Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز یکشنبه ۳۰ آذرماه در مراسم یادبود شهید مدافع سلامت «موسی فتح‌آبادی» و تجلیل از مقام پرستار به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت زینب (س) با حضور در بیمارستان فوق تخصصی ساسان با پرستاران و مدافعان عرصه سلامت این بیمارستان دیدار و از آنها تجلیل کرد.

به گزارش ایسنا، مهندس سعید اوحدی، در این مراسم ضمن تجلیل از پرستاران گفت: خدمت‌رسانی به مردم به ویژه ایثارگران توفیقی است که شامل حال پرستاران و کادر درمان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جایگاه پرستار و کادر درمان پزشکی در مجموعه خلقت بشری و همه جوامع ویژگی‌های متمایزی از سایر خدمت‌ها دارد و همه دنیا احترام ویژه‌ای به حرفه پرستاری دارند.
مهندس اوحدی ادامه داد: مخاطب پرستاران بیمارانی هستند که سخت‌ترین شرایط را سپری می‌کنند، نام پرستار آرامشی برای بیماران به همراه دارد که این نشان دهنده ارزش خدمت پرستاران و قداست آن‌ها است.
معاون رییس جمهور با اشاره به تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان، خاطرنشان کرد: علی‌رغم مشکلات موجود وضعیت بیماری کرونا در ایران از بسیاری از کشورها بهتر و مناسب‌تر است که این شرایط به خاطر تلاش‌ها، از خودگذشتگی و ایثار کادر درمان و پرستاران است. اگر این ایثار و گذشت نبود به یقین با شرایط نامناسبی مواجه بودیم.
مهندس اوحدی با بیان اینکه آثار رفتاری پرستاران بر نسل‌های آینده ما تأثیرگذار خواهد بود، گفت: امروز برگ‌های زرینی در کشور ما با ایثار و گذشت پرستاران ثبت و ماندگار شد و آثار رفتاری شما پرستاران بر نسل‌های آینده تأثیرگذار خواهد بود.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان تصریح کرد: امروز اگر این روز مزین به نام پرستار شده است به خاطر قداست نام حضرت زینب (س) است و امیدوارم این ایثار و گذشت تداوم داشته باشد.
دکتر علیرضا توکلی، مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی ساسان نیز در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌های مدافعان سلامت در عرصه مقابله با کرونا، گفت: در عرصه خدمت به ایثارگران تیم گسترده‌ای در این بیمارستان شامل پزشکان و پرستاران تلاش می‌کنند که با وجود رعایت پروتکل‌های بهداشتی دکتر فتح‌آبادی از پزشکان این بیمارستان به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست.
در این مراسم از پرستاران و مدافعان عرصه سلامت «ماریا حسن‌پور»، «مینا گلجا»، «نازی والا»، «محسن یادگاری»«سحر رحمانی»، «فرناز مهدوی»، «احمد بابازاده» و «محمود قنبری» با حضور مهندس سعید اوحدی، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و ایثارگران تجلیل و قدردانی شد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روز پرستار رییس بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۷۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: جانباز ۷۰ درصد  عبدالزهرا سیلاوی  پس از سال‌ها جراحت‌های ناشی از جنگ تحمیلی دعوت حق را لبیک گفت و به خیل شهدا پیوست.

حسن نورانی افزود: جانباز  سرفراز عبدالزهرا سیلاوی در یکم فروردین سال ۱۳۴۳ متولد شد و  در ۲۵  آذر ماه ۱۳۶۱ بر اثر اصابت تیر مستقیم دشمن بعثی در منطقه عملیاتی جنوب  به درجه جانبازی نائل آمد و در تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ به همرزمان شهیدش پیوست.

وی ادامه داد: پیکر مطهر این جانباز شهید روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵ با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مسئولان و فرماندهان نظامی از مقابل منزل شهید واقع در اهواز کمپلوی جنوبی خیابان باهنر بین انقلاب و بنی هاشم  پلاک ۷۵ تشییع و در قطعه یک گلزار شهدای اهواز، به خاک سپرده خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • افزایش استعفای دسته جمعی پرستاران / سلامت مردم در خطر است
  • افزایش استعفای پرستاران سلامت مردم را نشانه گرفته است
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • یا اضافه کاری یا اخراج، پاسخ بیمارستان به اعتراض پرستاران
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام