Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به حمایت از خانواده‌های کم‌بضاعت مالی در کنار اجرای طرح غربالگری شهید سلیمانی، گفت: همه خانواده‌هایی که مشکوک به کرونا هستند و مشکل اقتصادی دارند به لحاظ معیشتی و ریالی حمایت می‌شوند که تاکنون ۵۶۲ خانوار از ۱۴۱۶ خانوار موردحمایت قرارگرفته‌اند.

سردار محمد عبدالله پور امروز در نشست خبری که به مناسبت تشریح اقدامات سپاه قدس گیلان در راستای مقابله با کرونا ( طرح غربالگری شهید حاج قاسم سلیمانی) در سالن شهدای صالحین برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار کرد: سپاه زاده بحران است و همواره در راستای حل مشکلات مردم قدم برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سپاه تجربه بسیاری در بحران های مختلف دارد گفت: در مقابله با کرونا نیز سپاه با توجه به تجربه های مختلف شروع بکار کرد و در همان ساعات اولیه شیوع کرونا در گیلان در دانشگاه علوم پزشکی گیلان مستقر شدیم و برای جبران کمبود کادر پرستار، نیروی جدید از یگان صابرین لشکر و گردان‌های امام حسین را وارد میدان کردیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان تصریح کرد: سپاه با اقداماتی چون تولید ماسک توسط پایگاه های مقاومت، گندردایی محیط، حضور در بیمارستان ها و ... توانست در کنار سایر اقشار آرامش اولیه را به مردم و کادر درمان استان برگرداند.

عبدالله پور اجرای طرح غربالگری مقابله با کرونا را از اقدامات سپاه در استان برشمرد و گفت: استفاده از ظرفیت بسیجیان در کنار کادر بهداشت و درمان و همکاری خوب مردم  مهمترین عامل موفقیت طرح ملی غربالگری شهید سلیمانی در گیلان است.

وی دفن اموات کرونایی را یکی از موضوعات بسیار مهم در اثناء شیوع کرونا و مقابله با بیماری دانست و افزود: گیلان از نادر استان هایی بود که توانست فتوای مقام معظم رهبری را در غسل و تدفین متوفیان کرونایی اجرا کند، همچنین تشکیل کارگروه بررسی وضعیت فوت شدگان مبتلا به بیماری کرونا و چگونگی تدفین، غسل و نماز میت خواندن بر آنان با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان نیز از دیگر اقدامات انجام شده است.

عبدالله پور با بیان اینکه همراهی مردم و اقدامات شایسته آنان باعث شد تا گیلان از پیک نخست کرونا عبور کند، افزود: به گفته مسئولین وزارت بهداشت گیلان نسبت به جمعیت خود در مقابله با کرونا، کمترین فوتی ها را در کشور داشته است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۷۱ درصد جمعیت استان غربالگری شدند افزود: ۶۰۵ هزار خانوار از ۸۵۰ هزار خانوار استان تاکنون در طرح شهید سلیمانی غربالگری شده‌اند.

فرمانده سپاه قدس گیلان بسیج را کلید طلایی حل مشکلات کشور خواند و افزود: بسیج مظهر تبلور وحدت ملت است.

عبدالله پور با اشاره به فعالیت ۲۰۷۶ پایگاه مقاومت بسیج در طرح شهید سلیمانی یادآور شد: همراهی مردم تاکنون در طرح جدید غربالگری با بسیجیان فوق‌العاده بوده و یک مزیت مهم در پیشرفت این طرح به شمار می‌رود.

وی با اشاره به حمایت از خانواده‌های کم‌بضاعت مالی در کنار اجرای طرح غربالگری شهید سلیمانی، گفت: همه خانواده‌هایی که مشکوک به کرونا هستند و مشکل اقتصادی دارند به لحاظ معیشتی و ریالی حمایت می‌شوند که تاکنون ۵۶۲ خانوار از ۱۴۱۶ خانوار موردحمایت قرارگرفته‌اند.

وی با بیان اینکه سرانه درآمدی مردم گیلان نسبت به بسیاری از استانها پایین تر است گفت: از ابتدای کرونا تاکنون ۹۶ میلیارد تومان به نیازمندان کمک شده است که براساس برآورده ها روزانه ۵۰۰ میلیون تومان مردم به آسیب دیدگان کرونا کمک کرده اند.

به گزارش ایسنا، سردار شریف در تماس تلفنی با سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان که در آغازین لحظات برگزاری نشست صورت گرفت؛ با تقدیر از سپاه استان گیلان در طرح ملی غربالگری شهید سلیمانی از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان نیز قدردانی کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس همه باهم علیه کرونا غربالگری کرونا سپاه قدس گیلان فرمانده سپاه قدس گیلان غربالگری شهید سلیمانی طرح غربالگری شهید مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۷۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان: آرام و قرار نداریم | برای عفت اسلامی درنگ نخواهیم کرد

فرمانده فراجا گفت: برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده ها، با هدف نفوذ و استحاله است.

به گزارش ایسنا، سردار احمدرضا رادان در اجتماع مردم مشهد در حمایت از پلیس برای اجرای طرح نور گفت: موضوع عفاف و حجاب و برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده ها، با هدف نفوذ و استحاله است.

وی افزود: ما به حکم قانون و به خواست مردم، مسئولین به ویژه رئیس جمهور، رئیس دستگاه قضا، وزیر کشور و با حمایت نمایندگان و رئیس مجلس وارد این صحنه شدیم؛ در کنار مضجع شریف حضرت علی بن موسی الرضا قسم یاد می‌کنیم و عهد و پیمان می‌بندیم با جانبازان و شهدا و کسانی که دل در گرو خدا بستند تا حمایت‌های مردم عزیز را داریم به لطف خدا و عنایات اهل بیت (ع) به هیچ عنوان از این جنگ شناختی و حوزه اجتماعی که رها شده بود و مورد هجمه دشمن قرار گرفته، لحظه‌ای آرام و قرار نداشته و برای رسیدن به عفت اسلامی درنگ نخواهیم کرد.

 

دیگر خبرها

  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • نخستین دیدار خانواده شهید رنجنوش با پیکر مطهر بعد از ۳۸ سال
  • سردار رادان: آرام و قرار نداریم | برای عفت اسلامی درنگ نخواهیم کرد
  • برهنگی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده‌ها
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • شهید مطهری از اساتید حوزه تربیت بود
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی