Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@08:36:37 GMT

متهم به قتل نوعروس گیلانی دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۹۷۱۷۰

متهم به قتل نوعروس گیلانی دستگیر شد

گروه استان‌ها - متهم به قتل الهام سرلاتی کارمند تامین اجتماعی سیاهکل با تلاش پلیس آگاهی دستگیر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری بر اساس اعلام روابط عمومی دادگستری مازندران، متهم به قتل الهام سرلاتی کارمند تأمین اجتماعی سیاهکل که در جنگل‌های سه هزار استان مازندران به قتل رسید با دستور رئیس حوزه قضایی بخش خرم آباد تنکابن و تلاش پلیس آگاهی و با هماهنگی دادستان دماوند در بخش گیلاوند این شهرستان دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقتول که روز سه ‌شنبه اول مهر با سرویس محل کارش به میدان فرمانداری لنگرود و از آنجا به مقصد ( اَملَش) رفته بود که دیگر هیچ خبری از وی نشد.

تحقیقات برای یافتن مقتول در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و پلیس ضمن کشف جسد این زن جوان در جنگل‌های مازندران طی اقدامات تخصصی توانست یکی از متهمان پرونده که به همراه همسرش اقدام به قتل کرده بود دستگیر کند.

جزئیات حمله سارقان زورگیر به 2 خانم تهرانی و دستگیری متهمانانهدام چند باند اخلال در نظام ارزی ‌کشور/ کلاهبرداری کلان متهمان با صدور کارت‌های‌ بازرگانی+ جزئیاتسرقت 2 میلیون لیتر گازوئیل از نیروگاه علی‌آبادکتول/12 متهم دستگیر شدند

بر اساس اعترافات متهمه، مقتول هیچ سابقه آشنایی و رابطه‌ای با وی و همسرش نداشته و صرفا این زن و شوهر متهم به قتل با مشاهده طلاهای مقتول، ضمن ربودن وی نسبت به قتل اقدام کردند.

با پیگیری‌های سرپرست حوزه قضائی خرم آباد مازندران و تلاش پلیس آگاهی تنکابن، متهم اصلی پرونده در منطقه گیلاوند دماوند دستگیر شد.

انتهای پیام/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: متهم به قتل پلیس آگاهی دستگیر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۷۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد

محمدرضا یاری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : پس از درخواست مقامات قضایی از مأموران پلیس درخصوص دستگیری یکی از محکومین جرایم اقتصادی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با دریافت این گزارش، مأموران انتظامی کرمانشاه تحقیقات همه‌جانبه خود را برای دستگیریگی فرد تحت تعقیب آغاز کرده و موفق به شناسایی مخفیگاه وی در محله شهرک ژاندارمری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: مأموران پلیس پس از شناسایی مخفیگاه فرد تحت تعقیب و هماهنگی با مقام قضایی، وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه محکوم علیه، به جزای نقدی بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان در محاکم قاضی تهران محکوم و تحت تعقیب قرار داشته، خاطرنشان کرد: این فرد تحویل مراجع قضایی شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • رابطه عاشقانه در خیابان گاندی به خون کشیده شد/ قاتل اعتراف کرد
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • ۲۲ نفر از اعضای شرکت هرمی در نوشهر دستگیر شدند
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد