Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-01@10:32:10 GMT

هلند، بلژیک و ایتالیا سفر به انگلیس را ممنوع کردند

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۹۷۵۰۲

هلند، بلژیک و ایتالیا سفر به انگلیس را ممنوع کردند

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری بی‌بی‌سی، تعدادی از کشورهای اروپایی در حال بررسی ممنوعیت سفر به انگلیس برای جلوگیری از گسترش نوع جدیدی از ویروس کرونا هستند.

به گزارش این خبرگزاری، تاکنون هلند، بلژیک و ایتالیا پروازها به انگلیس را به حال تعلیق درآورده اند. حرکت قطارها نیز از بلژیک به انگلیس ممنوع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری فرانسه هم اکنون در پیامی توییتری به نقل از یک منبع آگاه و نزدیک به وزارت بهداشت این کشور نوشت: آلمان در حال بررسی است تا اقدامی مشابهی را انجام دهد.

بر اساس اعلام بی‌بی‌سی، هلند امروز یکشنبه اعلام کرد که پس از شناسایی نوع جدید ویروس کرونا که در بریتانیا در یکی از مسافران، تمام پروازها از مبدا این کشور را لغو کرده است.

وزارت بهداشت هلند در بیانیه‌ای در این خصوص اعلام کرد: این نوع جدید ویروس کرونا در بریتانیا در حال پخش شدن است. گفته می‌شود که این نوع ویروس به راحتی و به سرعت بیشتری پخش می‌شود و شناسایی آن نیز سخت‌تر است.

همزمان مقامات بهداشتی انگلیس گفته اند که شواهدی وجود ندارد که نشان دهد این گونه جدید از ویروس مرگبارتر از قبلی است و یا در مقابل واکسن کرونا واکنش متفاوتی دارد. اما آنها گفته اند که میزان سرایت این نوع جدید تا ۷۰ درصد بیشتر است.

منبع: الف

کلیدواژه: نوع جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۷۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان لیگ ملت‌‌های والیبال برای ملی‌پوش هلند!

بازیکن تیم ملی والیبال هلند، لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ را به خاطر یک «تیک» از دست داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، «بنی توینسترا» بازیکن تیم ملی والیبال هلند به خاطر مشکلی که در ثبت نامش در سایت فدراسیون جهانی والیبال به وجود آمد، لیگ ملت‌های 2024 را از دست داد.

لیست 18 نفره پائز برای تیم ملی والیبال

مسئولان تیم ملی والیبال هلند نام و مدارک 30 بازیکن مورد نظر روبرتو پیاتزا، سرمربی تیم ملی هلند را در سایت فدراسیون جهانی بارگذاری کرده اما فراموش کردند، باکس کنار نام بنی توینسترا را «تیک» بزنند.

به این ترتیب، ملی‌پوش والیبال هلند، لیگ ملت‌های 2024 را به خاطر یک «تیک» از دست داد.

تیم ملی ایران در هفته سوم لیگ ملت‌های 2024 (31 خرداد) به میزبانی فیلیپین با هلند روبرو می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • پیروزی بی دردسر نوشاد عالمیان در مسابقات عربستان
  • پایان لیگ ملت‌‌های والیبال برای ملی‌پوش هلند!
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • قطعی: کورتوا از لیست بلژیک برای یورو خط خورد
  • هزاران کودک بی سرپرست و پناهجو در اروپا ناپدید شده اند
  • ناپدید شدن بیش از ۵۰ هزار کودک پناهجو ظرف ۳ سال در اروپا
  • جدول کفش طلای 24-2023؛ همان همیشگی!
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت