Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئوف از تولید ۲۹۰ هزار دقیقه برنامه در صدا و سیمای مرکز استان سخن به میان آورد و گفت: این برنامه ها در راستای اطلاع رسانی، آگاهی بخشی، نشاط افزایی و برون رفت از استرس پخش شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «امیر رئوف» ظهر امروز (30 آذر ماه) در نشست شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: کرونا در کنار پیامدهای مثبت و توسعه همکاری های اجتماعی، پیامدهای منفی نیز داشته و باید به گونه ای برنامه ریزی شود که در دوران پساکرونا با مشکلات کمتری روبرو شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: استرسی که به واسطه بیماری کرونا در جامعه به وجود می آید باید با ارائه راه حل هایی که روان شناسان مطرح کردند، کنترل شود.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه باید امید و نشاط آفرینی در جامعه افزایش پیدا کند، ادامه داد: باید جایگزینی برای خلاء هایی که به واسطه کرونا مثل دورهمی ها و تجمع ها ایجاد شده، تعریف کنیم.

 

رئوف با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه برخی از آسیب ها دارای مسائلی است، یادآور شد: طرح های سلامت جامعه باید چندوجهی باشند، مثل طرح شهید «سپهبد سلیمانی» که اگر با پیوست فرهنگی همراه شد، مفید خواهد بود.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد یکی از عوامل خودکشی را افسردگی دانست و گفت: باید افسردگی در جامعه با ارائه برنامه های مختلف درمان شود.

 

وی از تولید ۲۹۰ هزار دقیقه برنامه در صدا و سیمای مرکز استان سخن به میان آورد و اضافه کرد: این برنامه ها در راستای اطلاع رسانی، آگاهی بخشی، نشاط افزایی و برون رفت از استرس پخش شد.

 

رئوف ضمن تاکید بر نگاه هم افزایی دستگاه های فرهنگی، گفت: شورای فرهنگی عمومی به عنوان عالی ترین نشست فرهنگی باید جدی گرفته شود و سیاست های فرهنگی باید در این نشست باشد.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این شورا باید دبیرخانه ای فعال و پویا داشته باشد، گفت: باید از ظرفیت اساتید و نخبگان بهره ببریم و دستور کارهای نشست باید در دبیرخانه پخته و به شورا ارائه شوند.

 

وی خواستار تشکیل کارگروه هایی ذیل شورای فرهنگ عمومی شد و گفت: در نشست های شورا باید راهکارهای عملیاتی برای موضوع های مختلف ارائه شود.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: استرس خودکشی کرونا شورای فرهنگ عمومی صدا و سیما کهگیلویه و بویراحمد صدا و سیمای مرکز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۷۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه کشی پخش مناظره‌های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان

در این مراسم نمایندگان شورای نگهبان و هیات اجرایی، سه نامزد و‌یک نماینده نامزد از دو‌حوزه انتخابیه، مدیرکل و معاونان صداوسیمای اصفهان حضور داشتند دستورالعمل‌های ضبط مناظره‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی و نحوه پخش آن مطرح شد.

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

بر این اساس دو نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابند. از ۱۳اردیبهشت تبلیغات نامزدهابه مدت یک هفته آغاز خواهد شد.

صداوسیمای مرکز اصفهان هفته آینده از هر نامزد سه مناظره ۶۰دقیقه‌ای ضبط می‌کند که ۱۳ اردیبهشت در سیمای استانی پخش خواهد شد.

هشت برنامه تبلیغاتی در رادیو ۱۵/۴۰ و ۱۹/۲۰ و ۱۲ برنامه مناظره در ساعات ۱۳ و ۲۳ پخش خواهد شد.

سیما‌ی اصفهان هم از ۱۶ تا ۱۹ اردیبهشت در ساعات ۱۵/۳۵ و ۲۰/۳۵ هر روز برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌ها را پخش خواهد کرد.

پخش مناظره‌ها هم در سیما از ۱۳ اردیبهشت در ساعات ۱۳ و ۲۲ تا ۱۹ اردیبهشت پخش می‌شود.

صداوسیما براساس قانون جدید انتخابات بطور یکسان برنامه‌های تبلیغاتی و مناظره آنها را پخش می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی هشتم اردیبهشت
  • ایجاد مرکز عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در تهران
  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • سازوکار تحقق مشارکت مردمی در جهش تولید معرفی شود
  • قرعه کشی پخش مناظره‌های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان