Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الاسلام محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز استان اصفهان امروز در پیام تصویری به سومین اجلاس استانی نماز اصفهان در استانداری این استان خاطرنشان کرد: حق و حقوق انسان و حیوان در نماز بیان شده است بیش از صد نکته در نماز وجود دارد، نماز اهرم است نه بار؛ تمامی مشکلات با نماز برطرف می‌شود و همه ما باید سهم نماز را بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس ستاد اقامه نماز استان اصفهان با بیان اینکه جدایی بین ستاد اقامه نماز و آموزش و پرورش وجود ندارد، گفت: نماز باید بین جوانان و نوجوانان ترویج شود به همین دلیل برنامه‌ها به سمت آموزش و پرورش هدایت شده است.

حجت الاسلام ابراهیم رنجبر بیان کرد: این جلسه تلنگری برای نماز است که موضوع نماز در اولیت اول ما باشد در آموزه‌های دینی آمده که نباید با نگاه فردی به نماز نگاه کرد.

او خاطرنشان کرد: قرآن کریم به موضوع نماز اهمیت بیشتری داده است که همه باید خود را نسبت به اجرای آن موظف بدانیم.

رئیس ستاد اقامه نماز استان اصفهان خطاب به اعضای شورای اقامه نماز شهرستان‌ها، دستگاه‌های فرهنگی و دانشگاه‌ها، گفت: در قرآن کریم آمده که اگر به دنبال خوشبختی و سعادت هستیم تنها از راه نماز امکان پذیر است.

او اضافه کرد: تشکیل کانون مشاوران جوان نماز در ۲۲ شهرستان، توافقنامه با دستگاه‌های مختلف، راه اندازی مرکز تخصصی نماز در کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان و تولید محتوا برای فضای مجازی از جمله اقدامات صورت گرفته در این زمینه است.

حجت الاسلام رنجبر اظهار داشت: یکی از چالش‌های ستاد اقامه نماز مباحث مالی است، طرح‌ها و برنامه‌های متعددی وجود دارد که از طریق فراخوان بیش از ۵۰ ایده تحولی را در نماز ایجاد می‌کند.

سومین اجلاس استانی نماز با عنوان پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد امروز با همکاری استانداری، آموزش و پرورش و ستاد اقامه نماز برگزار شد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرآن کریم ستاد اقامه نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۶۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، رئیس هیئت ووشو مازندران گفت: مسابقات قهرمانی ووشو ساندا رده سنی جوانان و نوجوانان با حضور ۱۵۰ ورزشکاز از ۱۸ شهرستان در کلارآباد عباس آباد برگزار شد.

خلیلی سوادکوهی با بیان اینکه نفرات برتر مسابقات تیم ملی در تیر ماه برای حضور در مسابقات جهانی به کشور برونئی اعزام خواهند شد افزود: یکی از برنامه‌های مهم هیئت ووشو مازندران برگزاری مسابقات لیگ استان در رده سنی نونهالان، جوانان و نوجوانان با هدف پشتوانه سازی و تقویت زیر ساخت‌ها می‌باشد.

او ادامه داد: در پایان این رقابت‌ها در رده سنی جوانان تیم‌های نور، آمل و عباس آباد به ترتیب مقام‌های اول تا سوم و در رده سنی نوجوانان تیم‌های نور، تنکابن و عباس آباد مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در پایان این مسابقات از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار شهرستان عباس آباد تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • ترویج و آموزش مالکیت معنوی به کودکان و نوجوانان
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • اصفهان مهد نیروهای فرهنگی و فکری است/دانش آموزان و نوجوانان مخاطبان اصلی برنامه‌های فرهنگی
  • اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو
  • سجادیه بر سکوی نخست جوانان ایستاد
  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در فارس