای پرستار تو چه زیبا و تأثیرگذار، تأسی خود را از آن ستاره پرنور آسمان هدایت، متجلی ساختی. زمانی که کشور در سیلاب حوادث، آماج تشویش و ترس و نومیدی بود، همین نگاه ها و دست های گرم شما پرستاران عزیز، التیام بخش دردهای بیماران و نویدِ امتداد نفس های به شماره افتاده مردم سرزمینمان ایران شد.    

روز پرستار، امسال رنگ و بویی دیگر دارد؛ گویی که امسال را باید نه روز و هفته پرستار که سال پرستار نامید؛ سال سختی که سپیدپوشان بی ادعا در نبردی نفس گیر و بی امان و آزمونی سخت و ناتمام، فداکارانه در خط مقدم جهاد، بذل جان کردند و پرچم سلامت کشور را بالا نگاه داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این تنگنای شیوع بیماری که با مشکلات معیشتی و تحریم ها عجین شد و درد این ملت شریف را دوچندان نمود، شما سفیران سلامت به رغم تمامی کاستی ها، با همتی ستودنی، هرگز از حرکت بازنایستادید؛ عزم خویش را در بحران و تردید، از کف ندادید؛ رنج بر تن هموار کرده، مرهم دردهای این مردم شدید؛ و در ادای رسالت تاریخی تان فراتر از انتظار، درخشیدید؛ و اینک، ترجمانِ ایثار بر تارک تاریخ کشور؛ پرستاران نیکوسرشتی هستند که در این عرصه سیمرغ و جولانگه شیران، افسانه را لباس واقعیت پوشاندند.  

درود بر شما فرشتگان جانفشان و سلام بر روان پاک آن کبوتران پرکشیده وطن، که تاریخ ملتهب معاصر را به دم مسیحایی خود رنگ قرار و حیات بخشیدید. شگفت است این مجاهدت و پایداری و این صلابت و خستگی ناپذیری تا پای جان؛ چگونه می توان قدر این عظمت را از کرسی قلم بر قامت کلام نشاند!؟ ما را یارای ادای دین به شما سپیدپوشان بی ادعا نیست؛ و به راستی پاداش شما را جز پروردگار چه کسی می تواند عطا کند؟  
صمیمانه مقام شما را ارج می نهیم و بر دستان آسمانیتان بوسه تقدیر می زنیم و از درگاه حضرت باری برایتان سلامتی و توفیق الهی و پاداشی همسنگ با عشق و ایثار و از خود گذشتگی زینب (س) آرزومندیم.

----------------------------------------------

رئیس مرکز تحقیقات اخلاق و حقوق پزشکی 
و دبیر شورای اخلاق دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

برچسب‌ها محمود عباسی روز پرستار حقوق شهروندی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمود عباسی روز پرستار حقوق شهروندی محمود عباسی روز پرستار حقوق شهروندی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۶۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری قضایی ضرب و شتم یک پرستار در حال انجام است

به گزارش خبرگزاری مهر، فریبرز درویش، با بیان اینکه، ضرب و شتم کادر درمان شوکه آور است، گفت: پیگیری قضائی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس در دست اقدام است.

وی افزود: این اتفاق ۲ روز گذشته در این بیمارستان رخ داد که متأسفانه همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملاً غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.

وی ادامه داد: این افراد به علت مراجعه زیاد بیماران آستانه تحمل آنان در ارائه خدمات پایین آمده بود که شروع به فحاشی و ضرب و شتم این پرستار که در نهایت او را زخمی کردند.

کد خبر 6089661

دیگر خبرها

  • شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس تجلی حقانیت جمهوری اسلامی بود
  • بیمارستان محب مهر پلمب نشده است
  • تجلی شرافت انسانی در خیزش نخبگانی
  • غیبت قمری آنتارس چه زمانی رخ می‌دهد؟
  • چگونه می‌شود خورشید زمین را روشن کند اما فضا تاریک باشد؟
  • پیگیری قضایی ضرب و شتم یک پرستار در حال انجام است
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • تحریم‌های جدید انگلیس علیه ایران
  • ورزنه شهر فرشتگان چادر سفید ایران
  • ورزنه شهر فرشتگان چادر سفید ایران + فیلم